آموزش مدل سازی و ارائه شخصیت های زیبا در Maya 2020

Modeling and Rendering Cute Characters in Maya 2020

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: بیاموزید که چگونه مدلهای سه بعدی ایجاد کنید ، چگونه مدلهای بافتی ایجاد کنید ، و چگونه به روشهای روشنایی و رندر در مایا مسلط شوید

آنچه خواهید آموخت

  • شما چگونگی استفاده از ابزارهای مایا برای ایجاد مدل سازی سه بعدی و نحوه استفاده از روش های نورپردازی و رندر برای اتمام مدل خود و حرفه ای نشان دادن آن را کسب خواهید کرد.

مدل سازی و نمایش شخصیت های زیبا در مایا 2020

در این آموزش ، من به شما نحوه ایجاد TWO FUN ، CUTE ، CARTOON CHARACTERS در Maya 2020 نشان خواهم داد.

اما ابتدا با نشان دادن برخی از ابزارهای اساسی در مایا ، مانند نحوه پیمایش در دوربین ، نحوه تنظیم نمای دید خود برای آماده سازی برای انجام برخی مدل ها و نحوه استفاده از رایج ترین ابزارهای مدل سازی مایا ، مانند:

  • ابزار EXTRUDE

  • ابزار چند برش

  • ابزار آینه

  • ابزار BEVEL

سپس ما برای انجام برخی از مدل سازی حرکت می کنیم.

در مرحله اول ، اشکال نویسه را مسدود می کنیم ، سپس با اضافه کردن جزئیات و یادگیری نحوه استفاده از هندسه صحیح ، روند کار را به پایان می رسانیم تا مدل های شما تمیز و حرفه ای به نظر برسند.

مرحله بعدی استفاده از ویرایشگر UV برای ایجاد نقشه های تمیز و تمیز UV برای شخصیت ها است. داشتن اشعه ماورا بنفش عالی برای زمان ساخت و ساز مهم است.

من با استفاده از روش های مختلف ، عمدتا با استفاده از گره های مختلف داخل HYPERSHADE و استفاده از ابزار 3D Paint ، به شما نحوه ساخت بافت در مایا را نشان خواهم داد.

سرانجام ، من به شما نحوه تنظیم نور و نحوه ایجاد ارائه های زیبا ، تمیز و زرق و برق دار از مدل های خود را نشان می دهم.

این آموزش را بسیار آموزنده خواهید یافت ، و همراه با نکات و ترفندهای حرفه ای است که به شما امکان می دهد شخصیت های خود را در مایا ایجاد کنید.

چه کسی این دوره است:

  • دانش آموزانی که مایل به یادگیری مایا با تمرکز بر ایجاد شخصیت ها هستند.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • مقدمه Introduction

  • 002. پیمایش در دوربین 002. Navigating the Camera

  • 003. ابزار انتخاب 003. Selection Tools

  • 004. صفحه نمایش سر 004. Heads Up Display

  • 005. قفسه سفارشی 005. Custom Shelf

  • 006. ابزار اکسترود 006. Extrude Tool

  • 007. ابزار چند برش 007. Multi-Cut Tool

  • 008. ابزار Bevel و ابزار آینه 008. Bevel Tool and Mirror Tool

شخصیت 1 CHARACTER 1

  • 01. انسداد بدن 01. Blocking Out the Body

  • 02. ایجاد کره چشم 02. Creating the Eyeballs

  • 03. منحنی های بینی برای سوراخ بینی و دهان 03. Projecting Curves for Nostril and Mouth

  • 04. ایجاد دست 04. Creating the Hand

  • 05. ایجاد پا و نصف کردن مدل 05. Creating the Leg and Halfing the Model

  • 06. ابزار Quad Draw برای ایجاد توپولوژی 06. Quad Draw Tool to Create Topology

  • 07. توپولوژی آرامش بخش با قرعه کشی چهارگانه 07. Relaxing Topology with Quad Draw

  • 08. اتمام سوراخ بینی 08. Finishing the Nostril

  • 09. پایان دهان 09. Finishing the Mouth

  • 10. اتمام چشم 10. Finishing the Eye

  • 11. اتصال دست 11. Attaching the Hand

  • 12. ایجاد پا 12. Creating the Feet

  • 13. اتمام پا و آینه کردن بدن 13. Finishing the Feet and Mirroring the Body

  • 14. ایجاد دندان ها و رفع سوراخ های بینی 14. Creating the Teeth and Fixing the Nostrils

  • 15. رفع هندسه 15. Fixing the Geometry

  • 16. رفع هندسه و پایان دهان 16. Fixing the Geometry and Finishing the Mouth

  • 17. تنظیم دوربین و پس زمینه 17. Setting Up the Camera and Background

  • 18. نقشه برداری UV از چشم چپ 18. UV Mapping the Left Eye

  • 19. UV نقشه برداری از چشم راست 19. UV Mapping the Right Eye

  • 20. نقشه برداری UV از دندان ها 20. UV Mapping the Teeth

  • 21. نقشه برداری ماورا UV بنفش از دست ، دهان و سوراخ های بینی 21. UV Mapping the Hands, Mouth and Nostrils

  • 22- نگاشت UV بر روی بدن 22. UV Mapping the Body

  • 23. ایجاد نور Skydome 23. Creating the Skydome Light

  • 24. ایجاد مواد آرنولد 24. Creating the Arnold Materials

  • 25. افزودن انسداد محیط 25. Adding Ambient Occlusion

  • 26. بافت چشم 26. Texturing the Eyes

  • 27. بافت دندان 27. Texturing the Teeth

  • 28. بافت بدن 28. Texturing the Body

  • 29. استفاده از بافت بدن بر روی مواد آرنولد 29. Applying the Body Texture to Arnold Material

  • 30. ایجاد چراغهای منطقه ای 30. Creating Area Lights

  • 31. ایجاد رندر نهایی 31. Creating the Final Render

شخصیت 2 CHARACTER 2

  • 001. تنظیم تصویر هواپیما 001. Setting Up the Image Plane

  • 002. ایجاد چشم 002. Creating the Eyes

  • 003. انسداد پلک ها 003. Blocking Out the Eyelids

  • 004. اتمام پلک ها 004. Finishing the Eyelids

  • 005. مسدود کردن ساقه ها 005. Blocking Out the Stalks

  • 006. پایان دادن به ساقه 006. Finishing the Stalks

  • 007. انسداد بدن 007. Blocking Out the Body

  • 008. پیش بینی منحنی دهان بر روی هندسه 008. Projecting Mouth Curve onto Geometry

  • 009. ایجاد منحنی برای شاخک ها 009. Creating the Curves for the Tentacles

  • 010. ایجاد شاخک 1 010. Creating Tentacle 1

  • 011. ایجاد شاخک 2 011. Creating Tentacle 2

  • 012. ایجاد شاخک 3 012. Creating Tentacle 3

  • 013. ایجاد شاخک 4 013. Creating Tentacle 4

  • 014. ایجاد شاخک 5 014. Creating Tentacle 5

  • 015. قرار دادن شاخک ها 015. Posing the Tentacles

  • 016. استفاده از Quad Draw قسمت 1 016. Using Quad Draw Part 1

  • 017. استفاده از Quad Draw قسمت 2 017. Using Quad Draw Part 2

  • 018. اتصال ساقه ها 018. Attaching the Stalks

  • 019. چسباندن شاخک ها قسمت 1 019. Attaching the Tentacles Part 1

  • 020. چسباندن شاخک ها قسمت 2 020. Attaching the Tentacles Part 2

  • 021. اتصال شاخک ها قسمت 3 021. Attaching the Tentacles Part 3

  • 022. پایان دهان و بدن 022. Finishing the Mouth and the Body

  • 023. ایجاد مژه 023. Creating the Eyelashes

  • 024. نقشه برداری UV قسمت 1 024. UV Maaping Part 1

  • 025. نقشه برداری UV قسمت 2 025. UV Mapping Part 2

  • 026. نقشه برداری UV قسمت 2 026. UV Mapping Part 2

  • 027. تنظیم دوربین 027. Setting Up the Camera

  • 028. ایجاد نور Skydome 028. Creating the Skydome Light

  • 029. بافت و زمینه و مژه ها 029. Texturing the Background and Eyelashes

  • 030. بافت کره کره چشم 030. Texturing the Eyeballs

  • 031. استفاده از ابزار 3D Paint برای ساخت شخصیت 031. Using 3D Paint Tool to Texture the Character

  • 032. اتمام فرآیند بافت 032. Finishing the Texturing Process

  • 033. ایجاد چراغهای منطقه ای و رندر نهایی 033. Creating Area Lights and Final Render

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش مدل سازی و ارائه شخصیت های زیبا در Maya 2020

این دوره غیر فعال شده است.

جزییات دوره
10h 44m
72
Udemy (یودمی) udemy-small
13 بهمن 1399 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
9,226
4.7 از 5
ندارد
ندارد
ندارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Digital Saucer Studios Digital Saucer Studios

یک هنرمند بزرگ دیجیتال شوید من یک هنرمند دیجیتال با بیش از ده سال تجربه هستم. من در فیلم ، تلویزیون و بازی کار کرده ام. اکنون من آموزش های ویدئویی ایجاد کرده ام تا به شما نشان دهم چگونه از ابتدا به یک هنرمند دیجیتال حرفه ای تبدیل می شوید. آموزشهای من شما را در کل مراحل ، از جمله مدل سازی ، نقشه برداری از اشعه ماورا and بنفش ، تکسچر ، نورپردازی و ارائه به شما راهنمایی می کند. من نحوه استفاده از نرم افزار ، مانند مایا ، فتوشاپ ، ZBrush ، Substance و بسیاری از برنامه های دیگر را به شما نشان خواهم داد.

Udemy (یودمی)

یودمی یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دوره‌های متنوع و کاربردی را فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینه‌های مختلف از فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی گرفته تا زبان‌های خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه می‌دهد. با استفاده از یودمی، کاربران می‌توانند به صورت انعطاف‌پذیر و بهینه، مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته یودمی، کیفیت بالای دوره‌ها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد می‌دهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آموزش‌ها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین، به افراد امکان می‌دهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارت‌های مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.