Kristof Kolodzinski

برای به اشتراک گذاشتن امکانات

مربی

مربی مربی کسب و کار بر فروش استراتژی شغلی متمرکز شده است.

وقتی به دنبال بهترین توصیف از کاری بودم که انجام می‌دهم، به نقل قول مادر ترزا برخوردم: «این مهم نیست که چقدر می‌دهیم، بلکه چقدر عشق برای دادن می‌گذاریم.» من نمی توانستم آن را بهتر از این بگیرم!

با الهام از سایمون سینک، من معتقدم که کشف "چرا" (یا همانطور که تونی رابینز آن را "هدف قطعی من" می نامد) بخش مهمی از هر حرفه ای و سازمانی است. این یک نقطه مرجع عالی برای همه تصمیمات و اقدامات ما است. به نوعی بخش مهمی از اینکه ما چه کسی هستیم و چه چیزی ما را سازنده می‌کند را به تصویر می‌کشد. دلیل بیدار شدن در صبح با گشاده رویی و انتظار مثبت از روز است. دلیل من چیست؟

برای به اشتراک گذاشتن امکانات انتخاب خلاقانه و تغییر به طوری که ایده ها و رشد افراد با آرزوها و هدف منحصر به فرد آنها همسو شود.

اما، من به عنوان یک حرفه ای چه کسی هستم؟

من یک محقق، مربی، رهبر و استراتژیست کسب و کار هستم. به عبارت دیگر، من یک حرفه ای هستم که روی توسعه شغلی و ارتباطات در کسب و کار، فروش، استراتژی شغلی، عملکرد و مهارت های آینده متمرکز شده ام.

من مشتاق کمک به حرفه ای ها و شرکت ها هستم تا خلاق تر شوند، فرآیندهای توسعه و آموزش خود را بهبود بخشند و نتایج خود را به موثرترین شکل ممکن بهینه کنند. به همین دلیل است که من سیستم‌ها و آموزش‌های سفارشی‌سازی شده‌ای را طراحی کرده‌ام تا کار حرفه‌ای‌ها یا تیم‌های سازمانی، تیم‌های مدیریت و مدیران شرکت را آسان‌تر کنم تا از رشد قابل اندازه‌گیری ثابت خود اطمینان حاصل کنند.

خدمات مشاوره، آموزش و وبینار من به مشتریانی که برای یافتن یک سیستم واضح و ساده مشکل دارند، کمک می‌کند تا در سریع‌ترین روش ممکن به سطح متخصص در زمینه خود برسند. تجسم بخشیدن به حرفه ای کسب و کار برای هدایت و مقابله با چالش های پیچیده در مرکز موفقیت حرفه ای من است.

من کلاه‌های زیادی در حرفه‌ام بر سر گذاشته‌ام و در نتیجه، بینش و توانایی منحصربه‌فردی برای درک و ارائه ارزش به هر صنعتی با پروژه‌های چند رشته‌ای به دست آورده‌ام.

ارزش حرفه ای من را می توان با موارد زیر خلاصه کرد، اما به آنها محدود نمی شود:

  • کارایی و اثربخشی خود را چه به صورت فردی و چه در سازمان خود بهبود بخشید
  • یک استراتژی واضح برای بهبود عملکرد کسب و کار و کارمندان خود ایجاد کنید
  • مناطقی را که نیاز به بهبود و آموزش در سازمان شما لازم است شناسایی کنید
  • با استفاده از موثرترین روش ها، یک استراتژی فروش برای خود یا کسب و کار خود بسازید و توسعه دهید
  • آموزش و آموزش افراد با جدیدترین تکنیک ها و بهترین شیوه ها برای مدیریت، اندازه گیری و تجزیه و تحلیل عملکرد

اگر می‌خواهید با من کار کنید یا من را برای سخنرانی در رویداد خود استخدام کنید، لطفاً از طریق لینکدین تماس بگیرید. اگر نتوانم در خدمت باشم، ممکن است افراد دیگری را بشناسم که بتوانند نیازهای شما را برآورده کنند. در ارتباط با من دریغ نکنید و به من بگویید چگونه می توانم کمک کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش مهارت های مصاحبه با تاثیر

Interview Skills with an Impact

"مهارت های مصاحبه با تاثیر توسعه شغلی خود را تقویت کنید! اعتماد به نفس خود را در طول مصاحبه شغلی با ابزارهای ساده و قدرتمند افزایش دهید، Intervi را تقویت کنید. .."


آموزش شبکه های تجاری که نتایج و ارتباطات ارزشمندی را به ارمغان می آورد

Business Networking that Brings Results & Valuable Connections

"تقویت کننده کسب و کار خود را گسترش دهید؛ شبکه های شغلی! اعتماد به نفس خود را تقویت کنید، تقویت مکالمه؛ مهارت های شبکه ای برای به ارمغان آوردن اطلاعات جدید. amp؛ فرصت های شغلی + بیشتر! چه y. .."