آموزش ماده B2M

Substance B2M

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: برنامه Bitmap2Material (B2M) از Allegorithmic به شما این امکان را می دهد که نقشه های رندر مبتنی بر فیزیک (PBR) را از یک تصویر واحد تهیه کنید. در این دوره ، بیاموزید که چگونه به طور م toثر از این نرم افزار برای افزایش گردش کار PBR استفاده کنید. جوئل بردلی با نشان دادن نحوه پیمایش در رابط کاربری B2M ، مسیر را آغاز می کند. در مرحله بعدی ، وی نحوه کار با B2M در Substance Designer را نشان می دهد. وی همچنین چگونگی استفاده از کنترلهای جهانی ، تغییر رنگ در یک بیت مپ ورودی ، تغییر شکل پایه ، ایجاد انسداد محیط و موارد دیگر را در بر می گیرد.
موضوعات شامل:
  • رابط کاربری Bitmap2Material
  • بررسی ناحیه پارامترها
  • Bitmap2Material Lite
  • بارگیری Bitmap2Material
  • تنظیم اندازه خروجی
  • تغییر رنگها در یک بیت مپ ورودی
  • استفاده از کنترلهای فرکانس پایین ، متوسط و زیاد
  • تنظیم مقدار زبری
  • تنظیم تعادل AO
  • بارگیری نقشه های خود در موتور غیرواقعی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید قبل از تماشای این دوره بدانید What you should know before watching this course

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. UI Bitmap2Material 1. The Bitmap2Material UI

  • منوها و نوار ابزار Menus and toolbars

  • نمای 2 بعدی The 2D view

  • نمای سه بعدی: چراغ و دوربین The 3D view: Lights and Cameras

  • نمای سه بعدی: گزینه های فهرست 3D view: Menu options

  • کاوش در منطقه پارامترها Exploring the parameters area

2. Bitmap2Material در طراح مواد 2. Bitmap2Material in Substance Designer

  • چرا با Bitmap2Material در برنامه دیگری کار می کنید؟ Why work with Bitmap2Material inside another application?

  • Bitmap2Mite Lite Bitmap2Material Lite

  • نحوه بارگذاری Bitmap2Material How to load Bitmap2Material

3. کنترل جهانی 3. The Global Controls

  • اندازه و کیفیت خروجی Output size and quality

  • روش و گزینه های اکولایزر نور Method and light equalizer options

  • MakeItTile: نسخه Legacy MakeItTile: Legacy version

  • MakeItTile: نسخه بهبود یافته MakeItTile: Improved version

4- رفع نقشه رنگ پایه 4. Fixing the Base Color Map

  • رنگ ، اشباع و درخشندگی Hue, saturation, and luminosity

  • با استفاده از کنترل های لغو نور Using the Light Cancellation controls

  • رفع انسداد محیط Fixing ambient occlusion

  • گرفتن رنگ پایه Tweaking the base color

5. با استفاده از کنترل های امداد 5. Using the Relief Controls

  • شدت و فرم عادی Normal Intensity and Format

  • فرکانس های کم ، متوسط و زیاد Low, mid, and high frequencies

  • ورودی امداد Relief Input

  • خروجی عادی دقیق Detailed normal output

6. ساخت نقشه ناهمواری 6. Building a Roughness Map

  • تنظیم مقدار زبری Setting the Roughness Value

  • تنوع زبری از منحنی و نرمی Roughness Variations From Curves and Softness

  • ناهمواری از منحنی یا رنگ Roughness from curves or color

7. تولید انسداد محیط 7. Generating Ambient Occlusion

  • تنظیم تعادل AO Setting the AO balance

  • رفع سطح AO Fixing the AO levels

  • ارزش های تیز کردن و انکار کردن Sharpening and denoising values

8. ذخیره و آزمایش بافت B2M خود 8. Saving and Testing Your B2M Texture

  • نقشه های خود را برای بافت ذخیره می کنید Saving your maps for texturing

  • نقشه های خود را در موتور غیرواقعی بارگذاری می کنید Loading your maps into Unreal Engine

  • ساخت و آزمایش B2M 3 با مواد UE 4 خود Creating and testing B2M 3 with your UE 4 material

نتیجه Conclusion

  • بعد چی؟ What's next?

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش ماده B2M
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
1h 47m
33
Linkedin (لینکدین) lynda-small
30 فروردین 1396 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
13,399
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Joel Bradley

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joel Bradley Joel Bradley

3D Artist، Trainer on 3ds Max و Maya

جوئل بردلی ، متعصب سه بعدی ، هنرهای سه بعدی را برای وب ، چاپ و چند رسانه ای و آموزش روی 3ds Max و Maya تولید می کند.

جوئل بردلی یک ژنرال سه بعدی خودآموخته است که از برنامه های طراحی سه بعدی و گرافیکی استفاده می کند او 9 ساله بود ، قبل از حرکت روی 3ds Max ، در برنامه هایی مانند trueSpace و Bryce 3D دندان های خود را بریده بود. او از مهارتهای کسب شده خود برای کار در تعدادی از زمینه های صنعتی ، از جمله تولید محتوا برای وب ، چاپ ، تجسم و چند رسانه ای استفاده کرده است.

در 4 سال گذشته توجه خود را بر روی تولید آموزش تصویری برای برنامه هایی مانند 3ds Max ، Maya ، SketchUp ، Photoshop ، Combustion ، Composite و موارد دیگر.

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.