Barbara V. McKay

نویسنده، تصویرگر

باربارا ونس نویسنده، تصویرگر و مربی است. او دکترای روایت و رسانه دارد، داستان سرایی و تولید رسانه ای را در چندین دانشگاه تدریس کرده است و در سطح بین المللی درباره قدرت داستان سرایی و شعر صحبت کرده است. کانال یوتیوب باربارا بر تصویرسازی و نوشتن خلاق تمرکز دارد.

مجموعه شعر او، سوزی بیتنر از زهکش می ترسید، که او نوشت و تصویرسازی کرد، برنده کتاب کودکان Moonbeam، برنده جایزه کتاب Indie و دو بار فینالیست جایزه Bluebonnet بود. اشعار آن اغلب در برنامه های درسی مدارس در سراسر جهان استفاده می شود.

دوره های این مدرس:

آموزش تم های داستانی را توسعه دهید

Develop Story Themes

شرح دوره مضامین مستدل در یک داستان انسجام ایجاد می کند. آنها به خواننده کمک می کنند تا ارتباط برقرار کند و باورهای او را به چالش بکشد. آنها نیز متفاوت است. ..


آموزش اشکالات شخصیت طراحی

Design Character Flaws

شرح دوره طراحی عیوب یک شخصیت بخشی جدایی ناپذیر از فرآیند توسعه شخصیت است، زیرا نقص ها به طور مستقیم با طرح داستان مرتبط هستند. Th. ..


آموزش یک آنتاگونیست بزرگ بنویسید

Write a Great Antagonist

شرح دوره این کارگاه به شما کمک می کند تا یک آنتاگونیست سه بعدی بسازید که یک تهدید واقعی است. نوشتن یک آنتاگونیست بسیار سرگرم کننده است، اما من. ..


آموزش نقطه نظر

Point of View

"دیدگاه بر سه جنبه اساسی داستان شما تأثیر می گذارد: شامل چه صحنه هایی می شوید چگونه خوانندگان شما با شخصیت های شما ارتباط برقرار می کنند چگونه تعلیق ایجاد می کنید . .."


آموزش یک طرح عالی بنویسید 101 (ضرورت های طرح)

Write a Great Plot 101 (Plot Essentials)

شرح دوره Plot Essentials با تشریح اجزای اساسی که یک داستان به خوبی ساختار یافته می‌سازند و نشان دادن چگونگی آن، فرآیند داستان‌گویی را رمزگشایی می‌کند. ..