Aaron Quigley

Aaron Quigley یک مدیر محتوا برای LinkedIn Learning است. در نقش خود در LinkedIn Learning ، هارون بر فناوری آموزشی ، اکتشاف ، مدیریت اطلاعات ، و امور مالی و حسابداری تمرکز دارد. هارون دارای مدرک علمی در آموزش از دانشگاه جان هاپکینز و لیسانس هنر در ارتباطات بین فردی از دانشگاه ویتورث است. او دوره تحصیلی برای آمریكا با تجربه تدریس در مدارس درون شهری است و در كلاس درس معلم رهبری بود. پیش از این ، هارون در امور مالی و بانکی به عنوان مشاور مالی فعالیت می کرد ، یک اداره خدمات بازرگانی را برای یک بانک جامعه اداره می کرد ، و یک مربی و یک بانکدار شخصی در یک بانک ملی بود. در خارج از حرفهای خود ، هارون همچنین آموزش قایقرانی را از طریق انجمن قایقرانی آمریکا انجام داد و با جوانان با یک ماموریت (YWAM) همکاری کرد و کمکهای بشردوستانه را در ونزوئلا و نپال ارائه داد.
دوره های این مدرس:

آموزش فنون تدریس: مدیریت کلاس

Teaching Techniques: Classroom Management

فرهنگ کلاس را ایجاد کنید که باعث افزایش موفقیت و کاهش اختلال می شود - بدون اینکه خلاقیت یا تمایل دانش آموزان را یاد بگیرید.


آموزش سیستم های یادگیری مدیریت (LMS) شروع سریع

Learning Management Systems (LMS) Quick Start

کشف کنید که سیستم مدیریت یادگیری چیست و چگونه می توان از آن برای درگیر کردن فراگیران استفاده کرد.


آموزش نکات معلم

Teacher Tips

نکاتی را برای به روز بودن با جدیدترین فناوری آموزشی دریافت کنید. بیاموزید که چگونه در کلاس کارآمدتر شوید و پیشرفت دانش آموزان را افزایش دهید.


آموزش ورق زدن کلاس

Flipping the Classroom

کشف کنید که چگونه معلمان از مواد آنلاین برای چرخاندن کلاسهای خود ، یادگیری آنلاین در خانه استفاده می کنند و وقت کلاس را روی تقویت و تعامل متمرکز می کنند.


آموزش یادگیری Captivate 8

Learning Captivate 8

ضمن ارائه نکاتی در زمینه طراحی آموزش برای ایجاد موفقیت آمیز پروژه های یادگیری و یادگیری تلفن همراه ، شما را از طریق ویژگی ها و ابزارهای Captivate 8 راهنمایی می کند.


آموزش یادگیری مودل 2.6

Learning Moodle 2.6

نحوه استفاده از مودل 2.6 را برای ایجاد دوره های آنلاین جذاب برای شرکت ها ، K-12 و تنظیمات دانشگاه کشف کنید.


آموزش هسته مشترک: کاوش در استانداردهای K-12

Common Core: Exploring K-12 Standards

بیاموزید استانداردهای مشترک دولت هسته ای چیست و چگونه آنها برنامه های تدریس و درس را در سراسر کشور شکل می دهند.


آموزش دفتر مربیان

Office for Educators

بیاموزید که حجم کار خود را کاهش دهید ، درجه بندی و برنامه ریزی درس را ساده کنید و منابع را با دانش آموزان و سایر معلمان با Microsoft Office به اشتراک بگذارید.