Miguel Castro

این که آیا در TRS-80 رادیو کلاه محلی بازی می کند یا سیستم هایی را برای مشتریان در سراسر جهان طراحی می کند ، میگل از 12 سالگی مشغول نوشتن نرم افزار است. وی اصرار دارد که به شدت درگیر و به روز در مورد همه جنبه های طراحی و توسعه نرم افزار و پروژه هایی باشد که تنوع آنها را در نوع آموزش و مشاوره ای که به مشتریان خود ارائه می دهد و معتقد است که هرگز فقط شناخت فن آوری ها نیست ، بلکه چگونه فن آوری ها با هم کار می کنند میگل از سال 2005 یک MVP مایکروسافت است و هنگامی که مشاوره یا آموزش نمی دهد ، میگوئل در کنفرانس های سراسر جهان صحبت می کند ، ترکیبی از تکنیک روی صحنه و کمدی را تمرین می کند و هرگز مسابقه فرمول 1 را از دست نمی دهد.
دوره های این مدرس:

آموزش ساخت برنامه های سرویس دهی شده به مشتری با سرویس گیرنده چند منظوره

Building End-to-End Multi-Client Service Oriented Applications

این دوره از ابتدا تا انتها با توسعه یک برنامه سرویس گرا همراه شما خواهد بود و شامل چندین مشتری می باشد.


آموزش WCF پایان به پایان

WCF End-to-End

WCF End-to-End شما را از صفر به قهرمان ثروتمندترین فناوری سرویس گرا مایکروسافت می رساند. شما یاد می گیرید که چگونه سرویس هایی بنویسید که دارای ویژگی های بسیار غنی از جمله وضعیت ، معاملات ، کنترل خطا ، برگشت تماس و حتی امنیت باشند.


آموزش ساخت اپلیکیشن‌های سرویس‌گرای سرتاسری - نسخه AngularJS

Building End-to-end Multi-client Service Oriented Applications - AngularJS Edition

این دوره شما را از ابتدا تا انتها در توسعه یک برنامه کاربردی سرویس گرا راهنمایی می کند و شامل چندین نوع مشتری می شود.


آموزش پیاده سازی Autofac در ASP.NET

Implementing Autofac in ASP.NET

Autofac یکی از قدرتمندترین و در عین حال استفاده آسان از ظروف DI است که در آن موجود است. اما شما هنوز هم باید بدانید که چگونه آن را به درستی در برنامه های خود پیاده سازی کنید. این دوره به شما کمک می کند تا به آنجا بروید.


آموزش مباحث WCF Power

WCF Power Topics

WCF فراتر از افشای داده ها و رفتار از طریق خدمات است. این واقعاً متفاوت از Web API و سایر فناوری های سرویس موجود در آن است. این موضوعات دلیل شما را نشان می دهد.


آموزش در حال توسعه نرم افزار قابل توسعه

Developing Extensible Software

این دوره به شما الگوهایی را آموزش می دهد که به شما امکان می دهد نرم افزار خود را از بلوکهای ساختنی قابل تعویض بسازید و همچنین به توسعه دهندگان آینده امکان می دهد آن را به راحتی گسترش دهند. شما خواهید آموخت که چگونه نگه داشتن برنامه های خود را حتی در حالت مداوم آسان تر کنید ...


آموزش طراحی و ساخت برنامه های کاربردی AngularJS مبتنی بر کامپوننت

Designing and Building Component-based AngularJS Applications

اجزا are تفاوت اصلی در طراحی برنامه با Angular جدید است. در این دوره ، شما می آموزید که چگونه سایتها را به صورت مبتنی بر ملفه بسازید ، جایی که در AngularJS طراحی ، توسعه ، اصلاح و بهبود آنها آسان تر است.