Eric DeLeon

اریک دلون یک متخصص با تجربه فناوری AEC است و علاقه مند است صنعت AEC را با استفاده از فناوری های موجود و در حال ظهور برای برهم زدن وضع موجود ، به نوسازی برساند. اریک با حرفه ای شامل بخش های دولتی و خصوصی ، دارای پیش نویس ، طراحی ، بازاریابی ، فناوری و مدیریت گسترده ای است که شامل کارهایی در زمینه مهندسی عمران ، طراحی صنعتی ، بازاریابی و فناوری های جدید است. اریک در کار خود کلاه های زیادی به سر گذاشته است - طراح صنعتی ، تکنسین مهندسی ، 3D متخصص ، متخصص تولید خلاق ، مدیر CADD و مدیر فناوری LiDAR و در نتیجه ایجاد تجربه در چندین سیستم عامل نرم افزار برای ایجاد انواع محصولات قابل تحویل برای تحویل پروژه ، تجربه کرده است. اریک به عنوان یک نویسنده Pluralsight می خواهد دیگران را الهام بگیرد و به آنها راهنمایی کند تا به اهداف خود برسند و شغل خود را بهبود بخشند.
دوره های این مدرس:

آموزش ملزومات MicroStation: عناصر طراحی و حاشیه نویسی

MicroStation Essentials: Designing and Annotating Elements

MicroStation یکی از پرکاربردترین برنامه های CAD در جهان است. این دوره به شما نحوه انتخاب ، دستکاری و اصلاح عناصر ، کار با سلول ها و نحوه حاشیه نویسی در طرح ها و نقاشی ها را آموزش می دهد.


آموزش معرفی InfraWorks 360

Introduction to InfraWorks 360

این دوره به شما می آموزد که چگونه برای مدیریت بهتر ، ایجاد ، تجسم ، تجزیه و تحلیل و همکاری اطلاعات جهت تصمیم گیری در متن ، داده ها را با استفاده از InfraWorks 360 ترکیب و به هم متصل کنید. نرم افزار مورد نیاز: InfraWorks 360.


آموزش شروع کار با MicroStation

Getting Started with MicroStation

MicroStation یکی از پرکاربردترین برنامه های CAD در جهان است. این دوره اصول اولیه استفاده از MicroStation از جمله استفاده از ابزارهای عمومی، رابط کاربری، کسب اطلاعات عناصر و موارد دیگر را به شما آموزش می دهد. نرم افزار مورد نیاز: ...