Unity 3D 2018 آموزش

Unity 3D 2018 Essential Training

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: Unity ابزاری قدرتمند برای توسعه تعاملی برای بازی های موبایل و دسک تاپ و شبیه سازی و تجسم در زمان واقعی است. در این دوره ، Craig Barr تکنیک های مورد استفاده در تجسم Unity و توسعه بازی را مرور می کند و اصول طراحی سطح ، نور ، مواد و انیمیشن را معرفی می کند. Craig نحوه راه اندازی پروژه را نشان می دهد و رابط کاربری Unity را مرور می کند. او نحوه استفاده از مواد ، افزودن انیمیشن برای زنده کردن بازی شما ، افزودن جلوه های پس از پردازش و موارد دیگر را به شما نشان می دهد. برای جمع بندی ، او نحوه بسته بندی و ساخت یک بازی قابل پخش را بیان می کند.
موضوعات شامل:
  • راه اندازی یک پروژه وحدت
  • سفارشی سازی رابط کاربری
  • پیمایش وحدت
  • صادرات و واردات دارایی برای Unity
  • ایجاد و سازماندهی مطالب جدید
  • ایجاد ، صادرات و واردات پیش ساخته ها
  • سطح سازی
  • ایجاد و پیاده سازی انیمیشن
  • بهینه سازی برخوردها
  • روشنایی پخت
  • بسته بندی پروژه Unity خود

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • آنچه باید بدانید What you should know

  • فایل های تمرینی Exercise files

1. تنظیم پروژه وحدت 1. Setting Up the Unity Project

  • بررسی اجمالی پروژه Project set-up overview

  • مدیریت پرونده و سازمان پروژه File management and project organization

  • وارد کردن بسته های استاندارد Unity Importing Unity standard packages

2. درک رابط وحدت 2. Understanding the Unity Interface

  • معرفی به رابط کاربری Unity Intro to the Unity user interface

  • سفارشی کردن رابط کاربر Customizing the UI

  • پیمایش وحدت Navigating Unity

  • مستندات وحدت Unity documentation

3. کار با دارایی 3. Working with Assets

  • موضوع بازی و ایجاد دارایی GameObjects and asset creation

  • فروشگاه دارایی وحدت The Unity Asset Store

  • چک لیست ایجاد محتوا Content creation checklist

  • صادرات دارایی برای وحدت Exporting assets for Unity

  • واردات دارایی به یونیتی Importing assets into Unity

4- استفاده از مواد 4. Applying Materials

  • آشنایی با مواد Introduction to materials

  • ساخت و سازماندهی مواد جدید Creating and organizing new materials

  • خواص مواد و بافت Material and texture properties

  • مواد سفارشی پیشرفته Advanced custom materials

5- مقدمات 5. Prefabs

  • چه مواردی هستند؟ What are prefabs?

  • ایجاد و صادرات prefabs Creating and exporting prefabs

  • وارد کردن prefabs Importing prefabs

  • موارد و به روزرسانی های prefab را تنظیم کنید Prefab instances and updates

6. ساختمان سطح 6. Level Building

  • قرار دادن دارایی های مدولار Placing modular assets

  • سقف و کف سازی Roof and floor build

  • مأموریت ها و مونتاژ صحنه Props and scene assembly

7. ایجاد و اجرای انیمیشن 7. Creating and Implementing Animation

  • مبانی انیمیشن و ویراستاران در یونیتی Animation basics and editors in Unity

  • کلیپ های انیمیشن و کنترل کننده ها Animation clips and controllers

  • فیزیک و بدنهای سفت و سخت Physics and rigid bodies

  • بازخوانی: شخصیت شخص ثالث Retargeting: Third-person character

  • برنامه نویسی و MonoDevelop Scripting and MonoDevelop

8. برخورد 8. Collisions

  • اجزای برخورد دهنده وحدت Unity collider components

  • استفاده از واسطه ها Applying colliders

  • بهینه سازی برخورد Optimizing collisions

9. اضافه کردن صدا 9. Adding Audio

  • آشنایی با صدا در وحدت Introduction to audio in Unity

  • اضافه کردن صدای محیط Adding ambient sound

  • میکسر صوتی Unity The Unity audio mixer

  • صداهای فعال با انیمیشن Triggering sounds with animation

10. روشنایی وحدت 10. Unity Lighting

  • آشنایی با روشنایی Introduction to lighting

  • خواص نور Light properties

  • روشنایی محیط Environment lighting

  • متحرک کردن نور Animating a light

11. نورپردازی پخت 11. Baking Lighting

  • پخت سبک: جوانب مثبت و منفی Light baking: Pros vs. Cons

  • پارامترهای شی و نور برای پخت Object and light parameters for baking

  • کاوشگرهای سبک Light probes

  • افزودن پروب بازتاب Adding reflection probes

  • نتایج و تنظیمات Lightmap Lightmap results and settings

12. ذرات و FX در وحدت 12. Particles and FX in Unity

  • ذرات محیط: گرد و غبار Ambient particles: Dust

  • ایجاد اثرات بخار Creating steam effects

  • اصلاح ظاهر ذرات Modifying the appearance of particles

  • اضافه کردن مه به صحنه Adding fog to the scene

13. پس از پردازش 13. Post-Processing

  • نصب پشته پس از پردازش Installing the post-processing stack

  • نقشه برداری از تن Tone mapping

  • اثرات پس از فرآیند Post-process effects

  • شکوفا و قرار گرفتن در معرض Bloom and exposure

14. جدول زمانی: ایجاد سینما 14. Timeline: Creating Cinematics

  • ویرایشگر جدول زمانی The timeline editor

  • انیمیشن با جدول زمانی Animating with timeline

  • صدا و جدول زمانی Audio and timeline

  • دنباله بازی را پخش کنید Playtest the game sequence

15. بسته بندی پروژه وحدت 15. Packaging Your Unity Project

  • نکات بهینه سازی بازی Game optimization tips

  • تنظیمات پخش و ساخت Build and player settings

  • تدوین ساخت دسکتاپ Compiling a desktop build

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

Unity 3D 2018 آموزش
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
6h
63
Linkedin (لینکدین) lynda-small
14 دی 1396 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
356,501
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Craig Barr

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Craig Barr Craig Barr

کریگ بار یک مربی و نویسنده برجسته در فضای 3D است ، که بلندگو برتر SIGGRAPH و NAB است. کریگ بار با بیش از 17 سال تجربه در انیمیشن سه بعدی ، جلوه های بصری ، تولید نرم افزار و تولید محتوا ، تجربه بی نظیری را در ارائه و ارتباط این موضوعات به ارمغان می آورد. کریگ با تولید بیش از 100 فیلم فنی و ویژه برای محصولات نرم افزاری و سخت افزاری و گردش کار ، همچنین دارای بلندگوهای برجسته ای است که در سالهای مختلف در رویدادهای صنعت از جمله GDC ، Siggraph ، NAB و دانشگاه Autodesk ارائه کرده است. وی تألیف آموزش های مجله 3D World و 3D Artist و همچنین فصل های کتاب های مربوط به خطوط تولید. پیشینه تحصیلی کریگ ترکیبی منحصر به فرد از علم و انیمیشن را ارائه می دهد. او از الهام گرفتن از طریق تعامل ، ایجاد محتوا و ارتباطات در مورد فن آوری های خلاق لذت می برد.

Linkedin (لینکدین)

لینکدین: شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباط و کارآفرینی

لینکدین به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای، به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان این امکان را می‌دهد تا ارتباط برقرار کنند، اطلاعات حرفه‌ای خود را به اشتراک بگذارند و فرصت‌های شغلی را کشف کنند. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می‌دهد تا رزومه حرفه‌ای خود را آپدیت کنند، با همکاران، دوستان و همکاران آینده ارتباط برقرار کنند، به انجمن‌ها و گروه‌های حرفه‌ای ملحق شوند و از مقالات و مطالب مرتبط با حوزه کاری خود بهره‌مند شوند.

لینکدین همچنین به کارفرمایان امکان می‌دهد تا به دنبال نیروهای با تجربه و مهارت مورد نیاز خود بگردند و ارتباط برقرار کنند. این شبکه حرفه‌ای به عنوان یک پلتفرم کلیدی برای بهبود دسترسی به فرصت‌های شغلی و گسترش شبکه حرفه‌ای خود، نقش مهمی را ایفا می‌کند. از این رو، لینکدین به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کارآفرینی و توسعه حرفه‌ای در دنیای امروز مورد توجه قرار دارد.