آموزش دوره کارشناسی ارشد Pixel Art - سطح مبتدی تا متخصص/آزاد - دیدگاه‌های بازی (قسمت 2)

Pixel Art Master Course - Beginner to Expert/Freelance level - Game Perspectives (Part 2)

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره:

این قسمت 2 از دوره کارشناسی ارشد Pixel Art است که توسط یک متخصص ایجاد شده است - برای افرادی که می خواهند حرفه ای شوند.

این ویدیوها موارد زیر را پوشش خواهند داد:

1) مبانی دیدگاه‌های بازی ویدیویی (که با دیدگاه‌های تصویری متفاوت است)

2) اصول اولیه انیمیشن (مانند چرخه پیاده روی در 8 جهت)،

و خیلی چیزهای دیگر!

توصیه می شود قبل از اینکه وارد قسمت 2 شوید قسمت 1 از دوره کارشناسی ارشد Pixel Art را تمام کنید :)

تا کنون، دوره Pixel Art Master از این بخش ها تشکیل شده است:

  - بخش‌های مبتدی - همه اصول اولیه برای شروع را پوشش می‌دهد

  - مبانی دیدگاه بازی - پرسپکتیوهای مورد استفاده در بازی ها را پوشش می دهد

- سایه اندازی متوسط ​​و مطالعه مواد

قسمت 4 - در آینده...

این دوره به بخش هایی تقسیم می شود (هر بخش دارای یک مقدمه است).

برای این پروژه کلاسی ماکت هنری 1 پیکسلی ایجاد کنید. می‌توانید هر چشم‌انداز (نما) نشان‌داده‌شده در ویدیو (پلتفرمر، از بالا به پایین، rpg یا ایزومتریک) را انتخاب کنید.

ماکت باید شامل موارد زیر باشد:

1) Tileset

2) شخصیت

3) حداقل 3 شی مختلف

می‌توانید نمونه الگوبرداری RPG را ببینید (همچنین الگوهای لازم را برای کمک به شما پیدا خواهید کرد).


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • 9.1 - پالت رنگ منسجم 9.1 - Cohesive color palette

  • 9.9 - انیمیشن های دشمن 9.9 - Enemy animations

  • 12.8 - کاشی های ایزومتریک 12.8 - Isometric Tiles

  • 10.4 - چرخه پیاده روی از بالا به پایین 10.4 - Top Down Walk Cycle

  • 11.4 - RPG Tileset 11.4 - RPG Tileset

  • 10.11 - اشیاء 10.11 - Objects

  • 9.13 - چالش پلتفرمر 9.13 - Platformer Challenge

  • 11.8 - قارچ 11.8 - Mushrooms

  • 11.7 - سینه 11.7 - Chest

  • 9.0 - مقدمه ای بر Platformer 9.0 - Introduction to Platformer

  • 11.9 - سنگ 11.9 - Rocks

  • 9.10 - تله 9.10 - Traps

  • 10.5 - کاشی چمنی از بالا به پایین 10.5 - Top Down Grass Tile

  • 12.9 - کاراکتر ایزومتریک 12.9 - Isometric Character

  • 12.0 - مقدمه ای بر نمای ایزومتریک 12.0 - Introduction to Isometric View

  • 9.7 - حمله شخصیت/آسیب/مرگ 9.7 - Character Attack/Damage/Death

  • 10.10 - وسیله نقلیه از بالا به پایین 10.10 - Top Down Vehicle

  • 10.3 - کاراکتر از بالا به پایین 10.3 - Top Down Character

  • 10.12 - ماکت از بالا به پایین 10.12 - Top Down Mock Up

  • 12.1 - نمای ایزومتریک چیست 12.1 - What is Isometric View

  • 9.5 - شخصیت Platformer 9.5 - Platformer Character

  • 11.6 - RPG Tree 11.6 - RPG Tree

  • 12.6 - جدول ایزومتریک 12.6 - Isometric Table

  • 11.0 - آشنایی با نمایش RPG 11.0 - Intoduction to RPG View

  • 9.8 - دشمن پلتفرمر 9.8 - Platformer Enemy

  • 10.1 - نمای بالا به پایین چیست 10.1 - What is Top Down View

  • 9.12 - انواع مختلف دیدگاه های پلتفرمر 9.12 - Different types of platformer perspectives

  • 11.3 - چرخه پیاده روی RPG 11.3 - RPG Walk Cycle

  • 9.4 - جزئیات پیش زمینه 9.4 - Foreground details

  • 12.3 - اتاق ایزومتریک 12.3 - Isometric Room

  • 10.2 - توضیح طراحی کاراکتر از بالا به پایین 10.2 - Top Down Character Design explanation

  • 11.11 - چالش RPG 11.11 - RPG Challenge

  • 12.7 - گلدان ایزومتریک 12.7 - Isometric Vase

  • 10.0 - مقدمه ای بر نمای بالا به پایین 10.0 - Introduction to Top Down View

  • 10.13 - چالش از بالا به پایین 10.13 - Top Down Challenge

  • 11.2 - طراحی شخصیت RPG 11.2 - RPG Character Design

  • 11.1 - RPG View چیست 11.1 - What is RPG View

  • 12.5 - پنجره ایزومتریک 12.5 - Isometric Window

  • 9.6 - انیمیشن های Platformer Idle و Walk/Run 9.6 - Platformer Idle and Walk/Run animations

  • مقدمه درس Lesson Introduction

  • 9.11 - Platformer Mock Up 9.11 - Platformer Mock Up

  • 9.2 - کاشی های پلتفرم 2 بعدی 9.2 - 2D Platformer Tiles

  • 12.4 - فرش ایزومتریک 12.4 - Isometric Carpet

  • 10.8 - کاشی های جاده و پیاده رو 10.8 - Road and Sidewalk Tiles

  • 12.10 - چالش ایزومتریک 12.10 - Isometric Challenge

  • 12.2 - شبکه ایزومتریک 12.2 - Isometric Grid

  • 11.10 - RPG Mock Up 11.10 - RPG Mock Up

  • 10.7 - مجموعه کاشی از بالا به پایین 10.7 - Top Down Tileset

  • 10.6 - کاشی خاکی از بالا به پایین 10.6 - Top Down Dirt Tile

  • 10.9 - خانه بالا پایین 10.9 - Top Down House

  • 11.5 - RPG House 11.5 - RPG House

  • 9.3 - پس زمینه Platformer 9.3 - Platformer Background

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش دوره کارشناسی ارشد Pixel Art - سطح مبتدی تا متخصص/آزاد - دیدگاه‌های بازی (قسمت 2)
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
8h 27m
52
Skillshare (اسکیل شیر) skillshare-small
16 اسفند 1398 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
1,062
- از 5
ندارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Mislav Majdandžić Mislav Majdandžić

CEO، Game Artist، Game Maker

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.