Mohini Sinha

هنرمند اکریلیک و گواش - عاشق طبیعت

سفر

پدربزرگم ما را تشویق کرد که الهه لاکسمی را در طول دیوالی روی دیوار بکشیم. این قدیمی ترین خاطره من از خود خلاقم است. من هرگز آرزو نداشتم که هنرمند باشم، اما در کودکی همیشه به نقاشی گرایش داشتم و حتی در مسابقات مختلف در سطح مدرسه شرکت می کردم. من اهل پاتنا هند هستم و تقریباً همه بچه ها برای مهندسی یا پزشکی می روند. من فرقی نداشتم من مهندسی خود را در فناوری اطلاعات در ایندور به پایان رساندم و برای کار به عنوان مهندس نرم افزار به پونا نقل مکان کردم. من یک دهه در شرکت های برتر فناوری اطلاعات کار کردم و ناگهان عشق فراموش شده به هنر بازگشت و در جستجوی من بود. من سفرم را به عنوان یک هنرمند در اوایل سال 2019 آغاز کردم و در نهایت در سال 2022 یک هنرمند تمام وقت شدم.

من کی هستم

سلام، من Mohini Sinha هستم، یک هنرمند اکریلیک خودآموخته. من عاشق خلق نقاشی های واقع گرایانه از طبیعت هستم، چه کوه های زیبا، چه مناظر خیره کننده دریا و چه پرندگان صلح آمیز که راه خود را به سوی آرامش ابدی جیک می کنند. من در درجه اول با استفاده از محیط اکریلیک روی تمام اندازه های بوم، کاغذ و حتی روی آهنرباهای کوچک نقاشی می کنم. من صمیمانه معتقدم که هنر می تواند شغل اصلی شما باشد. از این رو، من به کسانی که سفر خود را شروع می کنند با آموزش اصول و تکنیک های پیشرفته به آنها کمک می کنم.

من یک معلم Skillshare هستم و بیش از 16 آموزش گام به گام دقیق برای همه سطوح زبان آموزان ایجاد کرده ام و به بیش از 7000 دانش آموز کمک کرده ام. همچنین در کلاس ها/کارگاه های آنلاین و حضوری شرکت می کنم. من آثار هنری اصلی خود را در Etsy و Insta می فروشم. همچنین بیش از 60 آموزش در کانال یوتیوب خود دارم. من در حال راه اندازی وب سایت خود هستم، جایی که به زودی نقاشی سطح پیشرفته را آموزش خواهم داد.

"به دلیل هنجارهای اجتماعی، دنبال کردن هنر به عنوان یک حرفه می تواند چالش برانگیز باشد، اما همه چیز با هر موفقیت در زمینه های مختلف هنری به سرعت در حال تغییر است. هنر چیزی است که نه تنها ذهن شما را آرام می کند، بلکه روح شما را نیز آرام می کند. . به ایجاد کردن ادامه دهید و به اشتراک گذاری ادامه دهید. وقتی اشتراک گذاری را شروع کردید، بیشتر یاد می گیرید. بیایید به یکدیگر کمک کنیم تا پتانسیل کامل خود را به دست آوریم."

نکات برجسته:
. دارای گواهینامه نقاشی اکریلیک 101 (گواهینامه کلاس جهانی CEU).
• نقاشی منظره آکریلیک
• نقاشی منظره

• نقاشی گواش

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی اکریلیک: چگونه با استفاده از محیط اکریلیک نقاشی واقعی ایجاد کنیم

Acrylic Painting : How To Create Realistic Painting Using Acrylic Medium

"درباره این کلاس اگر در اکریلیک مبتدی/متوسط ​​هستید و می خواهید چند نقاشی واقع گرایانه یاد بگیرید، این کلاس برای شما مناسب است. این کلاس برای کسانی است که w. .."


آموزش نقاشی اکریلیک: یاد بگیرید که گل نیلوفر واقعی را نقاشی کنید

Acrylic Painting : Learn To Paint Realistic Lotus Flower

"شرح: در این دوره گام به گام با نحوه ایجاد یک نقاشی اکریلیک گل نیلوفر آبی خیره کننده آشنا شوید. چه مبتدی باشید و چه یک هنرمند باتجربه، این کار را خواهید کرد. .."


آموزش هنر دکوپاژ

Decoupage Art

"درباره این کلاس درباره این کلاس اول از همه، سال نو را به همه شما تبریک می گویم و از تک تک شما بابت محبت و حمایتی که در طول این مدت به من داشتید سپاسگزارم. .."


آموزش نقاشی اکریلیک گل برای مبتدیان

Floral Acrylic Painting for Beginners

"سلام رفیق ، امیدوارم همه شما در این دوره حساس موفق باشید. برای اینکه خیالتان راحت شود، من نقاشی گلدار جدیدم را روی محیط اکریلیک مخصوصا دسی آپلود کردم. .."


آموزش نقاشی اکریلیک: نحوه رنگ آمیزی پرنده شناور

Acrylic Painting : How To Paint Floating Bird

"شرح: هنر نقاشی پرتره های پرتره خیره کننده با رنگ اکریلیک را با این دوره بیاموزید. از انتخاب رنگ های مناسب گرفته تا ایجاد بافت و اضافه کردن. .."


آموزش نقاشی اکریلیک: غروب کنار دریاچه

Acrylic Painting : Lakeside Sunset

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."


آموزش نقاشی گواش: نقاشی زمستانی

Gouache Painting : Winterscape Painting

"درباره این کلاس: کریسمس و سال نو بر همه عزیزان مبارک باد. با پایان سال، این آخرین کلاس من برای امسال، 2021، با استفاده از گواش است. .."


آموزش نقاشی اکریلیک درخت نخل

PalmTree Acrylic Painting

"سلام دوستان. امیدوارم عالی عمل کنی . من اشتراک مهارت ned classpn را برای نقاشی درخت نخل با جزئیات ایجاد کرده ام. من از مدیوم اکریلیک استفاده کرده ام و در زیر می توان به موارد زیر اشاره کرد. .."


آموزش دو فاز طبیعت - نقاشی اکریلیک طلوع/غروب خورشید

Two Phases Of Nature - Sunrise / Sunset Acrylic Painting

"هر طلوع و غروب آفتاب شروعی جدید و پایانی جدید به ما می دهد. بگذار امروز صبح شروعی جدید برای یک رابطه بهتر و پایانی برای خاطرات بد باشد. این است..."


آموزش انعکاس کوه با استفاده از محیط اکریلیک

Mountain Reflection using acrylic medium

سلام دوست عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه من کلاس جدیدی در مورد انعکاس کوه ایجاد کرده ام. موادی که ما استفاده خواهیم کرد عبارتند از: - ورق بوم اکریلیک - اکریلیک کول. ..


آموزش نقاشی بافت درخت - مدیوم اکریلیک

Tree Texture Painting - Acrylic Medium

اگر در اکریلیک مبتدی هستید و می خواهید اکریلیک را یاد بگیرید. سپس، این کلاس برای شما عالی است! در اولین کلاس Skillshare من در سال 2021، شما یاد خواهید گرفت که چگونه ایجاد کنید. ..


آموزش نقاشی اکریلیک: پرتره گربه

Acrylic Painting : Cat Portrait

"شرح: یاد بگیرید که چگونه با استفاده از رنگ اکریلیک پرتره های خیره کننده گربه بسازید. این دوره برای هنرمندان مبتدی و متوسط ​​طراحی شده است که می خواهند پیشرفت کنند. .."


آموزش رنگ پوستر: 10 روز نقاشی رنگی پوستر

Poster Color : 10 Days Of Poster Color Painting

"درباره این کلاس اگر در زمینه رنگ پوست مبتدی/متوسط ​​هستید و می خواهید چند نقاشی منظره آسان یاد بگیرید، این کلاس برای شما مناسب است. اگر مبتدی هستید. .."


آموزش نقاشی اکریلیک: نقاشی آسان منظره

Acrylic Painting : Easy Landscape Painting

"اگر در اکریلیک مبتدی/متوسط ​​هستید و می خواهید چند نقاشی منظره واقعی را یاد بگیرید، این کلاس عالی است! این یک cl Easy Landscape Painting است. .."


آموزش نقاشی اکریلیک: 10 روز نقاشی منظره مینیاتوری

Acrylic Painting : 10 Days Of Miniature Landscape Painting

"درباره این کلاس اگر در اکریلیک مبتدی/متوسط ​​هستید و می خواهید چند نقاشی مینیاتوری واقع گرایانه یاد بگیرید، این کلاس برای شما مناسب است. این کلاس برای. .."


آموزش نقاشی اکریلیک گل دیزی

Daisy Flower Acrylic Painting

"سلام دوستان، Namaste به همه , کلاس جدید من در مورد نقاشی اکریلیک دسته گل دیزی روی بوم سیاه در زیر مواد مورد نیاز آورده شده است: بوم: متوسط ​​G. .."


آموزش نقاشی تک رنگ (متوسط ​​اکریلیک) - به ویژه برای مبتدیان طراحی شده است

Monochrome Painting (Acrylic Medium)- Specially Designed for Beginners

"سلام به همگی، امیدوارم حال همه شما عالی باشد. این بار به این فکر کردم که چیزی را نقاشی کنم که مخصوص افراد مبتدی است که تازه با محیط اکریلیک آشنا هستند. بنابراین. .."


آموزش کارت های تعطیلات کریسمس

Christmas Holiday Cards

"درباره این کلاس اول از همه، تعطیلات را به همه شما تبریک می گویم و از تک تک شما برای محبت و حمایتی که در طول این سال به من داشتید سپاسگزارم. Gi. .."


آموزش نقاشی اکریلیک: یاد بگیرید چگونه پرتره بودا را نقاشی کنید

Acrylic Painting : Learn How To Paint Buddha Portrait

سلام به همگی امیدوارم حالتون عالی باشه در نهایت، من با این آموزش نقاشی جدید، اولین آموزش برای سال 2022 آمده ام. بیایید امسال جادو بسازیم. اس ..


آموزش نقاشی اکریلیک: نقاشی آسان مناظر دریایی

Acrylic Painting : Easy Seascape Painting

«اگر در اکریلیک مبتدی/متوسط ​​هستید و می‌خواهید چند نقاشی واقعی از مناظر دریایی یاد بگیرید، این کلاس برای شما مناسب است. این یک کلاس نقاشی Easy Seascape است. .."


آموزش نقاشی نشانک موتیف برگ

Leaves Motif Bookmark Painting

اگر در اکریلیک مبتدی/متوسط ​​هستید و می خواهید چند نقاشی واقع گرایانه یاد بگیرید، این کلاس عالی است! این یک کلاس Easy Bookmark Painting است و i. ..


آموزش نقاشی چهار نشانک زیبا -نقاشی اکریلیک پایه

Painting Four Beautiful Bookmarks -Basic Acrylic Painting

"سلام به همگی، امیدوارم همه شما عالی باشید این بار به این فکر کردم که اگر عاشق کتاب خواندن هستید، چیزی را نقاشی کنم که برای شما مفید باشد. در این که. .."


آموزش نقاشی منظره اکریلیک برای مبتدیان

Acrylic Landscape Painting for beginners

سلام به همه، در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه منظره را با جزئیات نقاشی کنید، به طوری که واقعی به نظر برسد. امیدوارم از اولین کلاس اشتراک مهارت من لذت ببرید. ..


آموزش نقاشی زندگی زیر آب (متوسط ​​اکریلیک)

Under-Water Life Painting (Acrylic Medium)

"نقاشی زندگی زیر آب (مدیوم اکریلیک) سلام دوستان، امیدوارم حالتون عالی باشه این بار چیزی مربوط به زندگی دریایی را با مدیوم اکریلیک نقاشی کرده ام. .."


آموزش نقاشی منظره اولیه - گواش اکریلیک

Basic Landscape Painting - Acrylic Gouache

"سلام به همگی، ابتدا می‌خواهم از همه شما که در کلاس نقاشی من شرکت کردید و من را تشویق کردید تشکر کنم. روز شکرگزاری بر همه مبارک :) آموزش نقاشی زیبا .."


آموزش نقاشی گواش: منظره جادویی

Gouache Painting : Magical Landscape

"درباره این کلاس: امیدواریم که شما افراد خلاق کارهای عالی انجام دهید. چند مناظر جادویی با رنگ های گواش جادویی ایجاد کردید، هدیه ای عالی برای کسی که دوست دارد. .."


آموزش چهار نقاشی منظره زیبا (آکریلیک مدویم) و پوشش رزینی را بیاموزید

Learn four Beautiful Landscape Painting(Acrylic Meduim) and Resin Coating

"سلام رفیق، امیدوارم همه حالتون خوب باشه از آنجایی که ویروس در سراسر جهان گسترش یافته است، مراقب خود باشید و سعی کنید تا حد امکان در خانه باشید. اینجا یک چاه خوب است. .."


آموزش کارت های تعطیلات | کارت های تعطیلات سفارشی را به صورت آنلاین ایجاد کنید

Holiday Cards | Create Custom Holiday Cards Online

" کارت های تعطیلات | کارت های تعطیلات سفارشی را به صورت آنلاین ایجاد کنید سلام دوستان، اولا تعطیلات به همه مبارک :) کلاس جدید من در مورد 4 نوع مختلف کارت تعطیلات با استفاده از Ac. .."


آموزش نقاشی اکریلیک: نقاشی واقعی پرنده

Acrylic Painting : Realistic Bird Painting

"اگر در اکریلیک مبتدی/متوسط ​​هستید و می خواهید چند نقاشی پرتره واقع گرایانه یاد بگیرید، این کلاس برای شما عالی است! این اولین نقاشی پرنده من است. .."