آموزش گواهی در تجزیه و تحلیل امنیت سایبری (IIBA®- CCA): کنترل های دسترسی کاربر

Certificate in Cybersecurity Analysis (IIBA®- CCA): User Access Controls

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: این دوره به شما یاد می‌دهد که چگونه کنترل‌های دسترسی کاربر را که برای رفع نیازهای امنیت سایبری مورد نیاز برای ارائه راه‌حل‌های فناوری موفق لازم است، تعریف کنید. ساخت راه‌حل‌های فناوری با در نظر گرفتن کاربر نهایی برای شکل‌دهی به کنترل‌های دسترسی و مجوز لازم برای اطمینان از رسیدگی به الزامات امنیت سایبری بسیار مهم است. در این دوره، Certificate in Cybersecurity Analysis (IIBA®-CCA): User Access Controls، شما یاد خواهید گرفت که کنترل های دسترسی کاربر مورد نیاز برای پرداختن به امنیت سایبری را در راه حل های فناوری خود تعریف کنید. ابتدا، مفاهیم کنترل دسترسی و احراز هویت را بررسی خواهید کرد. در مرحله بعد، نحوه تعریف مدیریت حساب ممتاز و پرداختن به اصل حداقل امتیاز را خواهید آموخت. در نهایت، یاد خواهید گرفت که چگونه الزامات دسترسی کاربر را استخراج کنید و اقداماتی را برای کمک به حفظ امنیت سایبری تعریف کنید. پس از اتمام این دوره، مهارت ها و دانش لازم را برای تعریف و تنظیم الزامات مجوز لازم برای اطمینان از موفقیت پروژه ها و راه حل های فناوری خود خواهید داشت.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

تعریف کنترل های دسترسی و احراز هویت Defining Access Controls and Authentication

  • مقدمه ای بر کنترل دسترسی، احراز هویت و مدیریت دایرکتوری Introduction to Access Control, Authentication, and Directory Management

  • درک اصل کمترین امتیاز و کنترل و خطرات برای مجوز Understanding the Principle of Least Privilege and Controls, and Risks for Authorization

تعریف مجوز و الزامات دسترسی Defining Authorization and Access Requirements

  • استخراج مجوز و الزامات دسترسی Eliciting Authorization and Access Requirements

  • ردیابی الزامات امنیتی و مدیریت ریسک کاربران Tracing Security Requirements and Managing Risk of Users

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش گواهی در تجزیه و تحلیل امنیت سایبری (IIBA®- CCA): کنترل های دسترسی کاربر
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
0h 31m
5
Pluralsight (پلورال سایت) pluralsight-small
11 شهریور 1401 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jamie Champagne Jamie Champagne

حرفه ای، سخنران و مربی تجزیه و تحلیل کسب و کار

Jamie Champagne یک حرفه ای، سخنران و مربی پرشور تجزیه و تحلیل تجارت است.

جمی تجسم تجزیه و تحلیل کسب و کار است و هر روز به اطرافیانش ارزش می بخشد. او که یک سخنران و مربی ماهر است، از آموزش به دیگران لذت می برد که چگونه مجموعه مهارت های تحلیل کسب و کار خود را بهبود بخشند، راه های منحصر به فردی را برای نگاه کردن به دنیا کشف کنند و با نتایج قابل اندازه گیری به موفقیت بیشتری دست پیدا کنند. شرکت او، همکاری های شامپاین، به او اجازه می دهد تا با سازمان های در حال رشد و کارآفرینان شگفت انگیز همکاری کند و به بینش های قدرتمندی دست یابد که این امکان را فراهم می کند. تیم ها با تمام ابتکارات تغییر خود بسیار موفق باشند. سابقه قوی در تجزیه و تحلیل کسب و کار، مدیریت پروژه، بهبود فرآیند و مدیریت دانش به او این امکان را داده است که در صنایع مختلف با سازمان های سراسر جهان کار کند.

وقتی او با شرکای تجاری خود همکاری نمی کند، می توانید با دوستان و خانواده اش در آب های هاوایی روی تخته موج سواری همکاری می کند.

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.