Samer Najia

سامر از شش سالگی به چیزهایی که پرواز می کنند بسیار علاقه مند است. او که یک خلبان مشتاق ، مربی پرواز ، راکت انداز و یک مدل ساز پلاستیک است ، تا زمانی که به خاطر می آورد ، چیزهایی را که پرواز می کنند یا شبیه آنها هستند ، می سازد ، از جمله یک هواپیمای تمام عیار در گاراژ. سامر سابقه مهندسی مکانیک دارد ، اما در حال حاضر در زمینه IT - بخصوص توسعه نرم افزار کار می کند. سامر با همسر و دو فرزندش در اسکندریه ، ایالت واشنگتن اقامت دارد و با آموزش تکنیک های شکل دهی به فلزات ، موشک سازی و ساخت هواپیماهای خانگی در فضای سازنده محلی خود شرکت می کند. سامر به خود TinkerCAD آموخت و از آن زمان به بعد نگاه نکرد.
دوره های این مدرس:

آموزش اصلاح طرح پروتز موجود با Tinkercad

Modifying an Existing Prosthetic Design with Tinkercad

در این آموزش Tinkercad ، ما می آموزیم که چگونه یک طرح موجود را تغییر دهیم که ممکن است به عنوان یک مدل CAD مخصوص یک بسته نرم افزاری قابل دسترسی نباشد. نرم افزار مورد نیاز: Tinkercad.


آموزش طراحی برای CNC و برش لیزری در Tinkercad

Designing for CNC and Laser-cutting in Tinkercad

این دوره تکنیک های استفاده از TinkerCAD برای طراحی اشیا 2 2 بعدی را کاوش می کند و با هدایت شما از پروژه ساخت محفظه LCD ، آنها را نشان می دهد. این دوره همچنین برخی از تکنیک ها را تصحیح می کند تا خطاهای طراحی را اصلاح کند ...


آموزش طراحی یک موشک برای چاپ سه بعدی در Tinkercad

Designing a Rocket for 3D Printing in Tinkercad

در طول این آموزش Tinkercad ، ما مراحل استفاده از Tinkercad را به عنوان یک ابزار ساده CAD برای مدل سازی موشک برای چاپ سه بعدی دنبال خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: Tinkercad ، NetFabb.