آموزش ویرایش عکس پرتره: ابزارهای پیشرفته Adobe Lightroom Classic

Portrait Photo Editing: Adobe Lightroom Classic Advanced Tools

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره:

تسلط بر هنر ویرایش پرتره به شما امکان می دهد صدای هنری منحصر به فرد خود را بیان کنید. آیا می خواهید عکس های معمولی را به آثار هنری خارق العاده تبدیل کنید؟ به عکاس Klara Zamourilova () بپیوندید و یاد بگیرید که به Lightroom مسلط شوید تا تمام پتانسیل عکس‌های پرتره خود را باز کنید.

تنها چیزی که برای اتمام این کلاس نیاز دارید نرم افزار ویرایش است، ترجیحا Lightroom Classic. ما ابزارهای اساسی و پیشرفته ای را که ارائه می دهد بررسی خواهیم کرد.

در این کلاس با موارد زیر آشنا خواهید شد:

  • ابزارهای تنظیم اولیه برای ایجاد یک پایه محکم برای ویرایش های پیشرفته
  • کامل کردن پوست با استفاده از ابزار Spot Removal
  • ابزارهای پیشرفته برای تنظیم رنگ ها، از جمله RGB Tone Curve HSL/Color Panel
  • پوشش با استفاده از برس تنظیم، فیلترهای شعاعی و درجه بندی شده
  • تنظیمات نهایی مانند تیز کردن، کاهش نویز و افزودن دانه

در پایان این کلاس، درک کاملی از قابلیت‌های ویرایش عکاسی پرتره Lightroom خواهید داشت. به شما این امکان را می دهد که پرتره های خود را به ارتفاعات جدیدی ببرید و تأثیری ماندگار بر مخاطبان خود بگذارید.

کلارا تقریباً یک دهه است که در دنیای عکاسی غوطه ور بوده است. او ساعت های بی شماری را به تسلط بر لایت روم و کاوش در ابزارها و ویژگی های آن اختصاص داد. و این کلاس فرصتی است برای به اشتراک گذاشتن تجربه او با شما.

اگر هنوز از عکاسی پرتره مطمئن نیستید، می‌توانید کلاس‌های قبلی کلارا را بررسی کنید،   که در آن او نکات بسیار خوبی درباره نحوه ژست گرفتن از مدل‌هایتان به اشتراک می‌گذارد:

و در این کلاس، یاد خواهید گرفت که از طریق ویرایش، آن عکس های پرتره را حتی قدرتمندتر کنید.  

برای استفاده بیشتر از این کلاس، از قبل باید رابط لایت روم را درک کنید. چه یک مبتدی باشید که به دنبال درک اصول اولیه هستید، یا یک عکاس با تجربه که به دنبال ارتقای مهارت های ویرایش خود است، این کارگاه چیزی برای شما دارد.  

پس Lightroom خود را روشن کنید و برای کشف هنر ویرایش عکس پرتره آماده شوید!

یکی از پرتره ها را از منابع کلاس دانلود کنید و از دید خلاقانه خود برای ویرایش آن استفاده کنید. پیروی از یک گردش کار ساختاریافته برای اطمینان از ویرایش کارآمد و مؤثر مفید است. و در حالی که ترجیحات فردی ممکن است متفاوت باشد، این گردش کار می تواند به شما در شروع کار کمک کند. با خیال راحت آن را مطابق با ترجیحات شخصی خود تطبیق دهید.

تصویر را بارگیری و ارزیابی کنید

  • با استفاده از پیوندهای ارائه شده، یک یا همه تصاویر را از منابع دانلود کنید.
  • آنها را به لایت روم وارد کنید و مناطقی را که نیاز به بهبود دارند مشاهده کنید.

تنظیمات اولیه تن و نوردهی

  • با تنظیم نوردهی، WB و برش شروع کنید. از لغزنده های اصلی مانند برجسته ها، سایه ها، سیاهان سفید برای ایجاد یک پایه محکم برای ویرایش های بیشتر استفاده کنید.

روتوش پوست

  • برای از بین بردن هر گونه ایراد یا نقص از ابزار حذف نقطه (Clone/Heal) استفاده کنید.

تنظیمات رنگ: منحنی‌های RGB، HSL/Color Panel

  • رنگ های خاص را با استفاده از ابزارهایی مانند منحنی RGB و پانل HSL/Color به خوبی تنظیم کنید.

پوشش: برس ها، فیلترها

  • از Graduated Filter، Radial Filter یا    Adjustment Brush برای اعمال تنظیمات انتخابی در مناطق خاصی از تصویر خود استفاده کنید. مانند صورت، چشم ها یا پس زمینه.

تنظیم دقیق: وضوح، کاهش نویز، دانه

  • وضوح پرتره خود را افزایش دهید. با اعمال کاهش نویز، عکس را تمیزتر کنید و در نهایت Grain را اضافه کنید تا ظاهری قدیمی یا هنری داشته باشید.  

عکس ویرایش شده را به اشتراک بگذارید

  • مهمتر از همه، با آپلود کردن آن در بخش پروژه، پرتره ویرایش شده خود را با جامعه به اشتراک بگذارید. این یک فرصت عالی برای نشان دادن پیشرفت خود و دریافت بازخورد از دانش آموزان است. در مورد پروژه های دانش آموزان دیگر نظر بگذارید تا به رشد یکدیگر کمک کنید.

تنها چیزی که برای تکمیل این پروژه نیاز دارید نرم افزار ویرایش است، ترجیحا Lightroom Classic. این پروژه به شما امکان می دهد ابزارها و تنظیمات مختلف آن را آزمایش کنید، به مهارت های ویرایش خود اعتماد کنید، اما جنبه خلاقانه خود را نیز کشف کنید.

از پروژه لذت ببرید و اگر سؤالی دارید یا نیاز به راهنمایی دارید در تماس با آنها دریغ نکنید. ویرایش مبارک!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • معرفی Introduction

  • لمس نهایی: تیز کردن، سر و صدا و دانه Final Touches: SHARPENING, NOISE & GRAIN

  • ماسک: برس تنظیم Masking: ADJUSTMENT BRUSH

  • HSL/COLOR: رنگ، اشباع، درخشندگی HSL/COLOR: Hue, Saturation, Luminance

  • پروژه Project

  • ابزارهای تنظیم اولیه BASIC ADJUSTMENT Tools

  • حذف نقطه: شبیه سازی و شفا SPOT REMOVAL: Clone and Heal

  • پوشش: فیلتر شعاعی و فارغ التحصیل Masking: RADIAL and GRADUATED FILTER

  • منحنی لحن: نوردهی را دستکاری کنید TONE CURVE: Manipulate Exposure

  • RGB TONE CURVE: رنگ ها را دستکاری کنید RGB TONE CURVE: Manipulate Colors

  • ویرایش گردش کار Editing Workflow

  • افکار نهایی Final Thoughts

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش ویرایش عکس پرتره: ابزارهای پیشرفته Adobe Lightroom Classic
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
51m
12
Skillshare (اسکیل شیر) skillshare-small
04 مرداد 1402 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
5
- از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Klara Zamourilova Klara Zamourilova

عکاس/فیلمبردار

من کلارا هستم و در کلاس های عکاسی و فیلمبرداری تدریس می کنم.

پس از تقریباً یک دهه عکاسی، هنوز تصمیم نگرفته‌ام که چه چیزی را بیشتر از همه دوست دارم عکاسی کنم. بنابراین من مانند یک آفتاب پرست هستم، از هر کار عکاسی، عکاسی از عروسی، زوج گرفته تا مناظر و عکاسی مستند لذت می برم.

من در 8 سال گذشته عروسی‌ها، عیدها و لحظات شاد خانوادگی را در سرتاسر جهان ثبت کرده‌ام. و سالهای کاملاً باورنکردنی بوده است! پس از حرکت در کشورهای مختلف، من در نهایت رویای خود را در سرزمین پایین، سیدنی (استرالیا) زندگی کردم .>

از کودکی می‌دانستم که می‌خواهم عکاس شوم. من در یک روستای کوچک در جمهوری چک بزرگ شدم، احاطه شده توسط جنگل ها و مزارع ذرت، بنابراین اولین تمرکز من ثبت زیبایی طبیعت از طریق عکاسی منظره بود. من هنوز عاشق آن هستم! من به عنوان یک مسافر پرشور همیشه سعی می کنم در سفرهایم سرعتم را کم کنم و از طریق عکاسی مناظر اطرافم را تحسین کنم. اما چیزی که در طول سال‌ها بیشتر مورد توجه من قرار گرفت، داستان‌هایی از هر نوع بود. داستان های فرهنگ های مختلف، موضوعات محیطی و همچنین آن داستان های ساده روزمره شما. من در پراگ و دانمارک در رشته عکاسی مستند و روزنامه نگاری تحصیل کردم و در دوران تحصیل بود که اشتیاق من به عکاسی مستند در سبک رشد کرد.

وقتی از داستان‌های عاشقانه مردم عکاسی نمی‌کنم، احتمالاً مرا می‌بینید که با دوربینی روی شانه‌ام در سراسر جهان پرسه می‌زنم و مستندهای کوتاه محیطی را برای تلویزیون چک می‌گیرم. از اینکه علاقه من به عکاسی و فیلمبرداری به حرفه من تبدیل شد بسیار سپاسگزارم. و من برای ادامه این سفر خلاقانه و به اشتراک گذاشتن دانش خود با شما بسیار هیجان زده هستم!

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.