Andy Lefton

اندی لفتون کار خود را درست از کالج به عنوان یک انیماتور پزشکی آغاز کرد و با شور و اشتیاق تجربه خود را در طول 10 سال در یک هنرمند دیجیتال Jack of all Trades ساخته است. او در حال حاضر به عنوان یک انیمیشنگر ارشد مستقل 3D و یک هنرمند VFX ساکن مینیاپولیس ، مینه سوتا کار می کند و پای شعار خود ایستاده است "" در تخیل ، هیچ قانونی وجود ندارد ". او در بسیاری از حوزه های رسانه های دیجیتال کار کرده است ، از فیلم های سینمایی و پخش گرفته تا چندرسانه ای و چاپ دیجیتال متفاوت است. او هنرمندی است که برای دنبال کردن تخیل خود کلاه های زیادی به سر گذاشته و با فداکاری خود پیشرفت می کند. با دانش خود ، او خود را در تمام جنبه های CGI اعمال کرده است ، از پایه های 3D و شروع به کار تا خط انیمیشن ، نقاشی مات ، آهنگسازی ، ردیابی حرکت ، سیال ، پویایی و رندر.
دوره های این مدرس:

آموزش مدل سازی برجک مسلسل در CINEMA 4D

Modeling a Machine Gun Turret in CINEMA 4D

در طول این آموزش CINEMA 4D، ما یک برجک تفنگ را با استفاده از تکنیک‌های مدل‌سازی سطوح سخت مانند انحراف و اکستروژن مدل‌سازی می‌کنیم. در مرحله اول، از ابزارهای Knife و Extrude برای جلوگیری از مدل سطح سخت خود استفاده می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ...


آموزش ایجاد یک تصویر پزشکی در CINEMA 4D

Creating a Medical Illustration in CINEMA 4D

در این آموزش CINEMA 4D ، ما می آموزیم که چگونه یک تصویر پزشکی سه بعدی ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D 14 و Photoshop CS6.


آموزش ایجاد یک ضربه بالستیک در CINEMA 4D و TurbulenceFD

Creating a Ballistic Hit in CINEMA 4D and TurbulenceFD

در این آموزش ، ما می آموزیم که چگونه یک ضربه بالستیک در CINEMA 4D با استفاده از TurbulenceFD برای کمک به شبیه سازی آتش/دود ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Cinema 4D 15 ، TurbulenceFD و افتر افکت.


آموزش زنده کردن یک تصویر ثابت با استفاده از Projection Man در CINEMA 4D

Bringing a Still Image to Life Using Projection Man in CINEMA 4D

در این آموزش CINEMA 4D، نحوه ایجاد یک شات جلوه های بصری با استفاده از مرد پروجکشن CINEMA 4D را خواهیم آموخت. ما همچنین از تکنیک های دیگری مانند مدل سازی سه بعدی، پویایی مو و پارچه، رنگ آمیزی تصویر خود برای مطابقت با ترکیب خود و ... استفاده خواهیم کرد.


آموزش ترکیب فروپاشی در فیلم معماری در افترافکت

Compositing Decay into Architectural Footage in After Effects

در این آموزش، ما یاد خواهیم گرفت که با استفاده از فیلم های دستی باعث پوسیدگی در عکس VFX شویم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D 14، Photoshop CS6 و After Effects.


آموزش ترکیب برجک مسلسل در CINEMA 4D و After Effects

Compositing a Machine Gun Turret in CINEMA 4D and After Effects

در این آموزش CINEMA 4D و After Effects، دوره آموزشی Modeling a Machine Gun Turret را از جایی که متوقف کردیم، ادامه خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D 16، After Effects.


آموزش ایجاد انگل عفونی پوست در CINEMA 4D و افتر افکت

Creating an Infectious Skin Parasite in CINEMA 4D and After Effects

در این آموزش می آموزیم که چگونه یک عفونت پوستی وحشتناک و در عین حال قانع کننده ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D 15 ، افترافکت و فتوشاپ CC.


آموزش ایجاد قطره های هنری هنری در CINEMA 4D

Creating Artistic Water Drops in CINEMA 4D

در این دوره ، ما قصد داریم با استفاده از ابزارهای مدل سازی و پویایی در CINEMA 4D و After Effects ، یک عکس آلی و بصری خیره کننده ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R14 و After Effects CS6.