Nicolas Forgue

خوش آمدید دانش آموزان عالی!
دوره های این مدرس:

آموزش طراحی لوگو با Inkscape

Logo design with Inkscape

"بیایید و Inkscape متخصص در ایجاد لوگو را کشف کنید. Inkscape جایگزین قدرتمندی برای نرم افزار Adobe Illustrator است. این جایگزین ایده آل برای ... است."


آموزش ملزومات این دیزاین انتشار دسکوپ

InDesign essentials deskop publishing

"این دیزاین InDesign یک نرم افزار نشر رومیزی برای ایجاد طرح بندی برای فضای داخلی کتاب، مجلات، جلد است. همچنین امکان ایجاد اسناد گرافیکی مختلف وجود دارد. .."


آموزش Master Canva برای ایجاد تمام اسناد گرافیکی شما

Master Canva to create all your graphic documents

ابزار آنلاین Canva Canva یک ابزار آنلاین قدرتمند برای زنده کردن هر ایده در یک سند گرافیکی است. هدف Canva ارائه یک ابزار در دسترس به همه pe است. ..


آموزش شخصیت انیماتور ایجاد و انیمیشن عروسک

Character Animator create and animate puppet

Character Animator Character Animator نرم افزاری از مجموعه Adobe است که به شما امکان می دهد انیمیشن های عروسکی در زمان واقعی بسازید. قدرت Character Animator است. ..


آموزش طراحی دوبعدی پلان طبقه QCAD

QCAD floor plan 2D drawing

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."


آموزش PTC Creo express بخش سه بعدی را ایجاد می کند

PTC Creo express create 3D part

"اکسپرس مدل سازی مستقیم عناصر Creo Creo element direct modeling express یک نرم افزار CAD است که به صورت رایگان در دسترس است. در واقع، این نسخه سرگرمی Creo است. یک CA. .."


آموزش شروع طراحی دو بعدی NanoCAD با پلان طبقه

NanoCAD start 2D drawing with floor plan

"NanoCAD NanoCAD نسخه 5 یک نرم افزار CAD است که رایگان است. این به شما امکان می دهد نقشه های دو بعدی مانند پلان ها یا بخش های فنی ایجاد کنید. بسیاری از ویژگی ها آن را ممکن می کند. .."


آموزش ملزومات مخلوط کن برای مبتدیان دوره کامل

Blender essentials for beginners the complete course

"بلندر Blender یک برنامه کامپیوتری سه بعدی برای توسعه اشیاء سه بعدی، انیمیشن ها، جلوه های بصری و موارد دیگر است. . . Blender یک برنامه متن باز است، بنابراین آن را ج. .."


آموزش مخلوط کن برای خلق شخصیت

Blender for character creation

"Blender یک برنامه کامپیوتری سه بعدی برای توسعه اشیاء سه بعدی، انیمیشن ها، جلوه های بصری و بسیاری موارد دیگر است... Blender یک برنامه متن باز است، بنابراین می تواند ...."


آموزش Blender 2. 8 apprendre le logiciel de modélisation 3D

Blender 2. 8 apprendre le logiciel de modélisation 3D

Blender یک برنامه اطلاعاتی 3D Destiné au Développement d'objets 3D, d'animations, d'effets visuels et bien plus است. . . برنامه Blender est un open sou است. ..


آموزش Onshape مدل های سه بعدی ایجاد می کند

Onshape create 3D models

"در شکل Onshape یک نرم افزار CAD است. این اجازه می دهد تا مدل های سه بعدی را بر اساس طرح ها ایجاد کنید. Onshape یک راه حل منبع باز رایگان برای افراد دارای سرگرمی ارائه می دهد. .."


آموزش مدل سازی سه بعدی وکتی برای مبتدیان

Vectary 3D modeling for beginners

نرم افزار Vectary یک نرم افزار مدل سازی سه بعدی متن باز است. کمتر از سایر نرم افزارهای مدل سازی سه بعدی شناخته شده است، قابلیت های آن چشمگیر است. Vectary می تواند سازگار شود. ..


آموزش مدل سازی سه بعدی با Tinkercad

3D modeling with Tinkercad

"تینکرکد Tinkercad یک نرم افزار مدل سازی سه بعدی برای مبتدیان در رندر سه بعدی است. این به شما امکان می دهد با رابط آنلاین ارگونومیک خود کار کنید. یک سیستم کلیک و رها کردن .."


آموزش انیمیشن ایجاد شخصیت را متحرک کنید

Animate create character animation

"Adobe animate Adobe animate نرم افزاری برای طراحی نقشه های برداری و ایجاد انیمیشن است. انیمیشن با Animate هرگز اینقدر شگفت انگیز نبوده است. Animate دو دیسک دارد. .."


آموزش Inkscape به تمام اصول اولیه برای ایجاد پروژه های شگفت انگیز تسلط دارد

Inkscape master all the basics to create amazing projects

"Inkscape Inkscape یک نرم افزار طراحی وکتور با کیفیت حرفه ای است که بر روی Windows، Mac OS X و GNU/Linux اجرا می شود. Inkscape توسط طراحان حرفه ای استفاده می شود. .."


آموزش Librecad شروع به طراحی دو بعدی می کند

Librecad start 2D drawing

"لیبرکاد LibreCAD یک نرم افزار CAD است. رایگان است. این به شما امکان می دهد نقشه های دو بعدی مانند نقشه ها یا نقشه های فنی ایجاد کنید. بسیاری از ویژگی ها این امکان را فراهم می کند. .."


آموزش فتوشاپ برای ویرایش عکس و مونتاژ عکس

Photoshop for photo editing and photo montage

"فتوشاپ برای ویرایش عکس به این آموزش فتوشاپ که مخصوص ویرایش عکس و ویرایش عکس است خوش آمدید. این دوره به شما این امکان را می دهد که همه چیز را بدانید. .."


آموزش Scribus طرح‌بندی‌ها و اسناد گرافیکی ایجاد می‌کند

Scribus create layouts and graphics documents

Scribus Scribus یک نرم‌افزار انتشار رومیزی رایگان است که برای ایجاد اسناد با کیفیت بالا که برای چاپ یا مشاهده دیجیتال در نظر گرفته شده‌اند استفاده می‌شود. یک ایده آل است. ..


آموزش Canva pour entrepreneur et marketing

Canva pour entrepreneur et marketing

"Canva outil en ligne Canva est un outil en ligne puissant qui permet de donner vie à n'importe quelles idées en graphique سند. Le but de Canva est de donne. .."


آموزش عکس Apprendre Krita pour le dessin numérique et la retouche

Apprendre Krita pour le dessin numérique et la retouche photo

Le logiciel Krita Krita est un logiciel de traitement d’image en free service، il estiné aux professionnels du graphisme et de l'illustration. Bien que ce. ..


آموزش Shapr 3D اولین مدل سه بعدی شما را ایجاد می کند

Shapr 3D create your first 3D model

"شاپر 3 بعدی Shapr 3D یک نرم افزار CAD بصری است. این ابزار یک نسخه رایگان و یک نسخه پولی را با مفاهیم بیشتر در همان زمان و ویژگی های بیشتر ارائه می دهد. من. .."


آموزش انیمیشن دو بعدی ضروری OpenToonz

OpenToonz essentials 2D animation

"OpenToonz OpenToonz یک نرم افزار قدرتمند انیمیشن برداری دو بعدی است. منبع باز است و به راحتی قابل دسترسی است. OpenToonz ویژگی های زیادی دارد. نرم افزاری است که o. .."


آموزش Krita برای نقاشی دیجیتال و ویرایش عکس

Krita for digital painting and photo editing

"نرم افزار کریتا Krita یک نرم افزار پردازش تصویر متن باز است که برای حرفه ای ها و افراد برای تصویرسازی و کارهای گرافیکی در نظر گرفته شده است. با اينكه. .."


آموزش Freecad CAD مدل های سه بعدی شما را ایجاد می کند

Freecad CAD create your 3D models

نرم افزار Freecad Freecad یک نرم افزار متن باز مدل سازی سه بعدی است. این برنامه رایگان است و به شما امکان می دهد پروژه های دو بعدی را به مدل های سه بعدی تبدیل کنید. نقطه قوت Freecad این است. ..


آموزش Photopea برای ویرایش عکس و مونتاژ عکس جایگزین فتوشاپ

Photopea for photo editing and photo montage photoshop alternative

"فتوپیا Photopea نرم افزاری برای ویرایش عکس، مونتاژ عکس و ایجاد اسناد گرافیکی است. می توان آن را به عنوان جایگزینی برای فتوشاپ در نظر گرفت زیرا i. .."


آموزش Blender 2.8 برای طراحی داخلی و معماری

Blender 2.8 for interior design and architecture

«بلندر آنچه هست Blender یک برنامه کامپیوتری سه بعدی برای توسعه اشیاء سه بعدی، انیمیشن ها، جلوه های بصری و موارد دیگر است. . . Blender یک برنامه متن باز است. .."


آموزش راهنمای مبتدی برای موارد ضروری Affinity Photo

Beginner guide to Affinity Photo essentials

"عکس قرابت Affinity Photo نرم افزار قدرتمندی برای ویرایش عکس و مونتاژ عکس است. Affinity Photo که کمتر از فتوشاپ شناخته شده است، نیازی به حسادت به لا ندارد. .."


آموزش با Affinity Publisher صفحات رنگ آمیزی برای کودکان ایجاد کنید

Create coloring pages for kids with Affinity Publisher

«صفحات رنگ‌آمیزی برای بچه‌ها ایجاد کنید آیا می خواهید صفحات رنگ آمیزی برای کودکان ایجاد کنید، آیا حتی می خواهید یک کتاب رنگ آمیزی داخلی برای کودکان ایجاد کنید؟ شما اسکی ندارید .."


آموزش WordPress le cours برای ایجاد وب سایت کامل می شود

WordPress le cours complet pour la création de site web

"WordPress est un CMS qui permet de créer puis gérer de façon ergonomique un blog ou un web site. Il faut simplement choisir un hébergeur et trouver un nom de do. ..."


آموزش طراحی داخلی با Homebyme

Interior design with Homebyme

"هوم بایم Homebyme نرم افزاری است که به شما امکان می دهد یک طرح دو بعدی ایجاد کنید و یک رندر سه بعدی را در زمان واقعی دریافت کنید. این نرم افزار تخصصی طراحی داخلی، bu. .."


آموزش اولین قسمت سه بعدی Spark Mechanical را طراحی کنید

Design Spark Mechanical first 3D part

"طراحی Spark Mechanical Design Spark Mechanical یک نرم افزار CAD است که منبع باز و رایگان است. این یک نرم افزار ایده آل برای افرادی است که می خواهند با CAD شروع کنند. . .."


آموزش اسکچاپ برای طراحی داخلی رندر سه بعدی

Sketchup for interior design 3D rendering

Sketchup Sketchup یک نرم افزار مدل سازی سه بعدی بصری است که به شما امکان می دهد مدل های دو بعدی و سه بعدی را ایجاد و ویرایش کنید، از جمله ابزار فشار و کشش که به طراحان این امکان را می دهد. ..


آموزش Fusion 360 مدل سه بعدی شما را ایجاد می کند

Fusion 360 create your 3D model

Fusion 360 Fusion 360 یک نرم افزار قدرتمند CAD است. ویژگی های آن چشمگیر است. امکانات زیادی مانند طرح، اکستروژن، کار سطحی، مونتاژ را فراهم می کند. ..


آموزش Planner طراحی معماری خانه 5 بعدی

Planner 5D house architecture design

"Planner 5D Planner 5D نرم افزاری است که به شما امکان می دهد یک طرح دو بعدی ایجاد کنید و رندر سه بعدی را در زمان واقعی دریافت کنید. این نرم افزار تخصصی طراحی داخلی، bu. .."