Vanessa S. ONeal

سلام، من ونسا هستم.

من مالک By Vanessa S. LLC هستم. و طراح خلاق ارشد برای مربی دست ساز. من بیش از 24 سال در زمینه کارآفرینی، توسعه غیرانتفاعی و به عنوان مدیر ارشد انتشارات کتاب تجربه دارم. اشتیاق من ایجاد جامعه ای از خلاقان در هر زمینه با آموزش و آموزش حضوری، آنلاین، از طریق یوتیوب و با ارائه منابع ارزشمند و ضروری برای موفقیت است. من یک نویسنده منتشر شده، مجری پادکست، مجری سابق برنامه گفتگوی تلویزیونی به طور جدی صحبت می کنم و یک شخصیت سابق رادیویی هستم. من همچنین یک مربی جهانی برای مشاغل کوچک و غیرانتفاعی در چندین کشور از جمله فرانسه، آفریقای جنوبی، مکزیک و کانادا هستم. با این حال، چیز مورد علاقه من این است که یک مادر حیوان خانگی برای یک بچه خز زیبا باشم.

دوره های این مدرس:

آموزش با ویژگی Canva Text to Image تصاویر دیجیتالی خیره کننده ایجاد کنید

Create Stunning Digital Images with Canva Text to Image Feature

"این دوره شما را به مهارت هایی مجهز می کند تا از ویژگی متن به تصویر Canva استفاده کنید و ایده های خود را به تصاویری خیره کننده تبدیل کنید. مخاطب هدف: این دوره .."


آموزش چگونه یک پادکست راه اندازی کنیم مردم در واقع به آن گوش خواهند داد

How To Start A Podcast People Will Actually Listen To

"پادکست یک راه عالی برای به اشتراک گذاشتن ایده های خود با جهان، ایجاد یک جامعه و حتی کسب درآمد است. اما با وجود تعداد زیادی پادکست، چگونه می توانید مطمئن شوید..."


آموزش هنر نوشتن روایت گرانت

The Art of Writing the Grant Narrative

«آماده‌اید که نوشتن کمک هزینه خود را به سطح بعدی ببرید؟  این دوره پیشرفته به بخش روایت اصلی پیشنهاد کمک مالی شما می‌پردازد، موتوری که شما را به حرکت در می‌آورد...»