آموزش KeyShot
1h 43m
29
Lynda & Linkedin
10 اسفند 1395
55,747
دارد (اگر در سایت مرجع باشد، قرارداده می شود.)
دارد
دارد (در صورت درخواست)

https://donyad.com/d/0622

آموزش KeyShot

Learning KeyShot

سرفصل ها و درس ها | نظرات

توضیحات دوره: KeyShot با یک رابط کاربری ساده که گزینه های بی شماری برای تجسم پیشرفته را فراهم می کند - و هیچ شلوغی مانع گردش کار نمی شود ، هم قدرتمند است و هم استفاده از آن آسان است. این رندر سه بعدی دارای یک گردش کار در زمان واقعی است که به شما کمک می کند رندرها و انیمیشن های شما بلافاصله شکل بگیرند و این باعث کاهش زمان لازم برای ایجاد آن عکس مناسب می شود. از پیش تعیین شده از نظر علمی و محیطی از پیش تعیین شده برای ویرایش و انیمیشن پیشرفته مواد ، KeyShot می تواند ایجاد تصاویر محصول یا تصاویر فروش و بازاریابی را کمی آسان کند.

در این دوره ، جورج مائستری به شما کمک می کند تا با KeyShot شروع کنید. جورج کار خود را با نگاهی به رابط Keyshot و مرور برخی اصول آغاز می کند. در مرحله بعدی ، او با نشان دادن نحوه ایجاد یک رندر ساده به شما کمک می کند تا به گردش کار عادت کنید. او همچنین در کار با مواد و نور کار می کند. برای جمع بندی دوره ، جورج نحوه انیمیشن سازی را با KeyShot بیان می کند.

موضوعات شامل:
  • پیمایش رابط KeyShot
  • پیکربندی تنظیمات عملکرد
  • مدیریت اشیا در یک صحنه
  • وارد کردن دارایی ها به KeyShot
  • تخصیص و اصلاح مواد
  • تنظیم رندر نهایی
  • ایجاد مواد
  • کار با شفافیت و شکست
  • استفاده از اشیا به عنوان چراغ
  • ایجاد یک انیمیشن دوار
  • متحرک سازی اجسام


سرفصل ها و درس ها

1. مجسمه سازی شکل مدل Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • نحوه استفاده از پرونده های تمرینی How to use the exercise files

1. مجسمه سازی شکل مدل 1. The KeyShot Interface

  • بررسی اجمالی رابط KeyShot Overview of the KeyShot interface

  • پیمایش در KeyShot Navigation in KeyShot

  • تنظیمات عملکرد Performance settings

  • مدیریت صحنه ها Manage scenes

  • اشیاء را انتخاب و انتقال دهید Select and move objects

  • مدیریت فایل File management

1. مجسمه سازی شکل مدل 2. Create a Simple Render

  • دارایی ها را در KeyShot وارد کنید Import assets into KeyShot

  • اختصاص مواد Assign materials

  • اصلاح مواد Modify materials

  • نقشه های بافتی را اضافه کنید Add texture maps

  • صحنه را با تصاویر روشن می کند Lighting the scene with images

  • رندر نهایی را تنظیم کنید Set up the final render

1. مجسمه سازی شکل مدل 3. Work with Materials

  • ایجاد مواد Create materials

  • با شفافیت و انکسارها کار کنید Work with transparency and refractions

  • شفافیت و ارائه کیفیت Transparency and render quality

  • نقشه برآمدگی و کدورت Bump and opacity mapping

  • مدیریت مواد در اشیاء مختلف Manage materials across multiple objects

  • از نمودارهای مواد استفاده کنید Use material graphs

1. مجسمه سازی شکل مدل 4. Lighting and Rendering

  • از ویرایشگر HDRI برای ایجاد چراغ استفاده کنید Use the HDRI editor to create lights

  • از اشیاء به عنوان چراغ استفاده کنید Use objects as lights

  • از تصاویر پشت صفحه استفاده کنید Use backplate images

  • کار با دوربین Work with cameras

  • عمق میدان را ایجاد کنید Create depth of field

1. مجسمه سازی شکل مدل 5. Animation

  • یک انیمیشن گردان ایجاد کنید Create a turntable animation

  • تحریک بخش های اشیاء Animate parts of objects

  • انیمیشن دوربین Camera animation

1. مجسمه سازی شکل مدل Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

George Maestri

کارگردان و تهیه کننده انیمیشن جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند. <br> <br> جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله <em> انیمیشن شخصیت های دیجیتال </em> (جدید سواران) و <em> مایا با یک نگاه </em> (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.