آموزش آهنگسازی افتر افکت: 3 تطبیق پیشرفته و به نظر می رسد
2h 9m
31
Linkedin
26 خرداد 1393
37,699
- از 5
دارد (اگر در سایت مرجع باشد، قرارداده می‌شود.)
دارد
دارد

https://donyad.com/d/5cc6

آموزش آهنگسازی افتر افکت: 3 تطبیق پیشرفته و به نظر می رسد

After Effects Compositing: 3 Advanced Matching and Looks

سرفصل ها و درس ها | نظرات

توضیحات دوره: آهنگ سازی کاملاً منطبق بر تطبیق است و در این دوره ما از مبانی تطبیق پیش زمینه و پس زمینه فراتر می رویم و به قلمرو واقعی سینمایی می پردازیم. بیاموزید که چگونه از کنترل منحنی ها استفاده کنید تا آنچه را که با سایر ابزارهای تنظیم رنگ در After Effects امکان پذیر است ، پشت سر بگذارید. کشف کنید که چگونه دوربین را با مشاهده شرایط کامل عکس ، از جمله نور پس زمینه ، اعوجاج لنز ، و سایر مصنوعات لنز و نرخ فریم مطابقت می دهد. برای ساختن یک شات یا سکانس متعلق به فیلم شما ، باید بدانید که چگونه شات را صاف کنید تا بتوانید از ابزاری مانند Magic Bullet Mojo یا Looks استفاده کنید تا کاملاً سینمایی به نظر برسد. اما حتی فراتر از صاف بودن آن ، بهتر است همانطور که در دنیای طبیعی می بینیم از عمق کامل و پاسخ رنگی برخوردار باشد و این نیاز به استفاده از 32 بیت HDR در هر کانال دارد. و برای حداکثر درام ، شما می خواهید قادر به بازی با زمان خود ، و تاری تاری نیز باشید. در این دوره ، مارك كریستینسن همه این سناریوها و مرحله بعدی را در آهنگسازی After Effects به شما ارائه می دهد: تطبیق شات و نه تنها واقع گرایانه ، بلكه سینمایی جلوه دادن آن.

موضوعات شامل:
  • اصلاح رنگ پیشرفته با چندین شی و منحنی
  • افزودن جلوه نورپوشانی به کامپوزیت در صحنه ای با نور پس زمینه
  • ترکیب در اعوجاج عدسی
  • شناسایی و رفع شاتر نورد
  • حرکت تطبیق
  • کار در HDR
  • تضادهای رنگی سینمایی با موجو ایجاد کنید
  • سفارشی کردن ظاهر فیلم با ظاهر


سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

1. ابزارهای اصلی تصحیح رنگ 1. Basic Color Correction Tools

  • بفهمید که منحنی ها مانند هیچ اصلاح کننده رنگ دیگر چه کاری می توانند انجام دهند Understand what Curves can do like no other color corrector

  • تنظیم پیشرفته با اشیاء مختلف و منحنی ها Advanced adjustment with multiple objects and Curves

  • لایه های راهنما را برای حل مشکلات گردش کار تنظیم کنید Set guide layers to solve workflow problems

  • لایه های راهنمای را تنظیم کنید تا آزادانه یک مرجع غیر رندر اضافه کنید Set guide layers to freely add a nonrendering reference

  • با استفاده از Curves ، ظاهر رنگی ایجاد کنید Create a color look with Curves

2. کار با نور 2. Working with Light

  • جلوه ای از نور را به کامپوزیت اضافه کنید و در یک صحنه با نور پس زمینه قرار دهید Add a light-wrap effect to composite into a backlit scene

  • مطالعه یک مرجع؛ سپس قوانین روشنایی را خم کنید Study a reference; then bend the rules of lighting

  • بسته بندی سبک را با rd_LightWrap به صورت خودکار انجام دهید Automate the light-wrap process with rd_LightWrap

3. شناخت مصنوعات دوربین 3. Understanding Artifacts of the Camera

  • تحریف لنز را درک کنید Understand lens distortion

  • کامپوزیت در اعوجاج لنز Composite into lens distortion

  • اعوجاج شاتر نورد را تشخیص داده و برطرف کنید Recognize and fix rolling shutter distortion

  • نرمی لبه های طبیعی را مطابقت دهید Match the softness of natural edges

4. حرکت از طریق لنز دوربین 4. Motion Through the Camera Lens

  • سرعت شاتر در مقابل نرخ فریم Shutter speed vs. frame rate

  • تاری حرکت: مطابقت با کلیدهای اصلی متحرک Match motion blur: Animated keyframes

  • ضبط زمان اجرا را تنظیم کنید Set up the retime shot

  • تار شدن حرکت: عدم وجود کلید واژه Match motion blur: No keyframes

  • از Time Remap استفاده کنید Use Time Remap

  • در صورت لزوم ، precomps های نرم و صاف را با نرخ قاب فریم ثابت برطرف کنید Fix sloppy precomps with the Preserve frame rate when nested option

5- بهره گیری از دامنه پویا بالا 5. Taking Advantage of High Dynamic Range

  • درک کنید که چرا After Effects دارای عمق سه بیت است Understand why After Effects has three bit depths

  • تفاوتهای اساسی بین HDR و LDR را بدانید Know the fundamental differences between HDR and LDR

  • در HDR کار کنید ، حتی هنگام شروع LDR Work in HDR, even when beginning in LDR

  • هنگام برقراری و شکستن خط لوله 32 بیتی در هر کانال ، فکر کنید Be deliberate when establishing and breaking the 32-bit-per-channel pipeline

  • به راحتی در HDR کار کنید و در LDR رندر کنید Freely work in HDR and render in LDR

  • از کندی 32 بیتی در هر کانال خودداری کنید Avoid the 32-bit-per-channel slowdown

  • یک کلمه مختصر در مورد فضاهای رنگی و نور خطی A brief word on color spaces and linear light

6. معرفی درجه بندی رنگ 6. Introducing Color Grading

  • یک نقطه شروع را تعیین کنید: آن را صاف کنید Determine a starting point: Make it flat

  • گزینه ها و رویکردهای درجه بندی رنگ خود را بدانید Know your color-grading options and approach

  • تضادهای رنگی سینمایی با Mojo ایجاد کنید Create cinematic color contrasts with Mojo

  • نگاه فیلم را با ظاهر سفارشی کنید Customize a film look with Looks

  • یک فیلم با "نقص" لنز معمولی ایجاد کنید Create a film look with common lens "flaws"

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

Mark Christiansen

خالق، رهبر، نویسنده

مارک کریستینسن یک خالق و رهبر است. او همچنین نویسنده تکنیک های استودیو افتر افکت است.

مارک علاوه بر نوشتن کتاب قطعی در مورد ایجاد جلوه های بصری با محبوب ترین برنامه کامپوزیت دنیا، جلوه های بصری را برای فیلم های بلند مانند همه نظارت کرده است. درباره شیطان. او همچنین جلوه‌های بصری، انیمیشن‌ها و طرح‌هایی برای آواتار، دزدان دریایی کارائیب: در پایان جهان، روز پس فردا، آواتار، خلق کرده است. em>Spy Kids 3-D و بیشتر. مشتریان مارک عبارتند از سونی، ادوبی، سیسکو، سان، کادنس، سیگیت، اینتل و مدترونیک، و کارهای موشن گرافیک پخش او در HBO و کانال History ظاهر شده است. نقش های مارک شامل تولید، کارگردانی، طراحی و نظارت بر صحنه و پس از تولید است. کار او در LucasArts آغاز شد.

مارک یک نویسنده موسس در ProVideo Coalition و یک مدرس در fxphd و آکادمی هنر دانشگاه، و همچنین میزبان مهمان در پادکست‌هایی از جمله "The VFX Show" است. او در منطقه خلیج سانفرانسیسکو قرار دارد.