Mohamed Mohamed Azmy

یک معمار

سلام، من محمد محمد آزمی هستم

من یک معمار هستم و به عنوان مدرس در گروه معماری در دانشگاه کار می کنم. من اینجا هستم تا به شما کمک کنم تا مهارت‌های هنری موجود خود را از طریق دوره‌هایم بهبود بخشید و به دلیل خودآموز بودن، به طور مداوم مهارت‌های طراحی خود را به طور کلی بهبود می‌بخشم، به‌ویژه در تکنیک‌های رندر معماری. برای اطمینان از اینکه دوره های من حاوی بهترین اطلاعات موجود است، من دائماً تحقیق می کنم، مطالعه می کنم و برای بهبود مهارت هایم آموزش می بینم. در نتیجه، من مجموعه‌ای از تکنیک‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهم تا بتوانید مفاهیم خاص تجسم را سریع، آسان و مؤثر یاد بگیرید. زیرا بزرگترین هدف من این است که ثابت کنم هر کسی می تواند یاد بگیرد و به اهداف خود برسد و شاید در دوره های من و برای خودسازی چیز جدیدی بیاموزد.

من درس‌های «آنلاین» و «آفلاین» در مورد مهارت‌های ارائه معماری هنری در مواد مختلف (مداد/مداد رنگی/جوهر سیاه/نشانگر/آبرنگ) ارائه می‌دهم زیرا تجربه زیادی در ایجاد این دوره‌ها دارم.

قدرت من ناشی از توانایی من از طریق سالها تجربه تدریس نمایشی و برگزاری سمینارها برای دانشجویان دانشگاه، به دست آوردن توانایی تجزیه موضوعات پیچیده به مفاهیم آسان و قابل مدیریت است. توجه من به جزئیات به من کمک می کند تا این مفاهیم را به گونه ای توضیح دهم که کار با آنها برای دانش آموزان آسان باشد.

قدردان وقت شما هستم و باعث افتخار شماست که تصمیم گرفتید درباره دوره من در اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

اگر می‌خواهید در نمایشگاه معماری هنری شروع کنید و مهارت‌های خود را بهبود ببخشید و می‌خواهید کسی شما را در مسیر درست راهنمایی کند، دوره‌های من برای شما مناسب است.

به خواست خدا.

دوره های این مدرس:

آموزش رسم درخت بدون برگ با مداد رنگی

Drawing a tree without leaves in colored pencils

گام به گام با نحوه رسم درخت بدون برگ از ابتدا آشنا خواهید شد