آموزش Grasshopper and Rhino: C # Scripting

Grasshopper and Rhino: C# Scripting

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Grasshopper ، پلاگین برنامه نویسی بصری برای Rhino ، ویژگی های بسیاری را ارائه می دهد که می تواند به شما در تولید مدل های پیچیده پارامتری کمک کند. آیا می خواهید مرزهایی که Grasshopper می تواند انجام دهد را بیش از پیش کنترل کنید؟ این دوره به شما نشان می دهد که چگونه. با مربی جرمی گراهام همراه شوید و او اصول برنامه نویسی C # را در Grasshopper مرور می کند ، و در مورد چگونگی گسترش عملکرد پلاگین با کار مستقیم با Rhino API توضیح می دهد. برای شروع ، جرمی نحوه راه اندازی Grasshopper برای کار با C # را نشان می دهد. وی سپس مفاهیم اساسی C # مانند رشته ها ، مجموعه ها و آرایه ها را پوشش می دهد و مراحل ساخت انواع هندسه با C # را طی می کند. پس از اتمام دوره ، دانش لازم برای شروع استفاده از C # را برای افزایش عملکرد Grasshopper و بهبود توانایی خود در فرمول سازی طرح های ابتکاری کسب خواهید کرد.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • هل دادن ملخ با C # Pushing Grasshopper with C#

  • آنچه شما باید بدانید What you should know

1. راه اندازی ملخ 1. Grasshopper Setup

  • جز C C # The C# component

  • ساختار ویرایشگر اسکریپت Script editor structure

  • دسترسی به داده Data access

  • برنامه نویسی شی گرا Object-oriented programming

  • RhinoCommon RhinoCommon

  • در حال جستجو در RhinoCommon Searching RhinoCommon

2. اصول C # 2. C# Basics

  • اظهار نظر Commenting

  • متغیرها Variables

  • شماره Numbers

  • رشته های Strings

  • مجموعه ها Collections

  • آرایه ها Arrays

  • مقایسه با اپراتورها Comparing with operators

  • مشروط Conditionals

  • عملگرهای منطقی Logical operators

  • حلقه با حلقه for Looping with the for loop

  • حلقه Foreach Foreach looping

  • حلقه های تو در تو Nested loops

  • مواد و روش ها Methods

  • انواع مرجع در مقابل مقدار Reference vs. value types

  • سعی کنید و گرفتن Try and catch

3. هندسه ساختمان 3. Building Geometry

  • ایجاد منحنی Creating curves

  • تبدیل شدن Transforming

  • سطوح Surfaces

  • بخشها Divisions

  • درختان داده DataTrees

  • پنل زدن Paneling

  • تقسیم کردن Splitting

  • بازگشت Recursion

  • پخت Baking

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Grasshopper and Rhino: C # Scripting
جزییات دوره
2h 47m
33
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
437
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Jeremy Graham
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jeremy Graham Jeremy Graham

جرمی گراهام معمار ثبت شده و متخصص در کاسه استادیوم و طراحی محاسباتی است. توانایی متخصص جرمی در برنامه های مدل سازی سه بعدی مانند Autodesk Revit و Rhino باعث شده است تا وی به استاد ابزارهای برنامه نویسی بصری Dynamo و Grasshopper کمک کند تا طراحی سریعتر و هوشمندانه تری داشته باشد. اشتیاق او به فناوری طراحی باعث شده است تا وی به تسلط بر زبانهای برنامه نویسی پایتون و سی شارپ برود و به وی امکان دهد افزونه هایی را توسعه دهد که عملکرد Autodesk Revit و Rhino را گسترش دهد. جرمی با وبلاگ شخصی خود — www.learndynamo.com — در جایی که به کار گردش عملی عملی دینامو می پردازد ، با هدف خودکار سازی کارهای مشترک در Autodesk Revit ، با استفاده از پایتون ، به انجمن Dynamo کمک می کند.