Emmanuel Segui

تجزیه و تحلیل داده ها آسان شد!

آیا لهجه فرانسوی را دوست دارید؟ Eh ben Voil à!

من واقعاً برای کمک به جامعه تحلیلگر داده در Skillshare هیجان زده هستم. چه یک تحلیلگر باتجربه داده باشید و چه در آرزوی آن باشید، امیدوارم به آنچه دلتان می‌خواهد، شاید یک سبک زندگی بهتر، یا حقوق، یا حتی مهارت‌های جدید برای سرگرمی را بیاموزید! امیدوارم یکی از مربیان شما در سفر شما باشم.

من به عنوان یک دانشمند داده و مربی آمار زیستی در مطالعات و پروژه های تحقیقاتی مانند: 1) ایجاد و انتشار داشبورد (با استفاده از RStudio، Tableau، PowerBI) شرکت داشته ام. 2) تجزیه و تحلیل های آماری و گزارش ها (رگرسیون، آناواس، مجذور کای، تحلیل عاملی)، 3) توسعه انبار داده و خطوط لوله با R و SQL Server. من همچنین برنامه های Excel VBA را برای خودکار کردن گزارش ها و صرفه جویی در وقت از کارهای تکراری گزارش خسته کننده می سازم.

من آموزش های ویدئویی در R، Python، SQL، PowerBI و Excel VBA در Skillshare دارم یا خواهم داشت. امیدوارم یکی از مربیان شما در سفر تحلیلگر داده شما باشم.

سلام!

دوره های این مدرس:

آموزش اولین داشبورد خود را با ClicData بسازید

Build Your First Dashboard with ClicData

این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه یک داشبورد ساده با استفاده از ClicData ایجاد کنید.


آموزش برنامه نویسی در R: شروع به کار با RStudio

Programming in R: Getting Started with RStudio

"در پایان دوره، شما قادر خواهید بود: R و RStudio را روی دسکتاپ خود نصب کنید از راه‌حل جدید مبتنی بر ابر استفاده کنید که به هر کسی اجازه می‌دهد تا R، F را مستقیماً یاد بگیرد. .."


آموزش برنامه نویسی در R: تمیز کردن و تبدیل داده ها در RStudio

Programming in R: Cleaning and Transforming Data in RStudio

"در این سومین دوره کوتاه از سری "تجزیه و تحلیل داده ها با R"، همه چیزهایی را که برای پاکسازی و تبدیل داده ها در داخل RStudio IDE نیاز دارید، و ... یاد خواهید گرفت.


آموزش اولین داشبورد خود را با Geckoboard بسازید

Build Your First Dashboard with Geckoboard

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه با استفاده از Geckoboard یک داشبورد ساده بسازید.


آموزش مبانی برنامه نویسی: مبانی تجزیه و تحلیل داده ها

Programming Basics: Fundamentals for Data Analysis

"این دوره پایه در مبانی محاسبات و برنامه نویسی با هدف کمک به شما در درک دنیای کامپیوتر و برنامه نویسی کامپیوتر است. این کو ...."