Kevin Dockx

Kevin Dockx یک معمار ، نویسنده و مشاور راه حل مستقل است و در آنتورپ (بلژیک) زندگی می کند. این روزها او بیشتر به RESTful معماری و امنیت برنامه های وب و برنامه های تلفن همراه متمرکز شده است. با این اوصاف ، او همچنان مراقب پیشرفتهای جدید در مورد سایر محصولات موجود در پشته Microsoft .NET است. وی یک MVP مایکروسافت و یکی از اعضای هیئت مدیره RD MS Community است. او همچنین سخنران منظمی در کنفرانس های مختلف ملی و بین المللی و رویدادهای گروه کاربران است و در پروژه های متن باز متنوعی مانند Microsoft.AspNet.JsonPatch و Marvin.JsonPatch.Dynamic کار می کند. کوین دوست دارد به مکانهایی سفر کند که قبلاً آنها را ندیده است و در جمع چند دوست خوب از یک لیوان شراب لذت می برد.
دوره های این مدرس:

آموزش احراز هویت و مجوز در برنامه های Blazor

Authentication and Authorization in Blazor Applications

در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه برنامه Blazor خود را با استفاده از انواع بهترین تکنیک ها برای احراز هویت و مجوز ایمن کنید.


آموزش مستندسازی ASP.NET Core 6 Web API با استفاده از Swagger

Documenting an ASP.NET Core 6 Web API Using Swagger

مستندسازی یک API ضروری است. با استفاده از Swagger (OpenAPI)، که به خوبی با ASP.NET Core 6 ادغام می شود، می توانید این کار را انجام دهید. در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه این کار را انجام دهید.


آموزش C# 10 انعکاس

C# 10 Reflection

در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت که بازتاب چه زمانی مفید است و چگونه از آن با C# 10 در NET 6 استفاده کنید.


آموزش ساخت برنامه های کاربردی ویندوز 8 با کارایی بالا

Building High-Performance Windows 8 Applications

این دوره جنبه های مختلف عملکرد در برنامه های کاربردی ویندوز 8 را پوشش می دهد که برای هر توسعه دهنده ویندوز 8 ضروری است. درباره تأثیر ساختار XAML خود، کار با مجموعه‌های بزرگ و مجازی‌سازی، همگام‌سازی و... بیاموزید.


آموزش ایمن سازی برنامه های سمت مشتری Blazor

Securing Blazor Client-side Applications

نحوه ایمن سازی برنامه Blazor WebAssemble خود را با استفاده از انواع بهترین تکنیک های مناسب برای تأیید اعتبار و مجوز ، کاوش کنید.


آموزش C# 10 الگوهای طراحی

C# 10 Design Patterns

این دوره به شما می آموزد که چگونه می توانید با استفاده از الگوهای طراحی شیء گرا و اثبات شده ، پایه کد را بهبود بخشید.


آموزش ساخت یک Async API با ASP.NET Core

Building an Async API with ASP.NET Core

کدگذاری یک API ناهمزمان مجموعه ای از چالش های خاص خود را دارد. در این دوره خواهید آموخت که آنها چه هستند و چگونه می توانید از نوشتن کد async بهره مند شوید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه این کار را از لایه پایین شروع کنید و از بالا کار کنید.


آموزش ایجاد برنامه های تجاری با هسته Angular و ASP.NET

Building Business Applications with Angular and ASP.NET Core

در این دوره خواهید آموخت که چگونه با سناریوهای پیشرفته کسب و کار مقابله کنید و از موارد استفاده کنید ، بنابراین امنیت ، قابلیت اطمینان ، یکپارچگی داده ها و عملکرد برنامه را بهبود می بخشد.


آموزش استفاده از HttpClient برای مصرف APIها در NET 5

Using HttpClient to Consume APIs in .NET 5

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه API ها را با HttpClient در دات نت مصرف کنید.


آموزش امنیت ASP.NET Core 3 با OAuth2 و OpenID Connect

Securing ASP.NET Core 3 with OAuth2 and OpenID Connect

هنگامی که در حال ساخت یک برنامه وب یا API ASP.NET Core 3 MVC هستید ، می خواهید زودتر از آن ایمن شوید. در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه از OAuth2 و OpenID Connect ، استانداردهای پر کاربرد امروزی ، برای دستیابی م efficientثر به اهداف خود استفاده کنید.


آموزش ایمن سازی ASP.NET Core 2 با OAuth2 و OpenID Connect

Securing ASP.NET Core 2 with OAuth2 and OpenID Connect

هنگامی که در حال ساختن یک برنامه وب یا API ASP.NET Core 2 MVC هستید، بهتر است زودتر آن را ایمن کنید. در این دوره آموزشی، یاد خواهید گرفت که چگونه از OAuth2 و OpenID Connect، استانداردهای پرکاربرد امروزی، برای کمک به شما در دستیابی به اهداف خود استفاده کنید.


آموزش ایمن سازی ASP.NET Core 6 با OAuth2 و OpenID Connect

Securing ASP.NET Core 6 with OAuth2 and OpenID Connect

در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت که چگونه برنامه های وب و API های ASP.NET Core 6 خود را با استانداردهای واقعی امروزی ایمن کنید: OAuth2 و OpenID Connect.


آموزش استفاده از HttpClient برای مصرف API ها در هسته NET

Using HttpClient to Consume APIs in .NET Core

در این دوره با استفاده از HttpClient و HttpClientFactory برای ادغام با API ، از عملیات اساسی CRUD از طریق پخش جریانی و فشرده سازی تا برخورد با خطاها و گسترش HttpClient با استفاده از پیام رسانهای سفارشی ، نگاهی عمیق خواهید داشت.


آموزش توسعه ASP.NET Core 6 Web API Asynchronous

Developing an Asynchronous ASP.NET Core 6 Web API

نوشتن صحیح کدهای ناهمزمان می تواند مقیاس پذیری وب API شما را به شدت بهبود بخشد. در این دوره آموزشی، نحوه و چرایی نوشتن کدهای همگام هنگام ایجاد ASP.NET Core 6 web API را خواهید آموخت.


آموزش واحد تست ASP.NET Core 6 Web API

Unit Testing an ASP.NET Core 6 Web API

واحد تست ASP.NET Core 6 Web API شما به بهبود قابلیت اطمینان آن کمک می کند. این دوره نکات و نکات تست واحد با xUnit را با جزئیات به شما آموزش می دهد.


آموزش مستند سازی یک API هسته ASP.NET با OpenAPI/Swagger

Documenting an ASP.NET Core API with OpenAPI / Swagger

مستند سازی یک API اغلب به عنوان یک کار خسته کننده و در عین حال اساسی تلقی می شود. با استفاده از OpenAPI/Swagger که به خوبی با ASP.NET Core ادغام می شود ، می توانید این وظیفه را بر عهده بگیرید. در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه این کار را انجام دهید.


آموزش دسترسی به API با استفاده از HttpClient در NET 6

Accessing APIs Using HttpClient in .NET 6

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از HttpClient در دات نت با API ها یکپارچه شوید.


آموزش ساخت یک API RESTful با ASP.NET Core

Building a RESTful API with ASP.NET Core

ساختن یک API یک چیز است، اما ساختن یک API واقعاً RESTful چیزی متفاوت است. در این دوره آموزشی، یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از ASP.NET Core 1 یا 2 یکی بسازید.


آموزش ایمن سازی ASP.NET Core 2 با OAuth2 و OpenID Connect

Securing ASP.NET Core 2 with OAuth2 and OpenID Connect

هنگامی که در حال ساختن یک برنامه وب یا API ASP.NET Core 2 MVC هستید، بهتر است زودتر آن را ایمن کنید. در این دوره آموزشی، یاد خواهید گرفت که چگونه از OAuth2 و OpenID Connect، استانداردهای پرکاربرد امروزی، برای کمک به شما در دستیابی به اهداف خود استفاده کنید.


آموزش ساخت یک RESTful API با ASP.NET Core 3

Building a RESTful API with ASP.NET Core 3

ساختن API یک چیز است ، اما ساختن یک API واقعاً RESTful چیز دیگری است. در این دوره ، شما می آموزید که چگونه با استفاده از ASP.NET Core 3 یکی را بسازید.


آموزش ساخت ASP.NET Core 7 Minimal API

Building ASP.NET Core 7 Minimal APIs

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه یک وب API با رویکرد حداقل API ASP.NET Core بسازید.


آموزش ASP.NET Core 1.x Web API خود را به 2.0 ارتقا دهید

Upgrading Your ASP.NET Core 1.x Web API to 2.0

ASP.NET Core 2 دارای چند تغییر مهم و ویژگی های جدید است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه API وب موجود خود را که با ASP.NET Core 1.x ساخته شده است، به ASP.NET Core 2.0 ارتقا دهید.


آموزش پیاده سازی نگرانی های پیشرفته و آرام با ASP.NET Core 3

Implementing Advanced RESTful Concerns with ASP.NET Core 3

در این دوره می آموزید که چگونه API خود را با صفحه بندی ، مرتب سازی و شکل دادن به داده ها بهبود ببخشید. شما همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه با HATEOAS و مذاکرات پیشرفته محتوای ، و نحوه برخورد با حافظه پنهان و همزمانی ، API خود را تکامل پذیر و مستحکم تر کنید.


آموزش اصول ASP.NET Core 6 Web API

ASP.NET Core 6 Web API Fundamentals

در این دوره آموزشی، نحوه ساخت API با ASP.NET Core را یاد خواهید گرفت که از ابتدا از طریق Entity Framework Core به پایگاه داده متصل می شود.


آموزش Microsoft Azure برای توسعه دهندگان NET - خدمات و برنامه های امن ساختمان

Microsoft Azure for .NET Developers - Building Secure Services and Applications

در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه از ظروف Docker ، Azure Kubernetes Service ، Azure Resource Manager Templates و Azure Active Directory (از جمله B2C) برای ساخت ، استقرار و امنیت برنامه ها و خدمات خود در Azure استفاده کنید.


آموزش رسیدگی به مدارک هنگام تأمین امنیت برنامه ASP.NET Core 3

Dealing with Credentials When Securing an ASP.NET Core 3 Application

در این دوره شما بهترین روشهای مربوط به مدیریت کاربر و رمز عبور ، ادغام با ارائه دهندگان شخص ثالث مانند فیس بوک ، تنظیم فدراسیون و اجرای احراز هویت چند عاملی را یاد خواهید گرفت.


آموزش ایجاد و ایمن سازی یک API RESTful برای چندین مشتری در ASP.NET

Building and Securing a RESTful API for Multiple Clients in ASP.NET

به نظر می رسد این روزها همه ما در حال ساخت API های RESTful هستیم. اما REST بزرگتر از این است: این یک سیستم معماری است. اگر به دنبال این هستید که REST واقعا چیست و چگونه یک API RESTful را با Web API بسازید، با هدف چندین نوع کلاینت...


آموزش ساخت یک API RESTful با ASP.NET Core

Building a RESTful API with ASP.NET Core

ساختن یک API یک چیز است، اما ساختن یک API واقعاً RESTful چیزی متفاوت است. در این دوره آموزشی، یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از ASP.NET Core 1 یا 2 یکی بسازید.


آموزش تست با EF Core

Testing with EF Core

هنگام ایجاد برنامه ای که از EF Core استفاده می کند ، به سرعت فکر خواهید کرد که چگونه می توانید کد خود را آزمایش کنید. در این دوره شما با استراتژیهایی آشنا خواهید شد که می توانند با استفاده از ارائه دهندگان پایگاه داده در حافظه مانند InMemory و SQLite به آزمایش کد شما کمک کنند.


آموزش احراز هویت و مجوز در برنامه های Blazor

Authentication and Authorization in Blazor Applications

در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه برنامه Blazor خود را با استفاده از انواع بهترین تکنیک ها برای احراز هویت و مجوز ایمن کنید.


آموزش ایمن سازی هسته ASP.NET با OAuth2 و OpenID Connect

Securing ASP.NET Core with OAuth2 and OpenID Connect

هنگامی که در حال ساختن یک برنامه وب یا API ASP.NET Core MVC هستید، بهتر است زودتر آن را ایمن کنید. در این دوره آموزشی، یاد خواهید گرفت که چگونه از OAuth2 و OpenID Connect، استانداردهای پرکاربرد امروزی، برای کمک به شما در دستیابی به اهداف خود استفاده کنید.


آموزش استراتژی های اتصال OAuth2 و OpenID برای AngularJS و ASP.NET

OAuth2 and OpenID Connect Strategies for AngularJS and ASP.NET

هنگامی که در حال ساختن یک برنامه کاربردی مبتنی بر Angular یا ASP.NET MVC هستید، دیر یا زود می خواهید آن را ایمن کنید - ترجیحاً زودتر. در این دوره آموزشی، یاد خواهید گرفت که چگونه OAuth2 و OpenID Connect، استانداردهای پرکاربرد امروزی، می توانند کمک کنند...


آموزش استفاده از بازتاب در برنامه C#: بهترین شیوه ها

Using Reflection in a C# Application: Best Practices

در این دوره خواهید آموخت که بازتاب چه زمانی مفید است و چگونه از آن در دات نت استفاده کنید.


آموزش واحد تست یک برنامه وب ASP.NET Core 6 MVC

Unit Testing an ASP.NET Core 6 MVC Web Application

واحد تست برنامه وب ASP.NET Core 6 MVC شما به بهبود قابلیت اطمینان آن کمک می کند. این دوره نکات و نکات تست واحد با xUnit را با جزئیات به شما آموزش می دهد.


آموزش ایمن سازی برنامه های سمت سرور Blazor

Securing Blazor Server-side Applications

بیاموزید که چگونه برنامه Blazor Server خود را با استفاده از انواع تکنیک های بهترین روش برای تأیید اعتبار و مجوز ایمن سازی کنید.


آموزش ASP.NET Core 6 Web API Deep Dive

ASP.NET Core 6 Web API Deep Dive

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از مفاهیم ASP.NET Core 6 یک API واقعاً RESTful بسازید.


آموزش مصرف یک API OData v4

Consuming an OData v4 API

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با یک API OData از دات نت و جاوا اسکریپت یکپارچه شوید.


آموزش ساخت یک API سازگار RESTful با OData V4 در ASP.NET

Building a Consistent RESTful API with OData V4 in ASP.NET

OData V4 ، یک استاندارد OASIS باز است که "بهترین راه برای استراحت" نامگذاری شده است و هدف آن استاندارد کردن روند ساخت RI های API است. با استفاده از ASP.NET (Web API) OData و نحوه ساخت و مصرف RESTful API که مطابق با استاندارد OData V4 است را کشف کنید.


آموزش استفاده از OpenAPI/Swagger برای آزمایش و تولید کد در ASP.NET Core

Using OpenAPI/Swagger for Testing and Code Generation in ASP.NET Core

آزمایش یک API قابلیت اطمینان آن را بهبود می بخشد. تولید کد سمت مشتری به شما کمک می کند تا هنگام ساخت مشتری ای که API شما را مصرف می کند ، سریع شروع به کار کنید. OpenAPI می تواند به هر دو کمک کند. در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه.


آموزش ایمن سازی هسته ASP.NET با OAuth2 و OpenID Connect

Securing ASP.NET Core with OAuth2 and OpenID Connect

هنگامی که در حال ساختن یک برنامه وب یا API ASP.NET Core MVC هستید، بهتر است زودتر آن را ایمن کنید. در این دوره آموزشی، یاد خواهید گرفت که چگونه از OAuth2 و OpenID Connect، استانداردهای پرکاربرد امروزی، برای کمک به شما در دستیابی به اهداف خود استفاده کنید.


آموزش XAML Jumpstart: شروع به کار با XAML

XAML Jumpstart: Getting Started With XAML

XAML زبان انتخابی برای برنامه‌های WPF، Windows Phone، Windows Store و Silverlight است. این دوره مقدمه ای عملی و کاملاً آزمایشی برای XAML است که برای هر کسی که می خواهد با XAML شروع کند، هدف قرار می گیرد.


آموزش ساختن یک API ثابت RESTful با OData V4 در هسته ASP.NET

Building a Consistent RESTful API with OData V4 in ASP.NET Core

هدف OData استاندارد کردن API های RESTful است که امکان ادغام بهتر بین سرویس ها را فراهم می کند. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه خدمات OData را با ASP.NET Core ایجاد کنید.


آموزش ساخت اولین API خود با ASP.NET Core

Building Your First API with ASP.NET Core

در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه یک API با ASP.NET Core ایجاد کنید که از ابتدا با Entity Framework Core به یک پایگاه داده متصل شود.


آموزش ایمن سازی سرویس های خرد در ASP.NET Core

Securing Microservices in ASP.NET Core

این دوره به شما می آموزد که چگونه با استفاده از انواع بهترین الگوهای عملی برای احراز هویت و تأیید ، از میکرو سرویس های ASP.NET Core خود ایمن سازی کنید.