Steve Lydford

موسیقی، طراحی صدا و بهره وری

سلام، من استیو لیدفورد هستم.

من یک طراح صدا، مهندس نرم افزار و نویسنده با بیش از دو دهه تجربه حرفه ای هستم. من یک معلم با تجربه هستم و دوره های متعددی را هم به صورت آنلاین و هم حضوری تدریس کرده ام.

من با خانواده ام در یک خانه مزرعه دورافتاده در اواسط ولز، انگلستان زندگی می کنم، جایی که لازم نیست نگران عایق صدا یا همسایگان باشم!

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید، لطفاً نمایه Skillshare من را [دنبال کنید]، و اگر ایده‌هایی برای کلاس‌ها دارید که برایتان مفید است، برای من پیام/ایمیل ارسال کنید، و من می بینم چه کاری می توانم انجام دهم

از تماشای شما متشکریم و خوش آمدید!

دوره های این مدرس:

آموزش ساخت موسیقی با کد: آهنگسازی و اجرای زنده با Sonic Pi

Making Music with Code: Composition & Live Performance with Sonic Pi

"این دوره سرگرم کننده با هدف نوازندگانی که تجربه کدنویسی کم یا بدون تجربه دارند، به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از کد به عنوان ساز خود آهنگ بسازید و اجرا کنید. بر اساس o. .."


آموزش سنتز و طراحی صدا برای تولید و آهنگسازی موسیقی: راهنمای کامل مبتدیان

Synthesis and Sound Design for Music Production and Composition: The Complete Beginner's Guide

این دوره راهنمای جامعی برای استفاده از هر سینت سایزر برای طراحی صداهای منحصر به فرد خود برای تولید موسیقی است. در این دوره، ما به طور کامل به جزئیات نگاه می کنیم. ..


آموزش چگونه ابزارهای مجازی مبتنی بر نمونه خود را برای ترکیب بندی و طراحی صدا ایجاد کنید

How To Create Your Own Sample-Based Virtual Instruments for Composition and Sound Design

شیرجه عمیق به تمام عناصر رایج ایجاد ساز و طراحی صدا با استفاده از سمپلرها. این دوره به شما کمک می کند تا واقعاً نحوه ساخت را درک کنید. ..


آموزش چگونه با روش خودآموز چابک مطالعه کنید

How to STUDY MORE EFFECTIVELY with the Agile Self-Learning method

آیا برای به روز ماندن در صنعت پرسرعت تحت فشار هستید؟ آیا میل به کسب دانش بیشتر برای پیشرفت در حرفه یا سرگرمی خود دارید؟ آیا شما وا. ..