آموزش تکنیک های VFX: ترکیب انفجار با Fusion 7

VFX Techniques: Compositing an Explosion with Fusion 7

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: فیلم های خود را با نرم افزار ترکیبی رایگان Fusion ، Blackmagic Design ، "پر انفجار" کنید. این دوره مراحل لازم برای ایجاد یک صحنه سه بعدی را با یکپارچه سازی تصاویر زنده با رندرهای سه بعدی مجازی انفجار اتومبیل پوشش می دهد. هنرمند / نویسنده Lee Lanier نحوه وارد کردن دارایی های مورد نیاز برای فیلمبرداری (شامل ویدئو ، کارهای هنری ثابت و رندرهای سه بعدی) را نشان می دهد ، فیلم ها را با ترکیب مبتنی بر گره مونتاژ می کند و کامپوزیت را بدون درجه بندی رنگ می سازد. شبیه سازی دینامیک سیالات از مایا برای تقلید از انفجار ، گرد و غبار و بقایای انفجار استفاده می شود و لی با استفاده از مواد ، چراغ ها ، دوربین ها ، بازتاب ها ، سایه ها ، تاری حرکت و عمق میدان به ارائه واقع گرایانه می پردازد. شروع به تماشا کنید تا این روش اساسی VFX را در فیلم های خود عملی کنید.
موضوعات شامل:
  • راه اندازی پروژه Fusion
  • وارد کردن صفحات ، هنرهای استاتیک و رندرهای سه بعدی
  • ادغام گره ها
  • اختصاص مطالب
  • درجه بندی رنگ انفجار
  • کار با پویایی سیالات در مایا
  • ترکیب رندرها و سه بعدی با فیلم های زنده.
  • ایجاد حرکت پشت دوربین
  • ارائه اثر نهایی

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. شروع کار 1. Getting Started

  • شکست شات Shot breakdown

  • راه اندازی یک پروژه فیوژن Setting up a Fusion project

  • به روزرسانی مسیرهای فیوژن Updating Fusion paths

2. مونتاژ فیلم 2. Assembling the Footage

  • وارد کردن صفحات Importing plates

  • روتوسکوپی Rotoscoping

  • گره های ادغام Merging nodes

  • تصحیح رنگ و قاب بندی کلید Color correction and key framing

3. وارد کردن استاتیک هنری و رندرهای سه بعدی 3. Importing Static Art and 3D Renders

  • اضافه کردن یک نقاشی مات Adding a matte painting

  • جدا کردن رندرهای سه بعدی Cutting apart 3D renders

4- کار در فضای سه بعدی 4. Operating in 3D Space

  • وارد کردن پرونده های Alembic و دوربین Importing Alembic and camera files

  • اختصاص مواد Assigning materials

5. بهبود رندرهای سه بعدی 5. Improving 3D Renders

  • ترکیب چندین عنصر یک انفجار سه بعدی Combining multiple elements of a 3D explosion

  • درجه بندی انفجار رنگ Color grading the explosion

  • درجه بندی رنگ برای ایجاد حجم بیشتر Color grading to create greater volume

6. کار با Fluid Dynamics در مایا 6. Working with Fluid Dynamics in Maya

  • نمای کلی از شات استاد مایا Overview of a master Maya shot

  • ایجاد یک انفجار Setting up an explosion

  • آتش زدن Setting up fire

7. ترکیب Renders و 3D با اکشن Live 7. Combining Renders and 3D with the Live Action

  • ادغام انفجار و بقایای پس زمینه Merging the explosion and debris over the background

  • بازیگر را به انفجار اضافه کنید Adding the actor to the explosion

  • دوبار متحرک کردن شیرین کاری دیجیتال Animating a digital stunt double

  • ادغام ماشین Integrating the car

  • یکپارچه سازی انفجار 3D و پیش زمینه Alembic Integrating the Alembic 3D and foreground blast

  • اضافه کردن رندر آتش Adding a fire render

8. اضافه کردن یک دوربین پست و ارائه 8. Adding a Post Camera and Rendering

  • بزرگ کردن صفحه Enlarging the plate

  • ایجاد حرکتی بعد از دوربین Creating a post-camera movement

  • کار در ویرایشگر Spline Working in the Spline Editor

  • تنظیم دقیق و درجه بندی رنگ نهایی Fine-tuning and final color grading

  • ارائه فینال Rendering out the final

9. بسته بندی 9. Wrap-up

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش تکنیک های VFX: ترکیب انفجار با Fusion 7
جزییات دوره
2h 55m
31
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
19,839
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Lee Lanier
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Lee Lanier Lee Lanier

لی لانر از سال 1994 به عنوان انیمیشن حرفه ای رایانه کار کرده است. در حالی که در Buena Vista Visual Effects در Walt Disney Studios حضور داشت ، وی برای فیلم های بلند سینمایی جلوه های ویدیویی ایجاد کرد. در حالی که در PDI / DreamWorks حضور داشت ، به عنوان انیماتور ارشد در آنتز و شرک خدمت کرد. در طول راه ، لی کارگردانی مجموعه ای از فیلم های کوتاه مستقل ، انیمیشن را انجام داد که برای پخش 200+ جشنواره فیلم ، موزه ها و گالری های هنری در سرتاسر جهان ادامه یافت. آثارش در مکانهایی مانند ساندنس ، اسلمودنس ، SXSW ، جشنواره بین المللی انیمیشن اتاوا ، موزه هنرهای زیبا بوستون و موسسه اسمیتسونیان به نمایش در آمده است. لی به عنوان یک متخصص مشهور جهانی در زمینه جلوه های ویدئویی (VFX) ، چندین کتاب نرم افزاری محبوب بالا را نوشت و در مدرسه گنومون جلوه های دیداری هالیوود تدریس کرد. وی عضو انجمن اثرات ویژوال (VES) ، و مدیر اجرایی جشنواره فیلم کوتاه سد است.