آموزش نقاشی مات: محیط هایی برای فیلم

Matte Painting: Environments for Film

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: نقاشی مات مدرن یک هنر چند رشته ای است. نقاشان مات باید بدانند که چگونه هندسه سه بعدی ایجاد کنند ، جهان را با گره ها و ماکرو گسترش دهند ، مواد دقیق و سایه انداز ایجاد کنند ، جزئیات متقاعد کننده را به صورت دیجیتالی رنگ آمیزی کنند و لایه های زیادی را با هم ترکیب کنند و در یک رندر نهایی مناسب برای صفحه نمایش بزرگ ایجاد کنند. دنی ژانوسکی ، ناظر نقاشی مات برای DreamWorks ، نشان می دهد که چگونه می توان با استفاده از نرم افزارهایی مانند Clarisse ، ZBrush ، World Machine ، Photoshop و NUKE به این تکنیک ها تسلط یافت. وی طیف گسترده ای از تکنیک های صنعت فعلی را که در خلق فیلمهای داستانی به کار رفته است ، شامل طرح بندی و تجزیه صحنه ، رندرهای بالا به پایین ، تولید محیط و زمین ، نقاشی و رندر نهایی را پوشش می دهد.
موضوعات شامل:
  • چیدمان هندسه در کلاریس
  • وارد کردن و تفکیک هندسه در ZBrush
  • ایجاد رندرهایی از بالا به پایین
  • جهان سازی با ماشین جهانی
  • ایجاد سایه بان در Clarisse
  • حصیر کشیدن آسمان و کوه در فتوشاپ
  • آهنگ سازی و ارائه نقاشی مات در NUKE

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • چه چیزی را می دانم What to know

  • فایل های تمرینی Exercise files

1. چیدمان 1. Layout

  • فریم های مفهومی یا الهام بخش Concept frames or inspiration

  • هندسه چیدمان در Clarisse Layout geometry in Clarisse

  • اهمیت طرح و خراب کردن Layout importance and set breakup

2. ایجاد دارایی 2. Asset Creation

  • هندسه جداگانه و واردات در ZBrush Import and separate geometry in ZBrush

  • تغییر نام هندسه Renaming geometry

  • ایجاد رندر از بالا به پایین Creating a top-down render

3. ساختمان جهانی و تولید زمین 3. World Building and Terrain Generation

  • وارد دستگاه جهانی Import into World Machine

  • ایجاد گره در ماشین جهانی Creating nodes in World Machine

  • تنظیم ارتفاع و وضوح تصویر Adjusting height and resolution

  • استفاده از فرسایش در ماشین جهانی Using erosion in World Machine

  • افزودن رنگ به فرسایش Adding color to erosion

  • خروجی مش و بافت Mesh and texture output

  • ماکروهای پیشرفته Advanced macros

  • ارائه از طریق خروجی کاشی کاری Rendering through tiled output

  • تبدیل پرونده ها برای استفاده با Clarisse Converting files to use with Clarisse

4- به توسعه نگاه کنید 4. Look Development

  • OBJ ها را وارد Clarisse کنید Import OBJs into Clarisse

  • راه اندازی Lookdev Setting up Lookdev

  • ایجاد سایه بان با استفاده از بافت و ماسک Shader creation using textures and masks

  • ایجاد سایه بان لایه ای Creating a layered shader

  • ایجاد سایه بان سنگ و ماسه Creating a rock and sand shader

5. طرح بندی نهایی 5. Final Layout

  • ایجاد طرح نهایی Creating the final layout

6. تنظیم پروژه 6. Project Setup

  • راه اندازی طرح ریزی Projection setup

  • ایجاد لایه های رندر Creating render layers

  • وضوح Resolution

7. نقاشی مات 7. Matte Painting

  • هنر اصلی: تنظیم رنگ Key art: Paint setup

  • هنر اصلی: ایجاد یک مه Key art: Creating a haze

  • هنر اصلی: راه اندازی آسمان Key art: Sky setup

  • هنر اصلی: نقاشی آسمان Key art: Painting the sky

  • هنر اصلی: نقاشی کوه Key art: Painting the mountain

  • هنر اصلی: لمس نهایی Key art: Final touches

  • صادرات لایه ها Exporting layers

8. طرح ریزی 8. Projection

  • وارد کردن لایه ها به Nuke Importing layers into Nuke

  • گره زدن و تنظیم صحنه Shuffle node and scene setup

  • طرح ریزی Projection

  • آهنگسازی Compositing

  • تفسیر Rendering

  • ارائه نهایی Final render

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش نقاشی مات: محیط هایی برای فیلم
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
3h 21m
41
Linkedin (لینکدین) lynda-small
17 آبان 1395 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
52,394
- از 5
ندارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Danny Janevski Danny Janevski

دنی ژانوسکی سرپرست نقاشی مات برای DreamWorks است. او برای شرکت های VFX مخفی مانند Industrial Light & Magic (ILM) و Lucasfilm کار کرده است و دارایی های درون بازی را برای Valve طراحی کرده است. دنی روی فرانشیزهای فیلم سینمایی مانند Iron Man ، Star Trek Star J. J. Abrams و Transformers کار کرده است. قرقره او را در dannyjanevski.wordpress.com/ مشاهده کنید.

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.