آموزش سینما 4D S22

Learning Cinema 4D S22

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: Cinema 4D ابزاری اساسی برای هنرمندان و طراحان مشتاق گرافیک متحرک است. با Cinema 4D می توانید گرافیک حرکتی ، مدل ها و تجسم های خود را با اشیا motion سه بعدی ، جلوه های پویا و انیمیشن تقویت کنید. این دوره اصول Cinema 4D S22 را مرور می کند ، پوشش رابط ، ابزارها و سلسله مراتب - کلید درک همه چیز در Cinema 4D. اندی نیدام ، مربی به شما کمک می کند تا در زمینه ایجاد و دستکاری اشیا in در فضای سه بعدی سرعت بیشتری کسب کنید. او شما را با مواد ، چراغ ها و دوربین های Cinema 4D و همچنین تکنیک های اساسی مانند رندر آشنا می کند. در طول راه ، او شما را راهنمایی می کند که چگونه یک پروژه اساسی را از ابتدا تا انتها در Cinema 4D به پایان برسانید.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • Learning Cinema 4D S22 Learning Cinema 4D S22

  • S چیست؟ What does the S stand for?

  • آنچه باید بدانید What you should know

1. شروع و مفاهیم کلیدی 1. Getting Started and Key Concepts

  • حرکت به نمای سه بعدی Navigating the 3D viewport

  • جابجایی اشیاء به صورت سه بعدی Moving objects in 3D

  • گشت و گذار در رابط Cinema 4D Touring the Cinema 4D interface

  • اشیاء تهی و سلسله مراتب شی Null objects and the object hierarchy

2. یک ترکیب کاملی ایجاد کنید 2. Create a Still Composition

  • نمای کلی فصل Chapter overview

  • اشیاء پارامتری ایجاد کنید Create parametric objects

  • ویژگی های شی را تغییر دهید Change object attributes

  • نمای کلی Deformers Deformers overview

  • اشیاء را با تغییر شکل تغییر دهید Modify objects with deformers

  • کار با ژنراتورها Working with generators

  • از ژنراتورها برای تغییر اشیاء استفاده کنید Use generators to modify objects

  • رویه ای یک موز را مدل کنید Procedurally model a banana

  • مدل موز را کامل کنید Complete the banana model

  • اشیاء را برای آهنگسازی قاب ترتیب دهید Arrange objects to compose the frame

  • از یاران ترکیب استفاده کنید Use composition helpers

  • چراغها به صورت سه بعدی کار می کنند How lights work in 3D

  • صحنه را روشن کنید Light the scene

  • مواد ساده را ایجاد و استفاده کنید Create and apply simple materials

  • مواد براق و مقاوم ایجاد کنید Create shiny and refractive materials

  • مواد را بر روی گزینه ها اعمال کنید Apply materials to selections

  • پیش بینی مواد و نقشه برداری UV Material projections and UV mapping

  • اشعه ماوراء بنفش موز را باز کنید UV unwrap the banana

  • با بافت ها مواد ایجاد کنید Create materials with textures

  • لمس های پایان را انجام دهید و دوباره ثابت کنید Make finishing touches and render a still

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش سینما 4D S22
جزییات دوره
2h 12m
28
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
217
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Andy Needham
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Andy Needham Andy Needham

طراح حرکت ، ویراستار ، آهنگساز Andy Needham یک طراح ، ویراستار و آهنگساز حرکت مستقل است.

از سال 2004 در صنعت موشن گرافیک کار می کند. اندی از After Effects و دیگر برنامه های Adobe ، Final Cut Pro ، CINEMA 4D ، mocha و نوک از مشتریان او می توان به Google ، Sony Ericsson ، X Factor USA و گروه Coldplay اشاره کرد. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت وی ، imcalledandy.com مراجعه کنید.