آموزش مبانی طراحی تعامل

Interaction Design Foundations

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: طراحی تعامل بر ایجاد رابط ها ، سیستم ها و دستگاه هایی است که حول رفتار کاربر می چرخند. در این دوره ، نویسنده دیوید هوگ ، طراحی تعاملات موثر را برای هر رسانه دیجیتال روشن می کند. این دوره روند طراحی تعامل را بررسی می کند ، نحوه کار طراحان تعامل و ابزارهایی را که آنها استفاده می کنند ، توضیح می دهد و پنج اصل اساسی طراحی تعامل را توضیح می دهد: ثبات ، دید ، قابلیت یادگیری ، پیش بینی و بازخورد. این دوره همچنین مفاهیم اساسی روانشناسی را معرفی می کند و نقشهای زمینه ، انگیزه و ادراک را در یک طرح بررسی می کند. بهترین روشهای ناوبری را ارائه می دهد. و نحوه طراحی برای انگیزه و رفتار و ارائه بازخورد به بازدید کنندگان را نشان می دهد.
موضوعات شامل:
  • شناخت ریشه های طراحی تعامل
  • درک اصول گشتالت
  • طراحی با شبکه
  • درک الگوهای طراحی
  • بررسی نحوه واکنش افراد به حرکت و رنگ
  • برقراری ارتباط از طریق برچسب ها و نمادها
  • قاب بندی برای محتوا و تصمیم گیری
  • درک مدلهای ذهنی
  • جلوگیری از اضافه بار شناختی
  • تعریف رفتار برای طراحی تعامل
  • طراحی کلیک ها و ضربه ها
  • درک چرخه بازخورد
  • منابع حرفه ای

سرفصل ها و درس ها

1. معرفی 1. Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • این دوره برای کیست؟ Who is this course for?

2. بررسی طرح تعامل 2. Exploring Interaction Design

  • طراحی تعامل چیست؟ What is interaction design?

  • خاستگاه طراحی تعامل The origins of interaction design

  • طراحان تعامل چه سهمی دارند What interaction designers contribute

  • درک فرایند طراحی تعامل Understanding the interaction design process

3. جعبه ابزار طراح تعامل 3. The Interaction Designer's Toolbox

  • ابزارها و تکنیکهایی که توسط طراحان تعامل استفاده می شود Tools and techniques used by interaction designers

  • اسنادی که توسط طراحان تعامل ایجاد و استفاده می شود Documents created and used by interaction designers

  • منابع حرفه ای Professional resources

  • زمینه های مطالعه که پایه و اساس کار طراحان تعامل است Fields of study that underlie the work of interaction designers

4- پنج اصل اساسی طراحی تعامل 4. Five Essential Principles of Interaction Design

  • ثبات Consistency

  • قابل درک بودن Perceivability

  • یادگیری Learnability

  • پیش بینی Predictability

  • بازخورد Feedback

  • چگونه اصول یک سیستم را تشکیل می دهند How the principles form a system

5- درک زمینه و انگیزه 5. Understanding Context and Motivation

  • درک زمینه تجربه Understanding the context of experience

  • درک نیاز و انگیزه Understanding need and motivation

  • طراحی برای رفع نیازها Designing to meet needs

  • طراحی اقناعی Persuasive design

6. اصول ساختار رابط 6. Principles of Interface Structure

  • اصول گشتالت Gestalt principles

  • طراحی با شبکه Designing with grids

  • راهنمای بازدید کنندگان را با ترتیب ، مراحل و ساختار Guiding visitors with sequence, steps, and structure

  • شناخت الگوهای طراحی Understanding design patterns

7. بهترین روش های پیمایش 7. Navigation Best Practices

  • ناوبری مؤثر Effective navigation

  • جستجو و فیلتر کردن Searching and filtering

  • ارتباط متنی Contextual relevance

  • حس مکان Sense of place

8- نحوه پاسخ مردم به تصاویر و رسانه ها 8. How People Respond to Images and Media

  • تعریف احساس و ادراک Defining sensation and perception

  • نحوه پاسخ مردم به رنگ How people respond to color

  • نحوه واکنش مردم به حرکت How people respond to motion

  • ایجاد سلسله مراتب بصری Establishing visual hierarchy

9- شکل دادن به تفکر و تصمیم گیری از طریق طراحی 9. Shaping Thinking and Decisions through Design

  • تعریف شناخت Defining cognition

  • سوگیری های شناختی Cognitive biases

  • برقراری ارتباط با برچسب ها و نمادها Communicating with labels and icons

  • انتخاب قاب Framing choices

  • مدل های ذهنی Mental models

  • درک بار شناختی Understanding cognitive load

10. طراحی برای رفتار و تعامل 10. Designing for Behavior and Interaction

  • تعریف رفتار برای طراحی تعامل Defining behavior for interaction design

  • هزینه های ادراک شده Perceived affordances

  • ورودی ها و سنسورها Inputs and sensors

  • طراحی برای کلیک و شیر Designing for clicks and taps

  • فراهم کردن فرصت برای اقدام مستقیم Providing opportunity for direct action

11- بهترین روشهای ارائه بازخورد 11. Best Practices for Providing Feedback

  • تعریف بازخورد برای طراحی تعامل Defining feedback for interaction design

  • تصمیم گیری در مورد قالب بازخورد Deciding on a feedback format

  • مکان ، زمان و معنی Place, time, and meaning

  • خطا در مدیریت و پیام ها Error handling and messages

  • چرخه بازخورد Feedback cycle

نتیجه Conclusion

  • بررسی تصویر بزرگ Reviewing the big picture

نمایش نظرات

آموزش مبانی طراحی تعامل
جزییات دوره
3h 19m
49
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
344,063
- از 5
ندارد
دارد
دارد
David Hogue
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

David Hogue David Hogue

دیوید م. هاگو ، PhD ، یک روانشناس کاربردی و طراح تعامل / UX است. وی از سال 1997 به مطالعه رفتار کاربر و طراحی واسط پرداخته است و مهارت های خود را به عنوان یک طراح و روانشناس در هم آمیخته است تا در تعامل با دستگاه های دیجیتال و رابط ها ، بینش عمیقی از رفتارها و انگیزه های کاربران بگذارد. دیو به تدریس طراحی اطلاعات ، طراحی تعامل ، رسانه های اجتماعی و دوره های طراحی موبایل در دانشگاه ایالتی سانفرانسیسکو می پردازد و معاون طراحی تجربه در Fluid ، آژانس برنده جایزه خدمات دیجیتال است. وی مقالات و آموزشهایی در مورد روشها و ابزارهای طراحی منتشر کرده است و مرتباً در سمینارها و کنفرانسها سخنرانی می کند. مشتریان شامل The North Face ، Reebok ، برادران Warner ، چارلز شواب ، Wells Fargo و Sur La Table می شوند. دیو در سان فرانسیسکو زندگی می کند و از نوشتن ، آشپزی ، موتور سیکلت و مسافرت لذت می برد. برای پیوندهایی به فید توییتر ، وبلاگ و سایر فعالیت های آنلاین وی ، از www.idux.com بازدید کنید.