Klara Zamourilova

عکاس/فیلمبردار

من کلارا هستم و در کلاس های عکاسی و فیلمبرداری تدریس می کنم.

پس از تقریباً یک دهه عکاسی، هنوز تصمیم نگرفته‌ام که چه چیزی را بیشتر از همه دوست دارم عکاسی کنم. بنابراین من مانند یک آفتاب پرست هستم، از هر کار عکاسی، عکاسی از عروسی، زوج گرفته تا مناظر و عکاسی مستند لذت می برم.

من در 8 سال گذشته عروسی‌ها، عیدها و لحظات شاد خانوادگی را در سرتاسر جهان ثبت کرده‌ام. و سالهای کاملاً باورنکردنی بوده است! پس از حرکت در کشورهای مختلف، من در نهایت رویای خود را در سرزمین پایین، سیدنی (استرالیا) زندگی کردم .>

از کودکی می‌دانستم که می‌خواهم عکاس شوم. من در یک روستای کوچک در جمهوری چک بزرگ شدم، احاطه شده توسط جنگل ها و مزارع ذرت، بنابراین اولین تمرکز من ثبت زیبایی طبیعت از طریق عکاسی منظره بود. من هنوز عاشق آن هستم! من به عنوان یک مسافر پرشور همیشه سعی می کنم در سفرهایم سرعتم را کم کنم و از طریق عکاسی مناظر اطرافم را تحسین کنم. اما چیزی که در طول سال‌ها بیشتر مورد توجه من قرار گرفت، داستان‌هایی از هر نوع بود. داستان های فرهنگ های مختلف، موضوعات محیطی و همچنین آن داستان های ساده روزمره شما. من در پراگ و دانمارک در رشته عکاسی مستند و روزنامه نگاری تحصیل کردم و در دوران تحصیل بود که اشتیاق من به عکاسی مستند در سبک رشد کرد.

وقتی از داستان‌های عاشقانه مردم عکاسی نمی‌کنم، احتمالاً مرا می‌بینید که با دوربینی روی شانه‌ام در سراسر جهان پرسه می‌زنم و مستندهای کوتاه محیطی را برای تلویزیون چک می‌گیرم. از اینکه علاقه من به عکاسی و فیلمبرداری به حرفه من تبدیل شد بسیار سپاسگزارم. و من برای ادامه این سفر خلاقانه و به اشتراک گذاشتن دانش خود با شما بسیار هیجان زده هستم!

دوره های این مدرس:

آموزش عکاسی از زوج: ارائه ایده برای عکس های صادقانه (عروسی، نامزدی)

Couple photography: Posing ideas for candid photos (weddings, engagement)

ژست گرفتن در مقابل دوربین برای اکثر مردم واقعاً یک چیز طبیعی نیست. اما حقیقت این است که همه می‌توانند روی عکس‌ها خوب به نظر برسند، فقط نیاز دارند...


آموزش ویرایش عکس پرتره: ابزارهای پیشرفته Adobe Lightroom Classic

Portrait Photo Editing: Adobe Lightroom Classic Advanced Tools

"تسلط بر هنر ویرایش پرتره به شما امکان می دهد صدای هنری منحصر به فرد خود را بیان کنید. آیا می خواهید نماهای معمولی را به آثار هنری خارق العاده تبدیل کنید؟ . . ."


آموزش تسلط بر عکاسی: 10 نکته ضروری برای مبتدیان برای بهبود عکس های خود

MASTERING PHOTOGRAPHY: 10 essential tips for beginners to improve your photos

درباره این کلاس در این دوره، 10 نکته را با شما در میان می گذارم که چگونه فوراً مهارت های عکاسی خود را بهبود بخشید و با عکاسی خود به سطح جدیدی برسید. Th. ..


آموزش ژست های عکاسی صادقانه برای زنان روزمره: 10 ایده عکس با تنوع

Candid Photography Poses for Everyday Women: 10 Photo Ideas with Variations

"ژست گرفتن در مقابل دوربین برای اکثر مردم واقعاً کار آسانی نیست. چگونه در عکس‌ها کمتر ناخوشایند به نظر برسیم؟ با ژست‌های "صادقانه". به یک عکاس Kla بپیوندید. ..."


آموزش 4 ترفند عکاسی خلاقانه که باید در خانه امتحان کنید

4 Creative Photography Tricks You NEED To Try at Home

در این کارگاه ما تمام مدت در خانه خواهیم ماند. و من به شما نشان خواهم داد که لازم نیست در محیطی خیره کننده باشید تا بتوانید یک شخصیت عالی و اورجینال داشته باشید. ..


آموزش پرتره سگ در خانه: عکس های خنده دار خلاقانه از حیوان خانگی خود بگیرید

Dog Portraits at Home: Capture Creative Funny Photos of your Pet

"پیدا کردن شخصی که حیوانات را دوست نداشته باشد دشوار است. بنابراین عکاسی از حیوانات خانگی همیشه در رسانه های اجتماعی توجه زیادی را به خود جلب می کند. به عکاس Klara Zamourilov بپیوندید. ...."


آموزش روزنامه نگاری سفر برای خودآگاهی: دفترچه یادداشت با عکس و نقاشی

Travel Journaling for Self-Awareness: Scrapbook with Photos and Drawings

"سفر یک راه سرگرم کننده برای کشف مکان های جدید و همچنین درون خود است. دنیای ما را گسترش می دهد و ما را الهام می بخشد. اما این روزهای مدرن با عجله ...."


آموزش عکاسی منظره: عکاسی از عکس های سفر حماسی

Landscape Photography: Shooting Epic Travel Photos

"به عکاس Klara Zamourilova (www. zamography. cz) در کلاس عکاسی منظره‌اش بپیوندید. Klara شما را در فضای باز به برخی از زیباترین مکان‌های سیدنی می‌برد.


آموزش گردش کار لایت روم برای عکاسان عروسی: سازماندهی، ویرایش و ارائه به سبک

Lightroom Workflow for Wedding Photographers: Organize, Edit & Deliver In Style

"در این کلاس، شما به دنیای عکاسی عروسی شیرجه می‌زنید و یاد می‌گیرید که چگونه مهارت‌های خود را برای ثبت لحظات خیره‌کننده و ایجاد خاطرات جاودانه ارتقا دهید...