آموزش مسیریابی پیشرفته سیسکو: عیب یابی با مرکز DNA سیسکو

Cisco Advanced Routing: Troubleshooting with Cisco DNA Center Assurance

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: اندازه گیری عملکرد و سلامت هر شبکه ، به ویژه شرکت های بزرگ ، اغلب دشوار است. این دوره به شما آموزش می دهد که چگونه می توانید از مرکز امنیت DNA Cisco برای دستیابی به این هدف استفاده کنید. ابزارهای خودکار هنگام نظارت بر شبکه شما یک مزیت بزرگ است. این دوره ، Cisco Advanced Routing: Troubleshooting with Cisco DNA Center Assurance ، نحوه انجام آن کار را به شما آموزش می دهد. ابتدا ، منابع موجود در مرکز DNA Cisco در Cisco DevNet و Cisco dCloud را که عموم قابل دسترسی هستند ، کشف خواهید کرد. در مرحله بعد ، ویژگی های مختلف تجزیه و تحلیل مرکز DNA و چگونگی کمک آنها به شما در جداسازی مشکلات را کشف خواهید کرد. سرانجام ، نحوه آزمایش اتصال مشتریان برای اطمینان از عملکرد صحیح آنها را خواهید آموخت. وقتی این دوره را به پایان رسانید ، مهارت ها و دانش DNA Center Assurance مورد نیاز برای نظارت و عیب یابی هر شبکه بزرگ را خواهید داشت.

سرفصل ها و درس ها

مروری بر دوره Course Overview

  • مروری بر دوره Course Overview

بررسی مرکز DNA سیسکو Exploring Cisco DNA Center Assurance

  • معرفی مرکز DNA Cisco Introducing Cisco DNA Center

  • نسخه ی نمایشی: کاوش منابع عمومی مرکز سیسکو DNA Demo: Exploring Public Cisco DNA Center Resources

  • نسخه ی نمایشی: اندازه گیری سلامت شبکه Demo: Measuring Network Health

  • نسخه ی نمایشی: عیب یابی مشکلات مشتری بی سیم Demo: Troubleshooting Wireless Client Problems

  • منابع آموزشی و مرجع اضافی Additional Learning and Reference Resources

  • خلاصه ماژول Module Summary

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش مسیریابی پیشرفته سیسکو: عیب یابی با مرکز DNA سیسکو
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
0h 25m
7
Pluralsight (پلورال سایت) pluralsight-small
20 اردیبهشت 1400 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
-
- از 5
دارد
دارد
دارد
Nick Russo

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Nick Russo Nick Russo

Nicholas (Nick) Russo ، CCDE # 20160041 و CCIE # 42518 ، یک متخصص بین المللی در زمینه شبکه سازی و طراحی IP/MPLS است. برای رشد مهارت های خود ، نیک بر پیشرفت شبکه DevOps از طریق اتوماسیون برای مشتریان خود متمرکز شده است. اخیراً ، نیک دانش خود را از طریق آموزش ویدیویی آنلاین و سخنرانی در کنفرانس های صنعت به اشتراک گذاشته است. نیک همچنین دارای لیسانس علوم در علوم کامپیوتر از موسسه فناوری روچستر (RIT) است. نیک به همراه همسرش کارلا و دخترش اولیویا در مریلند آمریکا زندگی می کند.

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.