Reza Salehi

مشاور و مربی ابر
دوره های این مدرس:

آموزش Microsoft Azure Developer: Secure Cloud Solutions را پیاده سازی کنید

Microsoft Azure Developer: Implement Secure Cloud Solutions

آیا قصد شرکت در آزمون مایکروسافت AZ-204 را دارید؟ این دوره به شما نحوه پیاده سازی راه حلهای امن ابر را آموزش می دهد.


آموزش پیاده سازی ذخیره سازی Amazon S3 در AWS

Implementing Amazon S3 Storage on AWS

در این دوره آموزشی ، شما خواهید آموخت که چگونه از خدمات AWS S3 آمازون بیشترین بهره را ببرید. ذخیره و بازیابی اشیا ، امنیت ، ممیزی ، شتاب انتقال ، نسخه سازی ، یخچال های S3 و قوانین چرخه زندگی کاملاً پوشش داده شده و ...


آموزش Microsoft Azure Developer: امنیت داده ها

Microsoft Azure Developer: Securing Data

Microsoft Azure توسعه دهندگان را قادر می سازد تا با حداقل کدگذاری ، برنامه خود را به طور م effectivelyثر ایمن کنند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از تنظیمات پیکربندی برنامه محافظت کنید ، داده ها را در حالت ترانزیت و در حالت استراحت رمزگذاری کنید و از رمزگذاری دیسک Azure برای سناریوهای IaaS استفاده کنید.


آموزش پیکربندی سیاست های امنیت داده در Microsoft Azure

Configuring Data Security Policies in Microsoft Azure

در این دوره ، معماران Cloud ، برنامه نویسان ، توسعه دهندگان و سازمان های آنها یاد می گیرند که با استفاده از خدمات طبقه بندی داده ها ، نگهداری ، حاکمیت و حاکمیت داده های Azure ، امنیت و حریم خصوصی داده ها را رعایت کنند.


آموزش پیاده سازی امنیت در دریاچه های داده Azure

Implement Security on Azure Data Lakes

آیا برای امتحان مایکروسافت DP-203 آماده می شوید؟ این دوره به شما نحوه پیکربندی مجوزها و تنظیم خط مشی های حفظ داده برای Azure Data Lake Gen2 را آموزش می دهد.


آموزش Microsoft Identity and Access: اجرای احراز هویت و مدیریت دسترسی

Microsoft Identity and Access: Implement Authentication and Access Management

آیا شما یک مدیر Azure Active Directory (AD) هستید؟ این دوره به شما یاد می دهد که چگونه احراز هویت و مدیریت دسترسی را در ابر Azure با استفاده از دسترسی شرطی Azure AD، حفاظت از هویت و RBAC پیاده سازی کنید.


آموزش Microsoft Azure Solutions Architect: استراتژی مانیتورینگ زیرساخت ابر را پیاده سازی کنید

Microsoft Azure Solutions Architect: Implement a Cloud Infrastructure Monitoring Strategy

آیا برای آزمون Microsoft AZ-303 آماده می شوید؟ این دوره مهارت های نظارت ابری مورد نیاز برای این آزمون را به شما می آموزد.


آموزش پیاده سازی پایگاه داده رابطه ای در Microsoft Azure SQL Database

Implementing a Relational Database in Microsoft Azure SQL Database

این دوره عملی پایگاه داده Azure SQL را جستجو می کند. امنیت ، همگام سازی داده ها ، پشتیبان گیری خودکار ، مشاغل برنامه ریزی شده و موارد دیگر تحت پوشش قرار می گیرند. با استفاده از این پایگاه داده ارتباطی با کارایی بالا و بسیار در دسترس در ابر ، به برنامه های مدرن خود قدرت دهید.


آموزش پیاده سازی پایگاه داده NoSQL در Microsoft Azure

Implementing NoSQL Databases in Microsoft Azure

آیا شما هم علاقه مند به Azure cloud و هم پایگاه داده NoSQL هستید؟ در این صورت ، این دوره برای شما منظور شده است. با استفاده از Azure Table Storage ، Azure Cosmos DB چند مدل API و Azure Data Lake Gen2 که به تجزیه و تحلیل داده های بزرگ اختصاص داده شده است ، به سرعت سرعت بگیرید.


آموزش Microsoft Azure Cognitive Services: خواننده غوطه وری

Microsoft Azure Cognitive Services: Immersive Reader

تقریباً از هر 10 نفر 1 نفر علائم نارساخوانی را دارد. زبان آموزان چطور؟ آیا وب سایت سازمان شما برای این افراد قابل دسترسی است؟ این دوره به شما می آموزد که چگونه با استفاده از Azure Immersive Reader دسترسی به وب سایت خود را بهبود ببخشید.


آموزش استقرار ASP.NET Core 6 Web API در مدیریت Azure API

Deploying ASP.NET Core 6 Web API to Azure API Management

آیا نیاز دارید که API های خود را در یک سرویس مدیریت کنید، ویژگی هایی مانند امنیت API و قیمت های تماس را بارگذاری کنید تا بتوانید بر منطق اصلی کسب و کار تمرکز کنید؟ این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از مدیریت API Azure برای بهبود API های موجود خود استفاده کنید.


آموزش Microsoft Azure Cognitive Services: شخصی سازی

Microsoft Azure Cognitive Services: Personalizer

با ارائه یک تجربه کاربری متناسب ، قابلیت استفاده از برنامه و رضایت کاربر خود را بهبود ببخشید. شما یاد خواهید گرفت که از Azure Cognitive Services Personalizer استفاده کنید تا برنامه شما براساس انتخاب و رفتار قبلی کاربر بتواند انتخاب های هوشمندانه تری انجام دهد.


آموزش Microsoft Azure Solutions Architect: اجرای یک استراتژی ماشین مجازی

Microsoft Azure Solutions Architect: Implement a Virtual Machine Strategy

آیا برای آزمون Microsoft AZ-303 آماده می شوید؟ این دوره به شما نحوه تهیه و پیکربندی ماشین های مجازی در Microsoft Azure را آموزش می دهد.


آموزش طراحی استراتژی مدیریت API برای Microsoft Azure

Designing an API Management Strategy for Microsoft Azure

با افزودن احراز هویت ، سهمیه پهنای باند ، فیلتر کردن IP و موارد دیگر ، API های موجود خود را تقویت کنید. بیاموزید که فروشگاه های API ایجاد کنید و ریز خدمات و سرویس های پارچه Service Fabric و Azure را با استفاده از Azure API Management در معرض دید مشتریان داخلی و خارجی قرار دهید.


آموزش Microsoft Azure Solutions Architect: معماری برنامه ای را طراحی کنید

Microsoft Azure Solutions Architect: Design an Application Architecture

آیا برای آزمون Microsoft AZ-304 آماده می شوید؟ این دوره به شما می آموزد که چگونه یک معماری برنامه برای پلتفرم ابر Azure طراحی کنید.


آموزش امنیت برنامه ها در Microsoft Azure

Securing Applications in Microsoft Azure

این دوره عملی خدمات امنیتی قدرتمند Azure از جمله MSI ، WAF ، NSG ، ASG و محیط سرویس برنامه را پوشش می دهد. این سرویس ها شما را قادر می سازند تا به راحتی از برنامه های IaaS و PaaS خود در برابر حملات پیچیده امروزی محافظت کنید.


آموزش Microsoft Azure IoT Developer: دستگاههای IoT Edge را پیکربندی کنید

Microsoft Azure IoT Developer: Configure IoT Edge Devices

آیا برای امتحان تخصصی Microsoft Azure IoT Developer Speciality ، AZ-220 آماده می شوید؟ این دوره به شما نحوه پیکربندی دستگاه های Azure IoT Edge را آموزش می دهد.


آموزش Microsoft Azure Cognitive Services: Ink Recognizer

Microsoft Azure Cognitive Services: Ink Recognizer

Azure Cognitive Services Ink Recognizer می تواند برای پردازش محتوای جوهر دیجیتال استفاده شود. این دوره به شما می آموزد که چگونه با استفاده از این سرویس اشکال و دست خط را در محتوای دیجیتال خود تشخیص دهید.


آموزش ساخت سیستم های ترجمه سفارشی با متن مترجم خدمات شناختی Azure

Building Customized Translation Systems with Azure Cognitive Services Translator Text

آیا برای صنعت خود نیاز به ایجاد مترجم زبان دارید؟ این دوره به شما می آموزد که چگونه یک مترجم سفارشی را با استفاده از Azure Cognitive Services Translator Text برای ایجاد اصطلاحات و واژگان خاص صنعت خود بسازید.


آموزش Microsoft Azure Solutions Architect: استراتژی امنیت برنامه را پیاده سازی کنید

Microsoft Azure Solutions Architect: Implement an Application Security Strategy

آیا قصد شرکت در آزمون Microsoft AZ-303 را دارید؟ این دوره به شما در مورد Azure Key Vault ، شناسه های مدیریت شده و ثبت نام برنامه Azure AD آموزش می دهد.


آموزش پیاده سازی فروشگاه بلوک الاستیک آمازون (EBS)

Implementing Amazon Elastic Block Store (EBS)

این دوره تمام اطلاعات مورد نیاز را برای شروع استفاده از حجم AWS Elastic Block Store (EBS) با نمونه های EC2 به شما می دهد. طبقات قیمت گذاری ، بهینه سازی عملکرد ، پیاده سازی امنیت و گرفتن نسخه پشتیبان از طریق زمان نیز تحت پوشش هستند.


آموزش Microsoft Azure IoT Developer: ماژول های IoT Edge را توسعه دهید

Microsoft Azure IoT Developer: Develop IoT Edge Modules

آیا برای آزمون Microsoft Azure IoT Developer Speciality ، AZ-220 آماده می شوید؟ این دوره به شما می آموزد که چگونه ماژول های IoT Edge را توسعه داده و در دستگاه های خود مستقر کنید.


آموزش Microsoft Identity and Access: پیاده سازی یک راه حل مدیریت هویت و دسترسی

Microsoft Identity and Access: Implementing an Authentication and Access Management Solution

آیا شما یک مدیر Azure Active Directory هستید؟ این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از MFA، دسترسی مشروط و حفاظت از هویت برای مدیریت راه حل هویت خود استفاده کنید.


آموزش Microsoft Identity and Access: پیاده سازی مدیریت دسترسی برای برنامه ها

Microsoft Identity and Access: Implementing Access Management for Apps

آیا شما یک مدیر Azure Active Directory (AD) هستید؟ این دوره به شما آموزش می‌دهد که چگونه اپلیکیشن‌ها را می‌توان با ثبت اپلیکیشن در Azure AD به هویت و راه حل دسترسی شما اضافه کرد.


آموزش ایمن سازی چرخه زندگی برنامه در Microsoft Azure

Securing the Application Lifecycle in Microsoft Azure

آیا شما به صورت دستی سلامت امنیت منابع Azure خود را حفظ می کنید؟ آیا تیم شما به طور تصادفی اطلاعات حساس مربوط به کنترل منبع را بررسی کرده است؟ برای سرویس برنامه خود به آزمایشات ابری احتیاج دارید؟ اگر پاسخ مثبت است ، این دوره می تواند به شما کمک زیادی کند.


آموزش خدمات رسانه ای AWS: شروع به کار

AWS Media Services: Getting Started

این دوره تمام خدمات سرویس های رسانه ای AWS را پوشش می دهد. پخش زنده، پخش بر اساس تقاضا، و سناریوهای رمزگذاری توضیح داده شده و نشان داده شده است. این به شما امکان می دهد خدمات مناسبی را برای پروژه های پخش جریانی و یادگیری ماشینی خود انتخاب کنید.


آموزش کار با پایگاه داده در PHP

Working with Databases in PHP

بیاموزید که چگونه از PHP با پایگاه های داده مشترک استفاده کنید. این دوره به شما آموزش می دهد که از کد PHP برای کار با هر دو پایگاه داده رابطه ای و غیر رابطه ای استفاده کنید.


آموزش Microsoft Identity and Access: پیاده سازی مدیریت دسترسی برای برنامه ها

Microsoft Identity and Access: Implement Access Management for Applications

آیا شما یک مدیر Azure Active Directory (AD) هستید؟ این دوره به شما نحوه پیاده سازی احراز هویت و مدیریت دسترسی برای برنامه های کاربردی در Azure AD را آموزش می دهد.


آموزش ساخت خطوط لوله جریان داده در Microsoft Azure

Building Streaming Data Pipelines in Microsoft Azure

آیا شما نیاز به پردازش جریان داده های زنده از حسگرها ، برنامه های سفارشی ، دستگاه های اینترنت اشیا و گزارش ها دارید؟ آیا لازم است بلافاصله به ناهنجاری ها و الگوهای موجود در جریان داده های زنده پاسخ دهید؟ آیا با T-SQL آشنا هستید؟ در این صورت ، Azure Stream Analytics برای شما مناسب است.


آموزش پیاده سازی امنیت در دریاچه های داده Azure

Implement Security on Azure Data Lakes

آیا برای امتحان مایکروسافت DP-203 آماده می شوید؟ این دوره به شما نحوه پیکربندی مجوزها و تنظیم خط مشی های حفظ داده برای Azure Data Lake Gen2 را آموزش می دهد.


آموزش Microsoft Azure IoT Developer: دستگاه های IoT Edge را تنظیم و استقرار دهید

Microsoft Azure IoT Developer: Set up and Deploy IoT Edge Devices

آیا برای آزمون Microsoft Azure IoT Developer Speciality ، AZ-220 آماده می شوید؟ این دوره به شما نحوه راه اندازی و استقرار دستگاه IoT Edge را آموزش می دهد.


دوره آموزشی خرابی خدمات شناختی Microsoft Azure

Microsoft Azure Cognitive Services Crash Course

با خدمات Azure Cognitive Vision، زبان، گفتار، تصمیم گیری و جستجو، اپلیکیشن های هوشمند را در چند دقیقه بسازید.


آموزش هشدار آزمون: اجرای IoT Edge در Microsoft Azure

Exam Alert: Implement IoT Edge in Microsoft Azure

این دوره به شما می آموزد که چگونه برای آزمون AZ-220: Microsoft Azure IoT Developer آماده شوید.


آموزش Microsoft Azure Cognitive Services: آشکارساز ناهنجاری

Microsoft Azure Cognitive Services: Anomaly Detector

آیا قبل از اینکه خیلی دیر شود باید ناهنجاری هایی را در داده های سری زمانی خود پیدا کنید؟ این دوره این کار را با استفاده از سرویس Azure Cognitive Services Anomaly Detector می آموزد.