لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش نقاش مواد: تکنیک های واقع گرایی
Substance Painter: Photorealistic Techniques
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
Substance Painter ابزاری برای نقاشی سه بعدی در زمان واقعی است که به هنرمندان تجسمی اجازه می دهد تا با جزئیات فوق العاده مفصلی برای استفاده در تجسم محصول ، تجسم معماری ، VFX و انیمیشن تولید کنند. در این دوره ، مربی Joel Bradley به شما نشان می دهد که چگونه می توانید یک ماده فوتورالیستی ایجاد کنید که یک شی 3D سه بعدی را در Substance Painter واقعی جلوه دهد. Joel نحوه سازماندهی پوشه ها و لایه های پایه ، پخت نقشه های مش ، استفاده از ماسک های شناسه رنگ و موارد دیگر را توضیح می دهد. وی چگونگی استفاده از مواد موجود برای صرفه جویی در وقت و همچنین نحوه تقویت مواد هوشمند و ترکیب مواد با هم را پوشش می دهد. Joel به روش هایی می پردازد که می توانید برای ایجاد جزئیاتی که برای دستیابی به عکس واقعی به آن نیاز دارید استفاده کنید. وی در پایان به شما نشان می دهد که چگونه جزئیات ظریف را با نقاشی دستی اضافه کنید و چگونه مواد خود را صادر کنید تا بتوانید آنها را به کار ببرید.
سرفصل ها و درس ها
معرفی
Introduction
تکنیک های فوتورئالیستی
Photorealistic techniques
1. راه اندازی پروژه
1. Project Setup
گردش کار پروژه جدید
New project workflows
سازماندهی با پوشه ها و لایه های پایه
Organizing with folders and base layers
نقشه های مش پخت
Baking mesh maps
با استفاده از ماسک رنگ رنگ
Using color ID masks
تنظیم Viewport
Viewport setup
2. استفاده از مواد هوشمند
2. Using Smart Materials
استفاده از مواد موجود
Using existing materials
افزودن مواد هوشمند
Augmenting smart materials
ترکیب چندین ماده با هم
Blending multiple materials together
3. ایجاد جزئیات
3. Creating the Details
جزئیات عادی و قد سفارشی
Custom normal and height detail
افزودن نقشه های ناهمواری واقع بینانه
Adding realistic roughness maps
با استفاده از ژنراتور
Using generators
افزودن عکس برگردان
Adding decals
استفاده از تقارن
Utilizing symmetry
4. نقاشی با دست
4. Painting by Hand
افزودن جزئیات ظریف
Adding subtle details
استفاده از برس ذرات برای تأثیرگذاری خوب
Using particle brushes to good effect
صادرات برای استفاده در زمان واقعی
Exporting for real-time use
جوئل بردلی ، متعصب سه بعدی ، هنرهای سه بعدی را برای وب ، چاپ و چند رسانه ای و آموزش روی 3ds Max و Maya تولید می کند.
جوئل بردلی یک ژنرال سه بعدی خودآموخته است که از برنامه های طراحی سه بعدی و گرافیکی استفاده می کند او 9 ساله بود ، قبل از حرکت روی 3ds Max ، در برنامه هایی مانند trueSpace و Bryce 3D دندان های خود را بریده بود. او از مهارتهای کسب شده خود برای کار در تعدادی از زمینه های صنعتی ، از جمله تولید محتوا برای وب ، چاپ ، تجسم و چند رسانه ای استفاده کرده است.
در 4 سال گذشته توجه خود را بر روی تولید آموزش تصویری برای برنامه هایی مانند 3ds Max ، Maya ، SketchUp ، Photoshop ، Combustion ، Composite و موارد دیگر.
نمایش نظرات