Patrick Foley

هنرمند سه بعدی

سلام، من پاتریک هستم. خیلی ها من را با نام Patrick4d می شناسند. مدتی است که در Cinema4d و Photoshop رندرهای انتزاعی فوتورئالیستی ایجاد می‌کنم و از حمایت و هیاهوی اطراف رسانه‌های اجتماعی خود غرق شدم. کارهای من توسط Adobe، Photoshop، The Motion Designers Community، و موارد دیگر برجسته شده است.

بنابراین برای تشکر، تصمیم گرفتم بخشی از دانش خود را به اشتراک بگذارم. من یک ماه در میان یک کلاس جدید منتشر خواهم کرد، بنابراین دکمه دنبال کردن را فشار دهید و وارد شوید!

دوره های این مدرس:

آموزش با استفاده از Zbrush & Cinema 4D پلانکتون را از ابتدا ایجاد کنید

Create Plankton From Scratch using Zbrush & Cinema 4D

"در این کلاس، مهارت‌های ضروری برای زنده کردن یکی از شرورهای نیکلودئون مورد علاقه خود را به دست خواهید آورد، از مجسمه‌سازی در Zbrush گرفته تا نورپردازی و بافت...."


آموزش ایجاد اسپلش های قهوه با استفاده از Zero Dynamics

Creating Coffee Splashes Using Zero Dynamics

"در این کلاس، شما مهارت‌هایی را می‌آموزید که می‌توانید کل این صحنه قهوه را از ابتدا بسازید، از جمله مدل‌سازی لیوان قهوه، قهوه، تکه‌های یخ و حتی ....


آموزش ایجاد یک طبیعت بی جان میکروسکوپی در سینما 4 بعدی

Creating A Microscopic Still Life In Cinema 4D

"در این کلاس، شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از Cinema 4D و Photoshop یک طبیعت بی جان میکروسکوپی پیچیده از ابتدا بسازید. "


آموزش ایجاد پیچک های جریان انتزاعی با استفاده از پلاگین های صفر

Creating Abstract Flowing Tendrils Using Zero Plugins

"در این کلاس، شما مجموعه مهارت های لازم را برای ایجاد الگوهای جریان ارگانیک از پیچک ها، تبدیل اسپلاین ها به هندسه با استفاده از دینامیک به دست خواهید آورد! ما خواهیم بود. .."


آموزش استفاده از تلفن خود برای ایجاد بافت های واقعی برای سینمای 4D

Using Your Phone to Create Realistic Textures For Cinema 4D

"در این کلاس، یاد خواهید گرفت که چقدر آسان است که با گوشی خود عکس بگیرید و آنها را به بافت های کاری زیبا در Cinema 4D تبدیل کنید. خلاصه هم می کنیم. .."


آموزش ایجاد یک انیمیشن ساده در Cinema 4D با استفاده از Dynamics

Creating a Simple Animation in Cinema 4D Using Dynamics

در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه یک شبیه‌سازی دینامیک ساده را بپزید و رندر کنید تا یک انیمیشن کوتاه نهایی تولید کنید! ما به مدل سازی معمولی خواهیم پرداخت. ..


آموزش ایجاد فلفل تند تند با استفاده از مشر حجم دهنده

Creating Spicy Chili Peppers Using the Volume Mesher

"در این کلاس شما می توانید مهارت های لازم را برای ایجاد یک فلفل چیلی ساده برای زندگی به دست آورید. مدل سازی با استفاده از تکنیک های فراوانی از جمله مدل سازی ...."


آموزش با استفاده از Soft Body Dynamics یک فرم انتزاعی ارگانیک ایجاد کنید

Create an Organic Abstract Form Using Soft Body Dynamics

در این کلاس، شما مهارت های لازم را برای درک اصول اولیه نحوه کار و تعامل بدن های نرم با یکدیگر با استفاده از شبیه سازی های پویا به دست خواهید آورد. ..


آموزش ایجاد یک ایموجی خواب آلود با استفاده از پلاگین های ZERO

Creating a Sleepy Emoji Using ZERO Plugins

"در این کلاس، شما مهارت های لازم را برای ایجاد یکی از ایموجی های کلاسیک من که در اینستاگرام من بسیار محبوب شده است، دریافت خواهید کرد! من هم گوش داده ام .."


آموزش ایجاد نورپردازی واقعی با استفاده از HDRI خودتان

Creating Realistic Lighting Using Your Own HDRI's

"در این کلاس، شما یاد خواهید گرفت که چگونه با گرفتن عکس های پانوراما خود با استفاده از چیزی جز تلفن خود، نور واقعی واقعی برای رندرهای خود ایجاد کنید. تو خواهی کرد .."


آموزش ایجاد یک طبیعت واقعی واقعی در سینمای 4 بعدی

Creating A Realistic Still Life in Cinema 4D

"در این کلاس یاد می گیرید که چگونه با استفاده از Cinema 4d و Photoshop یک طبیعت بی جان سه بعدی بسازید. ما تکنیک های فراوانی را از پویا بررسی خواهیم کرد. .."


آموزش خلق یک طبیعت بی جان انتزاعی در سینمای 4 بعدی

Creating an Abstract Still Life in Cinema 4D

"در این کلاس، شما یاد می گیرید که چگونه یک طبیعت بی جان انتزاعی را بسازید و به زندگی بیاورید. با استفاده از یک فرآیند گام به گام با دقت طراحی شده، هو را نیز یاد خواهید گرفت."


آموزش حلقه واقع گرایانه در سینمای 4 بعدی با استفاده از گره های رنگی تصادفی ظاهر می شود!

Realistic Ring Pops in Cinema 4D Using Random Color Nodes!

"در این کلاس، نحوه ایجاد مجموعه ای زیبا از Ring Pops با استفاده از هیچ چیز دیگری به جز Cinema 4D و Octane را برای رندر توضیح خواهم داد.


آموزش سفارشی سازی چیدمان 4 بعدی سینما

Cinema 4D Layout Customization

در این کلاس، من به بررسی روند کار چیدمان معمول خود و نحوه سفارشی کردن آن به نفع شما خواهم پرداخت. این شامل قرار دادن پنجره ها و تفاوت های استراتژیک خواهد بود. ..


آموزش ایجاد یک مجسمه علمی تخیلی با استفاده از Cinema 4D

Creating a Sci-Fi Sculpture Using Cinema 4D

در این کلاس، مهارت های لازم برای ایجاد مجسمه علمی تخیلی سفارشی خود را با استفاده از هر دو رندر فیزیکی داخلی یا Octane به دست خواهید آورد. ما بیش از این خواهیم رفت. ..


آموزش با استفاده از Cinema 4D و Photoshop یک نشانه انتزاعی ایجاد کنید

Create an Abstract Landmark Using Cinema 4D and Photoshop

"در این کلاس، شما می توانید مفهوم افزودن ساختارهای عظیم به مناظر مینیمالیستی را به صورت سه بعدی بهتر درک کنید. این کلاس همچنین یک مقدمه عالی است. ..."


آموزش ایجاد یک ابر با استفاده از TurbulenceFD

Creating A Cloud Using TurbulenceFD

برنامه های مورد نیاز: Cinema4D پلاگین های مورد نیاز: TurbulenceFD/Octane/Photoshop در این کلاس، شما یاد خواهید گرفت که چگونه ابر محبوبی را که بارها در اینستاگ من دیده شده است ایجاد کنید. .."


آموزش یک تصویر به سبک میکروگراف در Cinema 4D ایجاد کنید

Create a Micrograph-Styled Image in Cinema 4D

"این کلاس به شما مهارت های لازم را برای ایجاد این تصاویر میکروگراف سرگرم کننده و در عین حال فوق واقع گرایانه در اختیار شما می دهد. آنها برای ویژگی های برجسته عالی کار می کنند."


آموزش ایجاد یک رندر انتزاعی با استفاده از X-Particles

Creating an Abstract Render Using X-Particles

"در این کلاس، شما مهارت های مورد نیاز برای استفاده از پلاگین شخص ثالث X-Particles در Cinema 4D برای ایجاد ترکیب های بی شماری از آثار هنری انتزاعی را خواهید آموخت. ما...."


آموزش با استفاده از ذرات X یک تخم دایناسور سیاره ای بسازید

Create A Planetary Dinosaur Egg Using X-Particles

در این کلاس، می‌توانید با استفاده از X-Particles، یک پلاگین شخص ثالث در Cinema 4D، تعداد نامحدودی از فرم‌های ارگانیک پیچیده ایجاد کنید. برنامه های مورد نیاز .."


آموزش تبدیل لوگوی دو بعدی به یک شاهکار سه بعدی

Turning a 2D Logo Into a 3D Masterpiece

"در این کلاس، شما مهارت های لازم را کسب خواهید کرد تا تقریباً هر لوگوی دو بعدی را بگیرید و آن را به روش خود به سه بعدی تبدیل کنید. ما از Adobe Illustrator، Cinema 4D استفاده خواهیم کرد. .."


آموزش ایجاد سیب زمینی سرخ کرده واقعی در Cinema4D و Octane

Creating Realistic French Fries in Cinema4D & Octane

در این کلاس شما مهارت های ضروری برای ایجاد برخی رندرهای سه بعدی واقع گرایانه با ظاهر عکاسی از غذا را خواهید آموخت. به طور خاص، ما یاد می گیریم که چگونه برخی از آنها را پرتاب کنیم. ..