لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Revit: ارائه
Revit: Rendering
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
آیا می خواهید عکس های واقع گرایانه ای از پروژه های Revit خود ایجاد کنید؟ شما مجبور نیستید به جای دیگری بروید. بیاموزید که چگونه با این آموزش های سریع گام به طور مستقیم از Revit با کیفیت بالا خروجی ایجاد کنید. نویسنده Paul F. Aubin روند ایجاد را با ایجاد یک نمای سه بعدی دقیق از یک مدل معماری موجود آغاز می کند. سپس او جاروها ، فاشیا و سایر جزئیات را اضافه می کند و نحوه استفاده از Revit's Editor Editor را برای سفارشی سازی پایان ها و سطوح نشان می دهد. این دوره همچنین ویژگی های روشنایی طبیعی و مصنوعی Revit ، از جمله تنظیمات نور خورشید و مکان ، چراغ های مصنوعی و طرح های روشنایی و تنظیمات رندر را بررسی می کند که اطمینان حاصل می کنید بهترین کیفیت را از رایانه یا ابر دریافت می کنید. بعلاوه ، بیاموزید که چگونه جلوه های متحرک پویا ایجاد کنید و سبک های رندر اضافی مانند ظاهر طراحی شده را تجربه کنید.
موضوعات شامل:
ایجاد نماهای سه بعدی و نمای برش سه بعدی li>
افزودن جزئیات به مدل li>
ایجاد و ویرایش مواد li>
کار با سیستم خورشید li>
کار با گروه های روشنایی li>
پیکربندی تنظیمات رندر li>
آماده سازی رندر ابر li>
ایجاد یک پیشرفت
ارائه طرح li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. ایجاد نماهای سه بعدی
1. Creating 3D Views
ایجاد نماهای سه بعدی
Creating 3D views
کار با تنظیمات نمای axonometric
Working with axonometric view settings
درک تنظیمات دوربین
Understanding camera settings
ایجاد نماهای 3D برش خورده
Creating cutaway 3D views
حرکت با فرمان سه بعدی و ViewCube
Navigating with the 3D steering wheel and ViewCube
2. مدل سازی
2. Modeling
درک رویکردهای مدل سازی
Understanding approaches to modeling
کار با لایه های دیواری
Working with wall layers
درک جاروها و آشکار شدن
Understanding sweeps and reveals
اضافه کردن روده و فاشیا
Adding gutters and fascia
ساخت پروفایل های دیواری
Constructing wall profiles
درک اجزای سایت و همراهان
Understanding site and entourage components
نمایش هندسه وارداتی
Displaying imported geometry
ساخت اجزای سفارشی
Building custom components
3. مواد
3. Materials
معرفی مواد
Introducing materials
درک ظاهر مواد
Understanding material appearance
ارتقا پرونده ها با مواد
Upgrading files with materials
ایجاد یک ماده جدید
Creating a new material
در حال ویرایش یک بافت
Editing a material texture
ایجاد یک بافت سفارشی
Creating a custom texture
ایجاد یک کتابخانه مواد
Creating a material library
تکالیف اصلی مطالب
Overriding material assignments
4- نور خورشید و مواد
4. Sunlight and Materials
تنظیم موقعیت مکانی شما
Setting your location
درک تنظیمات خورشید
Understanding sun settings
کار با مسیر خورشید
Working with the sun path
5- روشنایی
5. Lighting
قرار دادن چراغهای مصنوعی
Inserting artificial lights
درک خانواده های وسایل سبک
Understanding light fixture families
کار با گروه های روشنایی
Working with lighting groups
6. ارائه
6. Rendering
درک روند ارائه
Understanding the rendering process
تعریف تنظیمات کیفیت
Defining quality settings
انجام رندرهای تست
Performing test renders
پیکربندی قطعنامه
Configuring the resolution
انتخاب یک طرح روشنایی
Choosing a lighting scheme
اعمال تنظیمات پس زمینه
Applying background settings
تنظیم کنترل نوردهی
Adjusting the exposure controls
اضافه کردن یک پس زمینه با استفاده از فتوشاپ
Adding a background using Photoshop
تولید خروجی رندر شده
Generating rendered output
7. ارائه ابر
7. Cloud Rendering
درک رندر ابر
Understanding cloud rendering
تهیه رندر ابری
Preparing a cloud render
ارسال رندرها به ابر
Sending renderings to the cloud
8. پیاده روی
8. Walkthroughs
ایجاد پیمایش
Creating a walkthrough
ویرایش یک راهپیمایی
Editing a walkthrough
قاب های پیاده روی ریز تنظیم
Fine-tuning walkthrough frames
خروج از یک پیمایش
Outputting a walkthrough
9. آزمایش با انواع رندرهای اضافی
9. Experimenting with Additional Render Types
ارائه طرح
Rendering a plan
استفاده از سبک های بصری
Applying visual styles
استفاده از خطوط طراحی و سایر گزینه های نمایش گرافیکی
Using sketchy lines and other graphic display options
Paul F. Aubin یک مشاور معماری، سخنران در دانشگاه Autodesk و نویسنده ویدئو و چاپ است.
پل نویسنده بسیاری از کتاب های Revit است. عناوین، از جمله شیرجه عمیق او به ویرایشگر خانواده Revit: Renaissance Revit. او همچنین ده ها عنوان آموزشی ویدیویی Revit را در اینجا در آموزش لینکدین نوشته است. پل یک مشاور معماری مستقل است که خدمات ایجاد محتوا، پیاده سازی و آموزش را به شرکت های معماری در سراسر جهان ارائه می دهد. او در طول 30 سال فعالیت حرفه ای خود در زمینه طراحی، تولید، مدیریت BIM، مربیگری، ضبط واقعیت و آموزش تجربه داشته است. پل سال ها سخنران با رتبه برتر در دانشگاه اتودسک و سایر کنفرانس های صنعتی بوده است. او اخیراً به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره بنیاد ولترا-دیترویت انتخاب شد.
نمایش نظرات