Stephen W. Thomas

Stephen W. Thomas یک معمار مستقل Azure است و متخصص در ادغام ترکیبی و راه حل های مبتنی بر ابر با استفاده از Logic Apps ، BizTalk Server ، Service Bus و سایر فناوری های Azure است. وی کار خود را با مدرک مهندسی شیمی و گواهی کارآفرینی فنی از دانشگاه آیووا در سال 1998 آغاز کرد. وی یک سال در صنعت کاغذ کار کرد. در همان زمان ، او یک کسب و کار جمع آوری آنلاین را اداره کرد و متوجه شد که علاقه اش به فناوری است. او در سال 2000 کسب و کار سلامتی خود را فروخت و برای کار در یک شرکت مشاوره Big-5 رفت. این امر باعث شد تا وی با استفاده از BizTalk Server و Azure به یک متخصص صنعت در Microsoft Integration تبدیل شود. استفان 13 بار مایکروسافت MVP برای Azure & Microsoft Integration ، نویسنده منتشر شده ، خالق محتوا برای Pluralsight و یک عضو قوی جامعه است. به عنوان یک مشاور مستقل ، استفن با طیف گسترده ای از مشتریان در سراسر جهان کار می کند که مشاوره های غیر مغرضانه ای در مورد ادغام و رایانش ابری ارائه می دهند. او به طور مکرر در مورد Azure ، Logic Apps و Cloud Computing وبلاگ می نویسد و می تواند در توییتر دنبال شود.
دوره های این مدرس:

آموزش Microsoft Azure Developer: ایجاد برنامه های منطق سازمانی

Microsoft Azure Developer: Creating Enterprise Logic Apps

این دوره به ویژگیهای اصلی Logic Apps از جمله رابطهای مورد استفاده برای ساخت Enterprise Solutions می پردازد. پس از اتمام این دوره ، می توانید برنامه های منطقی آماده تولید را برای حل نیازهای تجاری در دنیای واقعی ایجاد کنید.


آموزش Microsoft Azure Developer: Enterprise Messaging and Eventing

Microsoft Azure Developer: Enterprise Messaging and Eventing

آیا به پیام و رویداد در Azure علاقه دارید؟ این دوره نگاهی به همه گزینه های مختلف Enterprise موجود دارد. هر ماژول با یک مورد استفاده Enterprise برای هر فناوری شروع می شود و سپس ببینید که چگونه آن را خودتان بسازید!


آموزش بهترین شیوه های برنامه های سفر و وفاداری

Traveling and Loyalty Programs Best Practices

سفر برای کار یا تفریح؟ با پیروی از این بهترین شیوه ها سفر را آسان تر کنید. در حالی که در آن هستید، یک مایل یا نقطه را در طول مسیر از دست ندهید! اینها می توانند سریعتر از آنچه فکر می کنید به سفر رایگان اضافه شوند.


آموزش مدیریت سرور BizTalk با BizTalk360

BizTalk Server Administration with BizTalk360

سرور BizTalk یک سرور مجتمع سازمانی سازمانی است که معمولاً به مدیریت روزانه نیاز دارد. این دوره به شما می آموزد که چگونه از BizTalk360 برای ساده سازی وظایف مدیریتی خود و ارائه بینشی ارزشمند در مورد کارهای روزمره استفاده کنید.


آموزش معرفی جعبه ابزار BizTalk Server 2013 Enterprise Service Bus (ESB)

Intro to BizTalk Server 2013 Enterprise Service Bus (ESB) Toolkit

با اصول BizTalk Server ESB Toolkit و نحوه استفاده از آن در یک راه حل واقعی آشنا شوید.


آموزش Azure Logic Apps: اصول

Azure Logic Apps: Fundamentals

Azure Logic Apps یک جز key اصلی در یکپارچه سازی مبتنی بر ابر است. این دوره به شما بلوک های اصلی سازنده Logic Apps از جمله کنترل جریان ، پردازش پیام سفارش ، اتصالات سفارشی ، مدیریت استثنا و موارد دیگر را آموزش می دهد.


آموزش موارد جدید در BizTalk Server 2013

What’s New in BizTalk Server 2013

اکنون با آداپتورهای جدید REST ، Windows Azure Service Bus ، SharePoint و موارد دیگر ، ویژگی های جدید BizTalk Server 2013 را مشاهده کنید.


آموزش Azure Logic Apps: شروع کار

Azure Logic Apps: Getting Started

درباره برنامه های Azure Logic کنجکاو هستید؟ این دوره شما را از طریق عناصر اصلی ایجاد یک برنامه منطق راهنمایی می کند و شما را برای ایجاد اولین برنامه منطقی آماده تولید آماده می کند.