Milad Zoghi

نانوتکنولوژیست و مدیرعامل Right Vision

سلام،

"Right Vision" یک آکادمی آموزش آنلاین است که توسط نانوتکنولوژیست های با تحصیلات عالی در مونترال، کانادا تاسیس شده است. هدف ما ارائه منابع آنلاین با کیفیت بالا و معتبر در مورد NANOTECHNOLOGY ، نیروی انقلابی بعدی است!

اگرچه اکتشافات و کاربردهای نانوتکنولوژی موضوع بحث در همه جا است، اما بهترین این نوزاد در حال رشد سریع است و جهان را در سال‌ها و دهه‌های آینده شگفت‌زده خواهد کرد. از این رو، افراد بیشتری می خواهند بدون وارد شدن به پیچ و خم سردرگمی، در مورد نانوها بیاموزند و فرصت های بالقوه ای را در زمینه پیشینه و تخصص خود بیابند.

Right Vision یک آکادمی پیشگام در زمینه آموزش نانو است که دوره های آنلاین را برای همه علاقه مندان به نانو، که مایل به کشف دنیای نانو هستند، بخشی از فناوری آینده و ارتقاء دانش و تخصص خود با یادگیری فناوری نانو به سطح بالاتری می سازد. .

تیم حرفه ای ما متعهد به شناخت نیازهای یادگیرندگان نانو و ایجاد مطالب آموزشی غنی و آسان برای دنبال کردن است. با انتخاب "Right Vision" ، مطمئن می شوید که از نانوتکنولوژیست های برجسته که علاقه زیادی به تدریس دارند یاد می گیرید و شما را از مبتدی به حرفه ای در کوتاه ترین زمان ممکن می رسانند.

ما همیشه طرفدار " حرکت رو به جلو " هستیم، در مورد شما چطور؟ اگر شما هم همان طور که ما معتقدیم طرفدار حرکت رو به جلو هستید، دریغ نکنید که به شما کمک کنیم تا به سمت آینده ای بهتر حرکت کنید و به اهداف خود برسید.

مایلم شما را ببینم،

میلاد ذوقی،

مدیر عامل Right Vision

دوره های این مدرس: