Todd Shelton

تاد شلتون مدرس دانشکده اطلاعات و محاسبات IUPUI در ایندیاناپولیس ، ایندیانا است. او کار خود را به عنوان Flex/Flash Developer با ساخت پروژه های رسانه ای تعاملی در یک شرکت طراحی/توسعه برنده جایزه آغاز کرد. پس از چندین سال به عنوان یک توسعه دهنده ارشد فلش ، او به یک توسعه دهنده وب Front-End منتقل شد و در آنجا همچنان از تخصص خود برای انجام پروژه های مستقل برای چندین مشتری که برنامه های تلفن همراه/وب ایجاد می کنند ، استفاده می کند. او در جامعه محلی خود دو گروه كاربر موفق ایجاد كرده و آنها را اداره كرده است ، جایی كه به توسعه دهندگان جدید و باسابقه كمك می كند تا آخرین فن آوری ها را یاد بگیرند یا فقط فن آوری های فعلی را بفهمند. جدیدترین گروه کاربران ، Dev Workshop ، سالانه کنفرانسی را برای همه رسانه ها در ایندیاناپولیس ، ایندیانا برگزار می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش احراز هویت کاربران با سرویس تأیید اعتبار Firebase

Authenticating Users with Firebase Authentication Service Playbook

Ionic و Firebase از جمله فناوری های سریع در حال رشد برای کاربردهای موبایل و وب هستند. این دوره مهارت های لازم برای احراز هویت کاربران را با استفاده از سرویس احراز هویت Firebase و پایگاه داده بی درنگ آن برای ذخیره اطلاعات به شما می آموزد.


آموزش طراحی به توسعه

Design to Development

این دوره به شما نشان می دهد که چگونه در فتوشاپ یک ماکت ایجاد کنید ، لایه ها را به درستی نامگذاری کنید و برای تولید آسان دارایی آنها را گروه بندی کنید.


آموزش انیمیشن جاوا اسکریپت با GSAP

JavaScript Animation with GSAP

اگر می خواهید عناصر JavaScript خود را با سهولت متحرک کنید ، این دوره در GSAP برای شما مناسب است. شما یاد خواهید گرفت که چگونه انیمیشن های مختلفی را ایجاد کنید ، از جمله tweens ، انیمیشن های timeline ، dragging ، CSS و غیره


آموزش ساخت انیمیشن های پیشرفته جاوا اسکریپت با GSAP

Building Advanced JavaScript Animations with GSAP

این دوره به توسعه دهندگان جاوا اسکریپت ، که قبلاً اولین دوره انیمیشن با GSAP را به پایان رسانده اند یا به طور کلی درک خوبی از انیمیشن جاوا اسکریپت دارند ، آموزش می دهد.