Beatrice Ajayi

بنیانگذار HyssopArts
دوره های این مدرس:

آموزش مراتع هنری اکریلیک گل صد تومانی

Peonies Acrylic Art Meadow

"سلام به همه و به این کلاس خوش آمدید. نام من Beatrice Ajayi است و این یکی از مجموعه آموزش های چمنزار من است. من ابزارهای مورد نیاز برای کلاس را لیست کرده ام. ..."


آموزش نقاشی اکریلیک و ترکیبی گل دختر کلاس شماره 2

Acrylic and Mixed Media Painting Flower Girl Class #2

تمرکز این کلاس بر خلق یک پرتره عجیب «دختر گل» است. خواهید دید که مثال من از ابتدا تا انتها کار شده است. ما از یک کتاب قدیمی به عنوان یک کتاب استفاده می کنیم. ..


آموزش کلاس دیجیتال کلاژ - بخش دوم - ایجاد برنامه در iPad

Digital Collage Class - PART TWO - Procreate App on IPad

کلاس دیجیتال کلاژ قسمت دوم - استفاده از برنامه Procreate در iPad  این کلاس دومین بخش از «کلاس دیجیتالی» است. توصیه می شود که اولین بار را انجام دهید. ..


آموزش Journey into Abstract Art Series (JIAA): Mark Making 2

Journey into Abstract Art Series (JIAA): Mark Making 2

سری سفر به هنر انتزاعی (JIAA): Mark Making 2 ممکن است گاهی اوقات علامت گذاری به عنوان یک تعویق بیهوده در عمل نقاشی تلقی شود. یا اصطلاحی با. ..


آموزش نقاشی زنبورها با اکریلیک - روی چوب بریده شده

Painting Bees with Acrylic - On Sliced Wood

"در این کلاس ما روی یک چوب برش خورده به عنوان بستر کار می‌کنیم. اندازه آن 8 تا 9 سانتی‌متر است. من موردم را در آمازون گرفتم، اما ممکن است تامین‌کنندگان محلی داشته باشید که حتی بتوانید. در کلاس. .."


آموزش پافین در آبرنگ

Puffins In Watercolour

"به کلاس من "پافین های آبرنگ" خوش آمدید، نام من بئاتریس آجی است و من معلم شما برای کلاس هستم. بر اساس روند به این کلاس هنر خوش آمدید. .."


آموزش کلاس دیجیتال کلاژ - بخش اول - ایجاد برنامه در iPad

Digital Collage Class - PART ONE - Procreate App on IPad

"کلاس دیجیتالی بخش اول - استفاده از برنامه Procreate در iPad تمرکز این کلاس بر خلق تصاویری از یک موجود سورئال از یک حیوان زیست محیطی است، در این کلاس a. .."


آموزش نقاشی انتزاعی: کلاس اول - مقدمه ای بر علامت گذاری

Abstract Painting : Class One - Introduction into Mark Making

نقاشی انتزاعی: کلاس یک - علامت گذاری با هنرمند بئاتریس آجی به این کلاس در مورد نقاشی هنر انتزاعی خوش آمدید. ما در این مجموعه بر اکسپرسیونیسم تمرکز می کنیم. ..


آموزش کلاس اول نقاشی بی جان

Painting Still Life Class One

سلام به همه و به این کلاس خوش آمدید. نام من بئاتریس آجی است و این "نقاشی بی جان کلاس اول" است. من ابزارهای مورد نیاز برای کلاس را لیست کرده ام. Pl. ..


آموزش به تصویر کشیدن یک شاه ماهی با استفاده از Affinity Designer

Illustrating a Kingfisher Using Affinity Designer

"به این کلاس با عنوان "تصویر کردن یک شاه ماهی با استفاده از Affinity Designer" خوش آمدید من اطلاعات مرحله به مرحله از ابتدا تا محصول نهایی را به شما می دهم و می دهم. .."


آموزش ایجاد کتاب کودک

Creating A Children’s Book

به این کلاس با عنوان «ایجاد کتاب کودک» خوش آمدید. من اطلاعات گام به گام از ابتدا تا محصول نهایی را به شما می دهم و یک مطالعه موردی واقعی به شما ارائه می دهم. .."


آموزش نقاشی اکریلیک عجیب و غریب: روباه

Whimsical Acrylic Painting: Fox

"نقاشی عجیب اکریلیک: روباه با هنرمندی بئاتریس آجی به این کلاس در مورد نقاشی اکریلیک عجیب و غریب: روباه خوش آمدید. ما بر روی نقاشی در این انتخاب شده تمرکز می کنیم. .."


آموزش صورت های اکریلیک شماره 1

Acrylic Faces #1

چهره های اکریلیک شماره 1 این کلاس بر ایجاد یک نقاشی پرتره ساده تمرکز دارد. خواهید دید که مثال من از ابتدا تا انتها کار شده است. ما از Mixed me استفاده می کنیم. ..


آموزش قایق های کوچک و کلبه ها مناظر

Mini Boats & Cottages Landscapes

"سلام به همه و به کلاس امروز خوش آمدید. این کلاس با عنوان "قایق‌ها آمپر؛ مناظر کلبه‌ها" است. این یک کلاس مینی نقاشی است. این یک کلاس ساده است و نه.


آموزش دختر گل ترکیبی با نقاشی اکریلیک شماره 1

Mixed Media Flower Girl with Acrylic Painting #1

مقدمه: این کلاس بر ایجاد یک پرتره عجیب «دختر گل شماره 1» تمرکز دارد. خواهید دید که مثال من از ابتدا تا انتها کار شده است. استفاده می کنیم. ..


آموزش نقاشی اکریلیک روباه مینی بوم

Mini Canvas Fox Acrylic Painting

"سلام و خوش آمدید به این کلاس، نام من بئاتریس آجی است و کلاس را پشت سر می گذارم. این کلاس با عنوان "نقاشی اکریلیک روباه مینی بوم" است. ما می خواهیم. .."


آموزش کلاس مقدماتی مجسمه سازی- مجسمه سازی

Introduction To Sculpting- Sculpture Class

"در این کلاس یاد می گیریم که چگونه یک مجسمه ساده از یک طرح بسازیم. ما فرآیندهایی را طی می کنیم که ما را به خلق یک اثر هنری منحصر به فرد هدایت می کند. اگر شما. .."