آموزش نقشه برداری برای یادگیری با Figma

Mapping to Learn with Figma

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره:
هنگام طراحی تجربیات دیجیتالی مبتکرانه و معنادار، نقشه برداری روشی کلیدی است که برای بررسی و تکرار مشکلات، جریان ها و چالش های پیچیده استفاده می کنیم. مفاهیم نقشه برداری را با استفاده از Figma کاوش کنید تا در مورد کاربران خود، جریانات کلیدی و مشکلات آنها و نحوه حل آنها بیشتر بدانید. مربی درو بریدول به شما معرفی می کند که چگونه می توانید از نقشه برداری UX برای سازماندهی داده های پیچیده در مجموعه ای قابل هضم و قابل درک از اطلاعات استفاده کنید. او شما را با اصول ابزارسازی با استفاده از Figma راهنمایی می‌کند و به نحوه ترسیم جریان‌ها در Figma می‌پردازد. Drew نحوه استفاده از این نقشه‌ها را برای شناسایی مشکلات، کشف فرصت‌ها و توسعه استراتژی‌هایی برای رسیدگی به مشکلات و فرصت‌هایی که کشف کرده‌اید، پوشش می‌دهد. بعلاوه، او پیشنهادات عملی را برای کمک به شما ارائه می دهد تا بر اساس مطالب درسی به روش هایی بسازید که به نفع پروژه ها، تیم ها و جریان کاری شما باشد.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • قدرت نقشه برداری The power of mapping

1. نقشه برداری در Figma 1. Mapping in Figma

  • سازماندهی پیچیدگی با نقشه ها Organizing complexity with maps

  • اصول ابزار با استفاده از Figma Tooling fundamentals using Figma

  • در حال توسعه جریان ها Developing flows

  • شناسایی مشکلات Identifying problems

  • کشف فرصت ها Uncovering opportunities

  • توسعه استراتژی ها Developing strategies

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش نقشه برداری برای یادگیری با Figma
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
31m
8
Linkedin (لینکدین) lynda-small
12 خرداد 1401 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
-
- از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Drew Bridewell, CHPC Drew Bridewell, CHPC

یادگیرنده مادام العمر که طراحی محصول را به صورت روزانه تمرین می کند

Drew Bridewell یک یادگیرنده مادام العمر است که به طور روزانه صحبت می کند و طراحی محصول را تمرین می کند.

Drew با طراحانی در سراسر جهان که به دنبال بهترین روش ها در مورد ابزارها، همکاری هستند، همکاری می کند، مشاوره می دهد و بینش های خود را به اشتراک می گذارد. و سیستم های طراحی ساختمان او در حال حاضر در فیس بوک کار می کند. او علاقه زیادی به بالا بردن ارزش طراحی و به اشتراک گذاری بهترین شیوه ها دارد تا هر تیمی باهوش تر، سریع تر و بهتر عمل کند. هدف او توانمندسازی طراحان از سراسر جهان برای ایجاد تجربیات دیجیتالی بهتر با ذهنیتی پیشرو، تکراری و مشارکتی است.

پیش از این، درو به عنوان یک متخصص ارشد طراحی، اولین تیم تحول طراحی را در InVision پیدا کرد. جایی که او با بیش از 200 شرکت در مورد شیوه های طراحی مشورت کرد. قبل از InVision، Drew مدیر طراحی و نقش طراح اصلی در LinkedIn بود. او در طراحی مجدد پاسخگو Lynda.com پیشگام بود.

فلسفه او القای اشتیاق و هدف در تمام عناصر زندگی اش است. او از کالج هنر و طراحی ساوانا فارغ التحصیل شد و در آنجا مدرک BFA در طراحی گرافیک گرفت و چهار سال بیسبال کالج بازی کرد.

اگر می‌خواهید با درو و جامعه دیگر متخصصان UX در ارتباط باشید، بررسی کنید گروه هفتگی UX عملی او را بیرون بیاورید.

همچنین می‌توانید با او در ارتباط باشید تویتر، اینستاگرام و LinkedIn @abridewell.

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.