Nick Russo

Nicholas (Nick) Russo ، CCDE # 20160041 و CCIE # 42518 ، یک متخصص بین المللی در زمینه شبکه سازی و طراحی IP/MPLS است. برای رشد مهارت های خود ، نیک بر پیشرفت شبکه DevOps از طریق اتوماسیون برای مشتریان خود متمرکز شده است. اخیراً ، نیک دانش خود را از طریق آموزش ویدیویی آنلاین و سخنرانی در کنفرانس های صنعت به اشتراک گذاشته است. نیک همچنین دارای لیسانس علوم در علوم کامپیوتر از موسسه فناوری روچستر (RIT) است. نیک به همراه همسرش کارلا و دخترش اولیویا در مریلند آمریکا زندگی می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش خودکار سازی عملیات مرکز سیسکو DNA با استفاده از API ها

Automating Cisco DNA Center Operations Using APIs

اگر یک شبکه پیچیده و پیچیده را مدیریت می کنید ، استفاده از مرکز Cisco DNA را برای یکپارچه سازی عملیات شبکه سازمانی خود در نظر بگیرید. من به شما می آموزم که چگونه با استفاده از Python در این دوره با DNA Center از طریق REST API خود ارتباط متقابل داشته باشید.


آموزش Cisco Advanced Routing: Enterprise Networks

Cisco Advanced Routing: Enterprise Networks

شبکه های سازمانی همیشه یک شبکه پیچیده از فناوری های همپوشانی بوده است. این دوره به شما نحوه پیکربندی و عیب یابی پروتکل های مسیریابی و خدمات IP با استفاده از توپولوژی شبکه در مقیاس بزرگ را آموزش می دهد.


آموزش خودکارسازی چند فروشنده و شبکه های ابری با استفاده از Ansible

Automating Multi-vendor and Cloud Networks Using Ansible

در طول چندین سال گذشته، بسیاری از مهندسان شبکه از اتوماسیون Ansible در شبکه های سازمانی خود استفاده کرده اند. این دوره این مهارت ها را در بین چندین فروشنده، یک منبع متمرکز حقیقت و یک ارائه دهنده ابر گسترش می دهد.


آموزش استقرار مسیریابی بخش MPLS و VPN های لایه ۲

Deploying MPLS Segment Routing and Layer-2 VPNs

در یک دنیای عالی، فناوری‌ها ساده‌تر می‌شوند و در عین حال کارآمدتر و هزینه کمتری برای کار کردن می‌شوند. مسیریابی بخش MPLS و VPN های لایه-2 مدرن نمونه های عالی از چنین فناوری هایی هستند.


آموزش مقدمه ای بر گواهینامه وابسته Cisco Certified DevNet

Introduction to the Cisco Certified DevNet Associate Certification

شاید شما در مورد گواهینامه های جدید Cisco DevNet که در Cisco Live US 2019 اعلام شده است ، شنیده باشید. این دوره کوتاه به عنوان معرفی مسیر یادگیری گواهینامه Cisco Certified DevNet Associate ، و به طور خاص ، آزمون DEVASC عمل می کند.


آموزش پیاده سازی MPLS بدون درز و حامل پشتیبانی کننده

Implementing Seamless MPLS and Carrier Supporting Carrier

برخی از ارائه دهندگان خدمات به قدری بزرگ هستند که باید چندین سطح سلسله مراتب را در شبکه های خود مستقر کنند تا تقاضای مشتری را برآورده کنند. این دوره دو تکنیک رایج را با هم مقایسه و مقایسه می کند.


آموزش مسیریابی پیشرفته سیسکو: مراکز داده برگ/ستون فقرات

Cisco Advanced Routing: Leaf/Spine Data Centers

طراحی مدرن مرکز داده به طور فزاینده ای به فناوری های مسیریابی لایه 3 وابسته است. این دوره به شما نحوه پیکربندی و عیب یابی پروتکلهای مسیریابی و سرویسهای IP را با استفاده از یک توپولوژی شبکه در مقیاس بزرگ آموزش می دهد.


آموزش ارزیابی و تقویت برنامه ها با استفاده از تکنیک های Cisco DevNet

Assessing and Enhancing Applications Using Cisco DevNet Techniques

بنابراین ، شما چند برنامه کوچک و اسکریپت پایتون نوشته اید. بعدش چی پیش میاد؟ ابتدا باید رفتار برنامه خود را ارزیابی کنید ، این دوره را پوشش می دهد. سپس ، ما اضافه کردن پشتیبانی از پایگاه داده ، ویژگی های امنیتی و ادغام/استقرار مداوم را بررسی می کنیم.


آموزش VPN های Inter-AS و Multicast MPLS

Inter-AS and Multicast MPLS VPNs

هیچ ارائه دهنده خدماتی هرگز پوشش 100% جهانی نخواهد داشت. در نتیجه، اپراتورها اغلب باید برای ارائه خدمات سرتاسری در سراسر جهان همکاری کنند. این دوره ادغام چند حامل را به همراه خدمات همپوشانی مربوطه آنها بررسی می کند.


آموزش پروتکل عمیق شیرجه: ICMP

Protocol Deep Dive: ICMP

ابزارهای عیب یابی جذاب و جذاب امروزی را بریده و با این شیرجه عمیق ICMP به درخشش اصول اولیه دست پیدا کنید. شما به استفاده از ICMP برای مدیریت شبکه در دو محیط IPv4 و IPv6 مسلط خواهید بود.


آموزش خودکار کردن عملیات سیسکو Meraki با استفاده از API ها

Automating Cisco Meraki Operations Using APIs

اگر به دنبال یک راه حل شبکه سازمانی بی سیم/بی سیم ساده ، قدرتمند و یکپارچه هستید ، به دنبال Cisco Meraki نباشید. من به شما می آموزم که چگونه با استفاده از Python در این دوره تعامل برنامه ای با شبکه های Meraki در مقیاس داشته باشید.


آموزش پیاده سازی امنیت ارائه دهنده خدمات و کنترل برنامه

Implementing Service Provider Security and Application Control

هنگامی که مهندسان شبکه به امنیت سایبری فکر می کنند، اغلب به فایروال ها، سیستم های جلوگیری از نفوذ و سیستم های امنیتی مبتنی بر میزبان فکر می کنند. از طرف دیگر، امنیت ارائه‌دهنده خدمات مجموعه‌ای کاملاً جدید از ابزارها و فرآیندهای عملیاتی را معرفی می‌کند.


آموزش آشنایی با آزمون Cisco ENARSI (300-410)

Introduction to the Cisco ENARSI (300-410) Exam

احتمالاً در مورد گواهینامه های جدید Cisco که در فوریه 2020 منتشر شد ، شنیده اید. این دوره کوتاه به عنوان یک مسیر یادگیری برای آزمون مسیریابی و خدمات پیشرفته Cisco Enterprise (ENARSI) عمل می کند.


آموزش مقدمه ای بر گواهی ارائه دهنده خدمات سیسکو SPCOR (350-501)

Introduction to the Cisco Service Provider SPCOR (350-501) Certification

احتمالاً در مورد گواهینامه های جدید سیسکو شنیده اید که در فوریه 2020 منتشر شد. این دوره کوتاه به عنوان مقدمه مسیر یادگیری برای آزمون هسته ارائه دهنده خدمات سیسکو (SPCOR) عمل می کند.


آموزش خودکارسازی امنیت مسیریابی BGP با gRPC، gNMI و YDK

Automating BGP Routing Security with gRPC, gNMI, and YDK

این دوره نشان می دهد که چگونه ترکیبی از فناوری های نرم افزاری مدرن، مانند مسیریابی IP، امنیت شبکه و اتوماسیون دستگاه، می تواند برای خنثی کردن حملات انکار سرویس استفاده شود.


آموزش خودکارسازی سیاست های ASA سیسکو و Firepower با استفاده از API ها

Automating Cisco ASA and Firepower Policies Using APIs

امنیت شبکه امروز بیش از هر زمان دیگری مهم است. این دوره به شما می آموزد که چگونه خودکار عملیات امنیتی مشترک را روی محصولات Cisco ASA ، FTD و FMC در زمینه طراحی امنیتی سازمانی اینترنت اج انجام دهید.


آموزش تغییر مسیر ترافیک با MPLS Traffic Engineering

Redirecting Traffic with MPLS Traffic Engineering

هدایت ترافیک خودسرانه یک ویژگی منحصر به فرد MPLS است که تعداد کمی از پروتکل های دیگر می توانند آن را انجام دهند. این دوره مبتنی بر مهارت های MPLS-TE موجود شما برای آموزش کاربردهای پیشرفته این تکنیک قدرتمند، با استفاده از هر دو استقرار RSVP-TE و SR-TE است.


آموزش پیاده سازی سوئیچینگ برچسب چند پروتکل سیسکو (MPLS)

Implementing Cisco Multiprotocol Label Switching (MPLS)

MPLS یک فناوری apex است که مسیریابی، تونل زنی و چند اجاره را ترکیب می کند. این دوره به شما نحوه پیکربندی و عیب یابی اجزای هسته و لبه MPLS را با استفاده از توپولوژی شبکه در مقیاس بزرگ آموزش می دهد.


آموزش مقدمه ای بر آزمون خودکار راه حل های سازمانی سیسکو (ENAUTO 300-435)

Introduction to the Automating Cisco Enterprise Solutions (ENAUTO 300-435) Exam

شما احتمالاً در مورد گواهینامه های جدید سیسکو که در فوریه 2020 به طور مستقیم پخش شده است ، شنیده اید. این دوره کوتاه به عنوان معرفی مسیر یادگیری آزمون خودکار Cisco Enterprise Solutions (ENAUTO) است.


آموزش تهیه و مدیریت شبکه ها با استفاده از ابزارهای رایج اتوماسیون

Provisioning and Managing Networks Using Common Automation Tools

یادگیری اتوماسیون شبکه می تواند چالش برانگیز باشد ، به خصوص وقتی مشکلی برای حل مشکلی ندارید. این دوره از روز 0 با ایجاد یک شبکه کوچک ، پیکربندی و سپس نظارت بر عملکرد آن با گذشت زمان آغاز می شود.


آموزش مقدمه ای بر آزمون ارائه دهنده خدمات سیسکو SPAUTO (300-535)

Introduction to the Cisco Service Provider SPAUTO (300-535) Exam

احتمالاً در مورد گواهینامه‌های جدید Cisco که در فوریه 2020 منتشر شد، شنیده‌اید. این دوره کوتاه به عنوان مقدمه مسیر یادگیری برای آزمون Automating Service Provider Solutions Cisco (SPAUTO) عمل می‌کند.


آموزش انتقال ایمن شبکه های سازمانی به IPv6

Securely Transitioning Enterprise Networks to IPv6

معمولاً اعتقاد بر این است که IPv6 فقط در محیط هایی که IPv4 فرسوده است مفید است. این دوره افسانه را برطرف می کند و تکنیک های مختلف IPv6 را برای پاسخگویی به نیازهای خاص کسب و کار ، با یک راه حل امنیتی چند لایه IPv6 بررسی می کند.


آموزش معرفی گواهینامه حرفه ای Cisco Certified DevNet

Introduction to the Cisco Certified DevNet Professional Certification

شاید شما در مورد گواهینامه های جدید Cisco DevNet که در Cisco Live US 2019 اعلام شده است ، شنیده باشید. این دوره کوتاه به عنوان معرفی مسیر یادگیری گواهینامه Cisco Certified DevNet Professional ، و به طور خاص ، آزمون DEVCOR عمل می کند.


آموزش مسیریابی پیشرفته سیسکو: عیب یابی با مرکز DNA سیسکو

Cisco Advanced Routing: Troubleshooting with Cisco DNA Center Assurance

اندازه گیری عملکرد و سلامت هر شبکه ، به ویژه شرکت های بزرگ ، اغلب دشوار است. این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه می توانید از مرکز اطمینان Cisco DNA برای اطمینان از این امر استفاده کنید.


آموزش آشنایی با آزمون Cisco ENARSI (300-410)

Introduction to the Cisco ENARSI (300-410) Exam

احتمالاً در مورد گواهینامه های جدید Cisco که در فوریه 2020 منتشر شد ، شنیده اید. این دوره کوتاه به عنوان یک مسیر یادگیری برای آزمون مسیریابی و خدمات پیشرفته Cisco Enterprise (ENARSI) عمل می کند.


آموزش پیاده سازی و اعتبارسنجی طرح های QoS

Implementing and Validating QoS Designs

استفاده صحیح از یک طرح فنی موجود چیزی است که ایده ها را از واقعیت جدا می کند. این دوره به شما نحوه پیاده سازی و تأیید اعتبار طرح های کیفیت خدمات شبکه (QoS) در محیط های مختلف را آموزش می دهد.


آموزش ارتباطات داده: تصویر بزرگ

Data Communications: The Big Picture

چه شما یک تازه وارد به دنیای فناوری باشید یا یک رهبر تجاری که علاقه مند به تأثیر فناوری بر سازمان شما است، این دوره برای شما مناسب است. شما یاد خواهید گرفت که چگونه به صورت مکالمه به تمام موضوعات ارتباطات داده مدرن مسلط باشید.


آموزش خودکارسازی شبکه ها با روش صحیح

Automating Networks with Ansible the Right Way

اگر هر روز از نوشتن دستورات پیکربندی دستی در دستگاه های شبکه خود ناراحت هستید ، این دوره برای شما مناسب است! بیاموزید که چگونه با استفاده از الگوهای طراحی شده و واقعی ، شبکه هوشمندانه تری با Ansible مدیریت کنید.


آموزش Protocol Deep Dive: IGMP و MLD

Protocol Deep Dive: IGMP and MLD

بسیاری از مهندسان با چندپخشی IP دست و پنجه نرم می کنند. این غواصی عمیق IGMP و MLD پایه ای محکم در سیگنالینگ چندپخشی میزبان به روتر ایجاد می کند. این شامل نمایش های گسترده ، غوطه وری عمیق در بسته ، و تکنیک های عیب یابی است.


آموزش مقدمه ای بر آزمون خودکار راه حل های امنیتی سیسکو (SAUTO 300-735)

Introduction to the Automating Cisco Security Solutions (SAUTO 300-735) Exam

شما احتمالاً در مورد گواهینامه های جدید سیسکو که در فوریه 2020 به طور مستقیم پخش شده است ، شنیده اید. این دوره کوتاه به عنوان معرفی مسیر یادگیری خودکار آزمون راه حل های امنیتی سیسکو (SAUTO) است.


آموزش شروع کار با توسعه نرم افزار با استفاده از Cisco DevNet

Getting Started with Software Development Using Cisco DevNet

آیا شما در زمینه تولید نرم افزار تازه وارد هستید و برای سرعت گرفتن نیاز به یک دوره ساده و بدون هیچ زحمتی خرابی دارید؟ این دوره روش های اساسی ، الگوهای طراحی و ابزارهای مورد نیاز برای شروع سفر را به شما آموزش می دهد.


آموزش پروتکل Deep Dive: FTP و انواع آن

Protocol Deep Dive: FTP and Its Variants

انتقال فایل ها در یک کسب و کار یک قابلیت حیاتی است که به یک ضرورت اساسی تبدیل شده است. این دوره به بررسی هر دو حالت فعال و غیرفعال FTP، به علاوه FTPS، SFTP، TFTP می پردازد که همگی می توانند با استفاده از IPv4 و IPv6 کار کنند.


آموزش خودکار کردن عملیات SD-WAN سیسکو با استفاده از API

Automating Cisco SD-WAN Operations Using APIs

سازمان شما احتمالاً پهنای باند WAN استفاده نشده (و گران) را پرداخت می کند. Cisco SD-WAN به صورت پویا از آن پیوندها به صورت برنامه استفاده می کند. شما می آموزید که چگونه در این دوره با برنامه Python تعامل برنامه ای با راه حل SD-WAN برقرار کنید.


آموزش معماری های ارائه دهنده خدمات مدرن

Modern Service Provider Architectures

اگرچه اهداف تجاری ارائه دهندگان خدمات طی دهه ها تغییر نکرده است، فناوری ها و معماری های زیربنایی به طور مداوم در حال تغییر هستند. این دوره جنبه های جدید و چگونگی بهبود شبکه های ارائه دهنده خدمات را خلاصه می کند.


آموزش مدیریت شبکه های سیسکو از طریق زیرساخت به عنوان کد

Managing Cisco Networks via Infrastructure as Code

اگر می توانستید محیط پروژه IT خود را مانند یک پروژه کد مدیریت کنید ، چه می کنید؟ پس از آموزش مبانی شبکه ، این دوره به بررسی جزئیات زیرساخت به عنوان کد می پردازد. این برنامه بر قابلیت برنامه ریزی مدل محور اعمال شده در محصولات شبکه سیسکو تمرکز دارد.


آموزش مدیریت محصولات سیسکو با استفاده از روشهای پیشرفته مبتنی بر API

Managing Cisco Products Using Advanced API-based Methods

اگر تا به حال از تلاش برای کار با API های محصول جدید یا مرتب سازی بر روی نمونه کد های منسوخ ناامید شده اید ، این دوره مناسب شما است. در حالی که در برخی از تکنیک های پیشرفته مشتری API مربوط به HTTP می پاشید ، روی محصولات مدرن سیسکو تمرکز خواهید کرد.


آموزش خودکار سازی راه حل های مدیریت امنیت سیسکو با استفاده از API

Automating Cisco Security Management Solutions Using APIs

یک معماری جامع امنیتی باید شامل شبکه ، نقطه پایانی و تکنیک های امنیتی/دید برنامه باشد. این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه Cisco ISE ، Stealthwatch و SMA را برای تقویت دفاع سایبری خود به کار گیرید.


آموزش Cisco Advanced Routing: Enterprise Networks

Cisco Advanced Routing: Enterprise Networks

شبکه های سازمانی همیشه یک شبکه پیچیده از فناوری های همپوشانی بوده است. این دوره به شما نحوه پیکربندی و عیب یابی پروتکل های مسیریابی و خدمات IP با استفاده از توپولوژی شبکه در مقیاس بزرگ را آموزش می دهد.


آموزش طراحی QoS برای شبکه های IP و MPLS

Designing QoS for IP and MPLS Networks

شرکت هایی که موفق به شناسایی و اولویت بندی صحیح برنامه های خود نمی شوند ، اغلب به طور موثر عمل نمی کنند. این دوره به شما می آموزد که چگونه طرحهای کیفیت شبکه خدمات (QoS) را در محیطهای مختلف توسعه دهید.


آموزش سیسکو Meraki Fundamentals

Cisco Meraki Fundamentals

برای بیش از یک دهه، Cisco Meraki به عنوان یک راه حل شبکه محبوب سازمانی به طور پیوسته در حال رشد بوده است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه شبکه های سیسکو مراکی را با استفاده از محصولات مختلف پیکربندی، کار و عیب یابی کنید.


آموزش خودکارسازی شبکه های ارائه دهنده خدمات با قابلیت برنامه ریزی مبتنی بر مدل

Automating Service Provider Networks with Model-driven Programmability

اتوماسیون ارائه‌دهنده خدمات تلاش می‌کند تا دو هدف اصلی را برطرف کند: ارائه سریع خدمات مشتری جدید و نظارت دقیق بر رفتار شبکه. هر دو نیاز به راه حل های اتوماسیون قابل اعتماد و مقیاس پذیر دارند. اینها در این دوره آموزش داده می شوند.


آموزش راه حل های مدیریت پیکربندی شبکه و تله متری

Deploying Network Configuration Management and Telemetry Solutions

شما قبلاً با قابلیت برنامه نویسی شبکه کار کرده اید ، اما شاید شما بخواهید در مورد طیف گسترده تری از مثالها و چارچوب های کلاینت ، عملیاتی داشته باشید. این دوره برای شما مناسب است زیرا ما طیف گسترده ای از رویکردهای مدیریت پیکربندی شبکه را بررسی خواهیم کرد.


آموزش مسیریابی پیشرفته سیسکو: ارائه دهندگان خدمات ردیف 3

Cisco Advanced Routing: Tier 3 Service Providers

شبکه های ارائه دهنده خدمات مکان های خوبی برای گسترش مهارت ها و چشم اندازهای شبکه سازی شما هستند. این دوره به شما نحوه پیکربندی و عیب یابی پروتکل های مسیریابی و خدمات IP با استفاده از توپولوژی شبکه در مقیاس بزرگ را آموزش می دهد.


آموزش خودکارسازی شبکه ها با پایتون

Automating Networks with Python

هر مهندس شبکه آن را می داند. اتوماسیون در حال آمدن است. پایتون استاندارد واقعی این روزها برای عملکرد شبکه خودکار است و دلیل خوبی هم دارد. برای کشف انواع ابزارهای محبوب و مدرن پایتون برای حل مشکلات واقعی تجارت با من همراه باشید.


آموزش مصرف API های Cisco و درک برنامه DevOps

Consuming Cisco APIs and Understanding Application DevOps

اگر در IT کار می کنید ، در مورد بسیاری از محصولات جدید سیسکو در بازار چیزهایی شنیده اید. این دوره به بررسی API های آنها می پردازد و ملاحظات اساسی کاربرد برنامه ، تکنیک های DevOps و تهدیدات رایج امنیتی را معرفی می کند.


آموزش خودکار سازی راه حلهای امنیتی Endpoint Cisco با استفاده از API

Automating Cisco Endpoint Security Solutions Using APIs

قرار دادن لوازم امنیتی در شبکه سازمانی شما ضروری است اما کافی نیست. این دوره به شما می آموزد که چگونه Cisco AMP ، ThreatGrid و Umbrella را برای ایجاد حفاظت از نسل بعدی در نقاط انتهایی مدیریت کنید.