لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش مجسمه سازی و خالص سازی در سطح سخت در Cinema 4D
Hard Surface Sculpting and Retopologizing in Cinema 4D
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
با استفاده از ابزار مجسمه سازی CINEMA 4D می توانید مدل های سطح سخت و بدون محدودیت های اعمال شده توسط تکنیک های سنتی چند ضلعی و NURBS ایجاد کنید. سپس می توانید مجدداً از مجسمه خود استفاده کنید و یک مدل سبک تر مناسب برای صحنه های پیچیده و انیمیشن تولید کنید. در واقع مدل مجسمه سازی شما به قاب تبدیل می شود که می توانید در اطراف آن یک مدل چند ضلعی خوش ساخت بسازید.
در این دوره ، متخصص مدل سازی آدام تراشتنبرگ به بینندگان نشان می دهد که چگونه از ابزارهای مجسمه سازی در C4D برای ایجاد یک مدل سطح سخت ، جمع بندی مجدد از مدل مجسمه سازی ، بازگشت به حالت مجسمه سازی برای اضافه کردن جزئیات خوب و ایجاد نقشه های بافتی که تخمین جزئیات را تخمین می زند ، به بینندگان نشان می دهد - بدون وزن چند ضلعی ها. او مراحل را با استفاده از یک مدل سفینه فضایی فانتزی به نمایش می گذارد ، نوعی که می توانید در بازی های ویدیویی حرفه ای ، تلویزیونی یا فیلم های سینمایی ببینید. تماشا کنید و بیاموزید که چگونه از این تکنیک ها برای ساختن خود استفاده کنید.
موضوعات شامل:
ترسیم فرم خشن li>
ساخت یک مدل چند ضلعی ساده li>
کار با برس و ماسک مجسمه سازی C4D
جمع آوری مجدد مدل مجسمه سازی li>
ایجاد نقشه های دست انداز ، طبیعی و جابجایی برای افزودن جزئیات دقیق li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. ساخت مدل پایه
1. Building the Base Model
چرا اول طرح می کنیم
Why we sketch first
شکل خشن را روی کاغذ بکشید
Sketching the rough form on paper
رسم فرم خشن از مکعب
Sketching the rough form from a cube
با استفاده از برش های چاقو برای شکل دادن به مدل
Employing knife cuts to shape the model
چند ضلعی های اکسترود
Extruding polygons
آماده سازی پایه پایه برای مجسمه سازی
Preparing the base mesh for sculpting
2. فهمیدن برس و ماسک های مجسمه سازی
2. Understanding Sculpting Brushes and Masks
یادگیری اهمیت کار کم تا زیاد
Learning the importance of working low to high
با استفاده از تقارن مجسمه سازی
Using Sculpt Symmetry
کاوش فرم با قلم مو Grab
Exploring form with the Grab brush
با استفاده از برس های Wull و Wax ، ساختمان را جمع کنید
Building mass with the Pull and Wax brushes
برس موم را چک کنید
Checking out the Wax brush
درمورد قلم های Scrape و Fill را کاوش کنید
Exploring the Scrape and Fill brushes
کار با قلم مو Pinch
Working with the Pinch brush
با استفاده از برس Flatten
Using the Flatten brush
لایه های مجسمه سازی و استفاده از Erase
Sculpting layers and using Erase
استفاده از ماسک برای ایجاد انتقال سطح سخت
Using masks to create hard surface transitions
جلسه مدل سازی
Modeling session
3. تنظیم مرحله کار Retopo
3. Setting the Stage for Retopo Work
استخراج مدل هدف روپو
Extracting the retopo target model
تهیه مدل هدف
Preparing the target model
معرفی ابزار Polygon قلم / ایجاد
Introducing the Polygon Pen/Create tools
4- بازاریابی مدل
4. Retopologizing the Model
استراتژیک توپولوژی جدید
Strategizing the new topology
ایجاد توپولوژی جدید
Creating the new topology
بررسی یکپارچگی مدل
Checking the model's integrity
تنظیم نقشه برداری UV اولیه
Setting up basic UV mapping
اضافه کردن هندسه با ابزارهای چند ضلعی استاندارد
Adding geometry with standard polygon tools
5- مجسمه سازی جزئیات خوب
5. Sculpting the Fine Detail
بازگشت به مجسمه سازی
Returning to sculpting
برش جزئیات
Cutting in the detail
با استفاده از خراب کردن اسپلین
Using spline snapping
لینکدین: شبکه اجتماعی حرفهای برای ارتباط و کارآفرینی
لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی حرفهای، به میلیونها افراد در سراسر جهان این امکان را میدهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفهای خود را به اشتراک بگذارند و فرصتهای شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان میدهد تا رزومه حرفهای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمنها و گروههای حرفهای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهرهمند شوند.
لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان میدهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفهای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصتهای شغلی و گسترش شبکه حرفهای خود، نقش مهمی را ایفا میکند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفهای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.
آدام تراچنبرگ یک هنرمند مستقل سه بعدی مستقر در میامی ، فلوریدا است.
او محتوای استودیویی سه بعدی در سراسر جهان ایجاد می کند. در حالی که بیشتر کارهای او از دنیای تبلیغات ناشی می شود ، وی همچنین برای انیمیشن های پزشکی ، کتاب های درسی ، رسانه های تعاملی ، جلد آلبوم ها ، مطالعات مهندسی و طراحی معماری ، مطالبی را تهیه کرده است. وی CINEMA 4D را در نمایشگاه های تجاری در سراسر کشور نشان می دهد و آموزش های CINEMA 4D را در محل میامی ارائه می دهد. او قبل از تبدیل شدن به یک هنرمند تمام وقت 3D بیش از دهها سال پیش ، او به عنوان یک دادخواه و وکیل دادگستری حرفه ای بسیار کمتری سرگرم کننده داشت.
نمایش نظرات