Mitchel Dumlao

تهیه کننده اجرایی ، استراتژیست محتوا و مدیر خلاقیت میچل داملائو به افراد کمک می کند پیام های خود را از طریق محتوای دیجیتالی جذاب و پویا تقویت کنند.

میچل از تجربه خود با محتوای دیجیتال و مارک های رسانه های اجتماعی به عنوان مربی گواهی YouTube برای NextUp Camp YouTube ، کارگاه ساخت مشاغل و برنامه شریک تجاری استفاده می کند. وی برای تدریس در مکانهایی مانند برزیل ، سوئد و نروژ به دور دنیا سفر کرده و برای شرکتها و کنفرانسهایی مانند Google ، MiTu ، LA Mission College و غیره تدریس کرده است. میچل بیش از 15 سال تجربه در تولید فیلم ، تولید محتوا و بازاریابی برای مارک هایی مانند Spotify ، Colgate ، HBO و Sony دارد. وی تخصص خود را در زمینه تولید محتوا و استراتژی ، استفاده از محتوا از طریق رسانه های اجتماعی مختلف و کمپین های بازاریابی دیجیتال برای ایجاد مخاطب و توسعه برندها می داند.
دوره های این مدرس:

آموزش مهمترین KPI محتوا برای سازندگان

The Most Important Content KPIs for Creators

یاد بگیرید چگونه مهم ترین شاخص های عملکرد کلیدی (KPIs) را برای محتوای خود مشخص کنید و خروجی خلاق خود را با استفاده از داده ها افزایش دهید.


آموزش پنج کاری که برای راه اندازی یک کسب و کار به عنوان خالق باید انجام دهید

First Five Things You Have to Do to Start a Business as a Creator

دریابید که برای راه اندازی کسب و کار خود به عنوان یک خالق به چه چیزهایی نیاز دارید. موضوعات شامل راه اندازی کسب و کار ، حسابداری ، مقیاس بندی ، بازاریابی دیجیتال و موارد دیگر است.