Simona Pfreundner

سیمونا Pfreundner از سال 2008 با آموزش کتبی ، دوره های آموزشی فیلم و آموزش کلاس ، به تدریس Adobe Creative Suite می پردازد. با 10 سال تجربه در زمینه طراحی گرافیک به عنوان یک آژانس ، یک طراح داخلی و آزاد ، عشق او به هنر و طراحی او را قادر به توسعه یک سبک قابل درک و شهودی در آموزش می کند که به مردم کمک می کند تا نرم افزار طراحی گرافیک را به روشی سرگرم کننده و آسان بیاموزند . وی در زمینه طراحی بسته بندی و تصاویر تخصص دارد و خلاقیت وی را می توان در سراسر دنیا در فروشگاه های بزرگ زنجیره ای مانند مشروبات الکلی Costco و nation یافت. وی وبلاگ خود را به عشق ناب Adobe Illustrator vectortwist.com اداره می کند و کارهای طراحی گرافیک وی را می توان در monawerks.com مشاهده کرد. وی معتقد است که طراحی فراتر از یک نگاه ، یک تصویر یا یک ترکیب رنگ است ، بلکه یک هنر بصری است که می تواند نحوه مشاهده چیزها و تجربه دنیای اطراف ما را تغییر دهد.
دوره های این مدرس:

آموزش نظریه طراحی بسته های نوآورانه

Innovative Package Design Theory

Design Package به مصرف کنندگان کمک می کند تا محصول را شناسایی کرده و به آن کمک کنند تا در میان جمعیت متمایز شود. در این دوره ، شما در مورد طراحی بسته نوآورانه و اینکه چگونه می توانید با ایده های جدید برای تهیه یک بسته جذاب و نوآورانه واقعاً آشنا شوید ، آشنا خواهید شد ....


آموزش طراحی آستین های کوچک با Adobe CC

Designing for Shrink Sleeves with Adobe CC

برچسب های آستین کوچک کننده یکی از سریعترین رشد در بخشهای بسته بندی است. این دوره به شما می آموزد که آستین های جمع کننده چیست و چگونه برای آنها طراحی کنید ، بنابراین آثار هنری شما می توانند حداکثر تأثیر زیبایی و قرار گرفتن در معرض قفسه را به محصول بدهند.


آموزش طراحی مجدد بسته در Adobe CC

Package Redesign in Adobe CC

دیدن آثار شما در فروشگاه ها می تواند بسیار لذت بخش باشد. این دوره بر روی طراحی مجدد روی بسته بندی موجود تمرکز دارد و شما یک درخواست طراحی مجدد دنیای واقعی را به ایده های طراحی تبدیل خواهید کرد. نرم افزار مورد نیاز: ایلوستریتور، فتوشاپ، ایندیزاین.