Michael Freeman

من بیش از 23 سال تجربه به عنوان یک طراح CAD در رشته های مختلف دارم. من در یک تخته طراحی شروع به یادگیری مهارت های سنتی پیش نویس کردم و شاهد معرفی نرم افزار CAD در صنعت بودم. در ابتدا از نسخه بسیار ابتدایی اتوکد 10 شروع کردم، از آن زمان از هر نسخه اتوکد و همچنین اضافه کردن نرم افزارهای مختلف CAD دیگر استفاده کرده ام. این به من بینشی منحصر به فرد در مورد بهترین استفاده از این ابزارهای عالی در محیط واقعی داده است.

در طول دوران حرفه‌ای‌ام، افراد بی‌شماری را در استفاده از این ابزارها آموزش داده‌ام و از آنجایی که بیشتر این آموزش‌ها برای راه‌اندازی هر چه سریع‌تر کارکنان با این نرم‌افزار طراحی شده بود، روشی را توسعه دادم که به من کمک می‌کند. دانش آموزان در واقع بلافاصله نقاشی ها را ایجاد می کنند. سپس به تدریج تکنیک های پیشرفته تری را در حین حرکت اضافه می کنیم.

"من مشتاقانه منتظر کمک به شما برای شروع و کار با شما در طول دوره توسعه هستم."

دوره های این مدرس:

آموزش اتوکد - دوره پیشرفته دو بعدی و سه بعدی

AutoCAD - Advanced 2D & 3D Course

"بعد از یادگیری اصول اولیه اتوکد، بسیاری از مردم می خواهند به مفاهیم پیشرفته تر بروند. 3D در حال محبوب شدن است زیرا تجسم آن را بسیار آسان تر می کند."


آموزش TinkerCAD - راهنمای کامل برای مبتدیان.

TinkerCAD - The Complete Guide for Beginners.

"TinkerCAD نرم افزاری عالی برای یادگیری اصول اولیه مدل سازی سه بعدی است. این نرم افزار به شما امکان می دهد مدل های سه بعدی ایجاد کنید که سپس می توانند به یک چاپگر سه بعدی یا CNC ارسال شوند."


آموزش طراحی فیوژن 360 برای چاپ سه بعدی.

Fusion 360 Design for 3D Printing.

"آیا از اینکه فقط می‌توانید مدل‌هایی را که می‌توانید به صورت آنلاین پیدا کنید، چاپ کنید خسته شده‌اید؟ آیا می‌خواهید مهارت‌های طراحی را بیاموزید تا به شما اجازه ایجاد طرح‌های خود را بدهید..."


آموزش یک موشک در Fusion 360 برای پرینت سه بعدی طراحی کنید

Design a Rocket in Fusion 360 for 3D Printing

ما با طراحی یک مدل مقیاس‌بندی شده از موشک SLS ناسا در Fusion 360 همراه باشید. این دوره گردش کار استاندارد برای ایجاد مدل‌های مقیاس واقعی واقعی را نشان می‌دهد.


آموزش فیوژن 360 برای نجاری

Fusion 360 for Woodworking

"معرفی Fusion 360 برای پروژه های نجاری: پتانسیل خلاقانه خود را آزاد کنید! قدرت Fusion 360 را باز کنید و پروژه های نجاری خود را به او ارتقا دهید. .."


آموزش دوره کامل Fusion 360

Fusion 360 Complete Course

"آیا از تلاش برای آموزش Fusion360 به خودتان ناامید شده اید؟ این دوره به شما این امکان را می دهد که به سرعت استفاده از Fusion360 را شروع کنید و بتوانید مهارت های مدل سازی سه بعدی خود را به کار ببرید."


آموزش دوره مقدماتی اتوکد 2021 - سریع صفر تا قهرمان با اتوکد

AutoCAD 2021 Beginners Course - Zero to Hero Fast with AutoCAD

این دوره برای کسانی است که هیچ تجربه قبلی در اتوکد ندارند. همچنین برای کسانی که ممکن است در گذشته نرم افزار را یاد گرفته باشند اما جعل کرده اند مفید است. ..


آموزش طراحی سایت دو بعدی اتوکد 2022 دوره را دنبال کنید

AutoCAD 2022 2D Site Design Follow Along Course

"آیا به تمرین بیشتری با اتوکد نیاز دارید؟ ما را دنبال کنید تا پلان دوبعدی ساختمان را تهیه کنیم، آن را با افزودن طبقات اضافی اصلاح کنیم و طرحی از کل سایت ایجاد کنیم..."