آموزش مقدمه ای بر 3D

Introduction to 3D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: مهم نیست که از چه نرم افزاری استفاده می کنید یا محصول نهایی ایجاد می کنید ، همه بسته های مدل سازی و رندر سه بعدی از همان مفاهیم اساسی برخوردار هستند. در این دوره ، جورج مائستری ، متخصص ، مروری گسترده بر این مفاهیم و تکنیک هایی را که برای انواع مختلف کارهای هنری سه بعدی اعمال می شود ، ارائه می دهد: طراحی شخصیت ها ، عکس های محصول ، انیمیشن ، جلوه های بصری و موارد دیگر. او با پیمایش در فضای سه بعدی و دستکاری اشیا existing موجود ، هندسه و مدل سازی را مرور می کند و نحوه اعمال رنگ و بافت روی سطوح را نشان می دهد. سرانجام ، جورج تئوری ارائه اولیه را مرور می کند و ویژگی هایی را که در اکثر موتورهای رندر تجاری وجود دارد ، پوشش می دهد.
موضوعات شامل:
  • پیمایش فضای سه بعدی
  • اتصال اشیا through از طریق سلسله مراتب
  • هندسه مدل سازی
  • مجسمه سازی به صورت سه بعدی
  • ایجاد سطوح مبتنی بر پچ
  • ایجاد و استفاده از بافت و مواد
  • ارائه پروژه های سه بعدی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • مفاهیم اصلی مدل سازی و ارائه سه بعدی را بیاموزید Learn the core concepts of 3D modeling and rendering

  • کار با پرونده های تمرینی Working with the exercise files

1. درک فضای 3D 1. Understanding 3D Space

  • به آسانی X ، Y ، Z As easy as X, Y, Z

  • حرکت به صورت سه بعدی Navigate in 3D

  • این همه نسبی است It's all relative

  • تبدیل اشیاء Transform objects

  • اشیاء را از طریق سلسله مراتب وصل کنید Connect objects through hierarchies

2. مدل سازی و هندسه سه بعدی 2. Modeling and 3D Geometry

  • هندسه چیست؟ What is geometry?

  • سطوح چند ضلعی Polygonal surfaces

  • ایجاد سطوح Build up surfaces

  • هندسه خود را برنامه ریزی کنید Plan your geometry

  • مجسمه سازی به صورت سه بعدی Sculpt in 3D

3. سطوح مبتنی بر پچ 3. Patch-Based Surfaces

  • منحنی ها و انواع منحنی Curves and curve types

  • سطوح مبتنی بر پچ Patch-based surfaces

  • سطوح Tessellating Tessellating surfaces

4- بافت و مواد 4. Textures and Materials

  • ماده چیست؟ What is a material?

  • مبانی سایه بانها Basics of shaders

  • مواد پیشرفته Advanced materials

  • برجستگی ها و نقشه های عادی Bumps and normal maps

  • بافت پروژه Project textures

  • نقشه برداری UV UV mapping

5. ارائه تصاویر 5. Rendering Images

  • ارائه به عنوان عکاسی مجازی Rendering as virtual photography

  • مبانی روشنایی برای 3D Basics of lighting for 3D

  • سایه ها و سایه ها Shadows and shading

  • نور غیر مستقیم و گزاف گویی Indirect and bounce light

  • گردش کار روشنایی Lighting workflow

  • کار با دوربین Work with camera

  • رندر نهایی Final rendering

6. آشنایی با مخلوط کن 6. Introduction to Blender

  • رابط و مرور کلی بلندر Blender interface and overview

  • بازدیدها و ناوبری در Blender Viewports and navigation in Blender

  • اشیاء را در مخلوط کن انتخاب کنید Select objects in Blender

  • حرکت ، چرخش و مقیاس در مخلوط کن Move, rotate, and scale in Blender

  • ایجاد سلسله مراتب در Blender Creating hierarchies in Blender

  • رنگ را در مخلوط کن اضافه کنید Add color in Blender

  • بافت را در مخلوط کن اضافه کنید Add texture in Blender

  • دوربین را در Blender اضافه کنید Add cameras in Blender

  • چراغ ها را در بلندر تنظیم کنید Set up lights in Blender

  • ارائه دهنده در مخلوط کن Render in Blender

7. آشنایی با مایا 7. Introduction to Maya

  • راه اندازی مایا Maya setup

  • رابط کاربری و نمای کلی مایا Maya interface and overview

  • منظره ها و ناوبری در مایا Viewports and navigation in Maya

  • اشیاء را در مایا انتخاب کنید Select objects in Maya

  • حرکت ، چرخش و مقیاس در مایا Move, rotate, and scale in Maya

  • ایجاد سلسله مراتب در مایا Creating hierarchies in Maya

  • رنگ را در مایا اضافه کنید Add color in Maya

  • بافت را در مایا اضافه کنید Add texture in Maya

  • دوربین را در مایا اضافه کنید Add cameras in Maya

  • چراغ ها را در مایا تنظیم کنید Set up lights in Maya

  • ارائه در مایا Rendering in Maya

8. معرفی 3ds Max 8. Introduction to 3ds Max

  • حداکثر تنظیم 3ds 3ds Max setup

  • رابط و بررسی کلی 3ds Max 3ds Max interface and overview

  • بازدیدها و ناوبری در 3ds Max Viewports and navigation in 3ds Max

  • انتخاب اشیاء در 3ds Max Selecting objects in 3ds Max

  • چرخش ، چرخش و مقیاس در 3ds Max Move, rotate, and scale in 3ds Max

  • سلسله مراتب را در 3ds Max ایجاد کنید Create hierarchies in 3ds Max

  • رنگ را در 3ds Max اضافه کنید Add color in 3ds Max

  • بافت را در 3ds Max اضافه کنید Add texture in 3ds Max

  • دوربین ها را در 3ds Max اضافه کنید Add cameras in 3ds Max

  • چراغ ها را در 3ds Max تنظیم کنید Set up lights in 3ds Max

  • ارائه در 3ds Max Rendering in 3ds Max

9. آشنایی با سینما 4D 9. Introduction to Cinema 4D

  • رابط و نمای کلی سینما 4D Cinema 4D interface and overview

  • بازدیدها و ناوبری در سینما 4D Viewports and navigation in Cinema 4D

  • اشیاء را در Cinema 4D انتخاب کنید Select objects in Cinema 4D

  • حرکت ، چرخش و مقیاس در سینما 4D Move, rotate, and scale in Cinema 4D

  • سلسله مراتب را در سینما 4D ایجاد کنید Create hierarchies in Cinema 4D

  • رنگ و بافت را در سینما 4D اضافه کنید Add color and textures in Cinema 4D

  • چراغ ها را در سینما 4D تنظیم کنید Set up lights in Cinema 4D

  • دوربین های سینما 4D را اضافه کنید Add cameras in Cinema 4D

  • ارائه در سینما 4D Rendering in Cinema 4D

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش مقدمه ای بر 3D
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
4h 6m
70
Linkedin (لینکدین) lynda-small
27 شهریور 1398 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
40,900
- از 5
ندارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

George Maestri George Maestri

کارگردان و تهیه کننده انیمیشن جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند.

جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله انیمیشن شخصیت های دیجیتال (جدید سواران) و مایا با یک نگاه (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.