Laura Coyle

لورا کویل با جذابیت گسترده هنری متمایز را خلق می کند. مشتریان او شامل مارک های بزرگی مانند Target ، Amazon.com ، Disney و نشریاتی از جمله Better Homes and Gardens و The Wall Street Journal هستند.
دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی و رنگ آمیزی Illustrator CC با Live Paint

Illustrator CC Drawing and Coloring with Live Paint

در این دوره ، شما می آموزید که چگونه از برخی از ابزارهای هنری شهودی و طبیعی Illustrator استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Illustrator CC.


آموزش اثر هنری Illustrator CC Recolor

Illustrator CC Recolor Artwork

ویژگی Recolor Adobe Illustrator CC به شما این امکان را می دهد که چندین پالت رنگ را روی آثار هنری خود اعمال کنید. در این دوره کوتاه، یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده مجدد از یک اثر هنری، قدرت این ابزار را باز کنید. نرم افزار مورد نیاز: Adobe...


آموزش Illustrator CC Designs ساده

Illustrator CC Simple Designs

Adobe Illustrator یکی از پر کاربردترین برنامه های طراحی گرافیک در جهان است. این دوره به شما کلیه اصول استفاده از Illustrator برای ایجاد طرح بروشور و کارت پستال را آموزش می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Illustrator CC.


آموزش تصویرگری با لورا کویل

Illustratoring with Laura Coyle

این دوره شما را با نکات و تکنیک های صرفه جویی در وقت Adobe Illustrator آشنا می کند.


آموزش Illustrator CC Curvature Tool

Illustrator CC Curvature Tool

آیا می خواهید بدون نیاز به استفاده از ابزار Pen مسیرهای منحنی را در Illustrator CC 2014 به راحتی ایجاد کنید؟ این دوره به شما می آموزد که چگونه از ابزار Curvature ، گزینه بهتر استفاده کنید. شما همچنین می آموزید که چگونه از ابزار Anchor Point برای اصلاح منحنی های خود استفاده کنید.


آموزش قلم موهای هنری Adobe Brush CC & Illustrator

Adobe Brush CC & Illustrator Art Brushes

در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که از برنامه Adobe Brush CC برای گرفتن بافت با دستگاه تلفن همراه خود و آوردن آنها به Illustrator برای ساخت قلم موهای هنری سفارشی استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Brush و Adobe Illustrator.


آموزش Illustrator CC Pen Tool

Illustrator CC Pen Tool

ابزار Pen ابزاری اساسی در نقاشی برداری است. این دوره اصول ابزار Pen و همچنین تکنیک های پیچیده تری مانند ایجاد منحنی های خوش ساخت و طراحی تزئینی را به شما آموزش می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Adobe Illustrator CC.


آموزش Illustrator CC کار با 3D

Illustrator CC Working with 3D

جلوه های سه بعدی Illustrator برای ایجاد نمادهای ایزومتریک یا هر هنری با عمق و بعد قدرتمند هستند. این دوره نحوه استفاده از آنها را با مثالهای عملی آموزش می دهد. نرم افزار مورد نیاز: Illustrator CC (یا Illustrator CS5 و بالاتر).


آموزش Illustrator CC نوع طراحی با سبک های گرافیکی

Illustrator CC Designing Type With Graphic Styles

اگر تا به حال خواسته اید نوع سفارشی خود را برای یک پروژه ایجاد کنید ، این دوره برای شما مناسب است. شما می آموزید که چگونه از سبک های گرافیکی برای شخصی سازی نوع ، پوشش دادن ضربه های سبک ، شیب ها و موارد دیگر استفاده کنید. نرم افزار مورد نیاز: Illustrator CC.


آموزش Illustrator CC الگوهای وب

Illustrator CC Web Patterns

بیاموزید که چگونه با استفاده از حالت ویرایش الگوی بصری Illustrator ، که در نسخه CS6 معرفی شده است ، الگوهای کاملاً پیکسلی برای استفاده در وب ایجاد کنید.