Adam Crahen

آدام کراخن رئیس تجزیه و تحلیل عملکردها و قابلیت های Pluralsight است. او استاد سابق Tableau Zen و بنیانگذار thedataduo.com است. آدام یک حل کننده مسئله خلاق است که متخصص در تنظیم داده ها ، تبدیل و تجسم است. کارهای وی توسط سازمانهایی مانند کانتار شناخته شده و توسط چندین سازمان خبری در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته است. او از به اشتراک گذاشتن دانش و علاقه خود به داده ها با سخنرانی در کنفرانس ها ، گروه های کاربری و ارتباط با جامعه داده لذت می برد.
دوره های این مدرس:

آموزش Alteryx Developer Tools Playbook

Alteryx Developer Tools Playbook

Alteryx یک چاقوی ارتش سوئیس یک داده حرفه ای است. این دوره به شما نحوه استفاده از هر یک از ابزارهای پالت ابزار توسعه دهنده در Alteryx Designer را آموزش می دهد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از ابزارهای پویا ، اعتبارسنجی و آزمایش ، API و اسکریپت نویسی استفاده کنید.


آموزش Tableau Desktop Certified Professional - Storytelling

Tableau Desktop Certified Professional - Storytelling

آماده شدن برای گواهی Tableau نیاز به تمرین عملی دارد. این دانش به شما کمک می کند تا برای سؤالات عملی در آزمون حرفه ای گواهی دسکتاپ Tableau آماده شوید.


آموزش Tableau Desktop Certified Associate - Mapping

Tableau Desktop Certified Associate - Mapping

این دوره به شما قابلیت های اولیه و پیشرفته نقشه برداری در Tableau را با دموهای عملی به شما آموزش می دهد.


آموزش اولین تجسم داده خود را با Alteryx بسازید

Build Your First Data Visualization with Alteryx

تجسم واقعاً داستان داده را زنده می کند. این دوره به شما می آموزد که چگونه داده های خود را برای ایجاد تجسم داده های ساده و تأثیرگذار در یک نرم افزار پیشرو در صنعت ، Alteryx ، متصل و تبدیل کنید.


آموزش متخصص دسکتاپ Tableau - اعمال تجزیه و تحلیل در یک کاربرگ

Tableau Desktop Specialist - Applying Analytics to a Worksheet

Tableau یک ابزار تجسم داده پیشرو در صنعت است. این دوره به شما می آموزد که چگونه هنگام ساخت نما، تجزیه و تحلیل را اعمال کنید.


آموزش کتابچه راهنمای Alteryx Fundamental Tools

Alteryx Fundamental Tools Playbook

Alteryx یک چاقوی ارتش سوئیس یک داده حرفه ای است. این دوره نحوه استفاده از هر یک از ابزارهای رایج پالت ابزار را در Alteryx Designer به شما آموزش می دهد. با بیش از 40 نسخه نمایشی ابزار دستی ، دانش خود را در مورد ابزار Alteryx بسازید یا ارتقا دهید.


آموزش متخصص دسکتاپ تابلو - درک ابعاد در مقابل معیارها و گسسته در مقابل مداوم

Tableau Desktop Specialist - Understanding Dimensions vs. Measures and Discrete vs. Continuous

Tableau یک ابزار تجسم داده پیشرو در صنعت است. این دوره به شما تفاوت بین ابعاد در مقابل اندازه گیری و میدان های گسسته در مقابل پیوسته را آموزش می دهد. این درک ضروری است، بنابراین شما می دانید که Tableau قرار است چه چیزی را ترسیم کند.


آموزش دستکاری داده ها در Tableau Desktop

Manipulating Data in Tableau Desktop

قبل از تجسم هر چیزی ، نحوه سازماندهی ، کاوش و تبدیل داده های خود را بیاموزید. شما مفاهیمی را یاد می گیرید که به شما کمک می کند خطاها را اصلاح کنید ، نحوه ارائه داده را تغییر می دهید و یاد می گیرید که هنگام کشیدن و رها کردن ، ترتیب عملیات چگونه عمل می کند.


آموزش Tableau Desktop Playbook: ساخت انواع نمودارهای رایج

Tableau Desktop Playbook: Building Common Chart Types

با یادگیری نحوه خواندن و ساختن بیش از 35 نمودار مختلف ، جعبه ابزار تجسم و تجزیه و تحلیل داده های خود را بسازید یا ارتقا دهید. شما مفاهیمی را یاد خواهید گرفت که رمز و راز آنچه Tableau هنگام کشیدن و رها کردن شما ترسیم می کند را باز می کند.


آموزش ساخت داشبوردهای موثر با Tableau Desktop

Building Effective Dashboards with Tableau Desktop

بیاموزید که چگونه در این دوره پیشرفته همه عناصر خود را (به معنای واقعی کلمه) جمع کنید. با برخی از دانش های موجود در زمینه داشبورد و کلیه مهارت های فنی لازم برای ارائه محتوای با کیفیت بالا برای هر دستگاه در Tableau Desktop آشنا خواهید شد.


آموزش Tableau Desktop Certified Associate - فیلد و انواع نمودار

Tableau Desktop Certified Associate - Field & Chart Types

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه از Tableau با دموهای عملی با استفاده از انواع فیلد و نمودار استفاده کنید تا در آزمون کاردانی تایید شده دسکتاپ Tableau به پاسخ های مناسب برسید.


آموزش Tableau Desktop Certified Associate - Analytics

Tableau Desktop Certified Associate - Analytics

آماده شدن برای گواهی Tableau نیاز به تمرین عملی دارد. این دوره به شما می آموزد که چگونه از Tableau با دموهای عملی با استفاده از تجزیه و تحلیل برای دریافت پاسخ های مناسب در آزمون کاردانی معتبر دسکتاپ Tableau استفاده کنید.


آموزش متخصص دسکتاپ تابلو - ایجاد نمودارهای پایه

Tableau Desktop Specialist - Creating Basic Charts

Tableau یک ابزار تجسم داده پیشرو در صنعت است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه چندین نمودار اساسی در Tableau Desktop بسازید.


آموزش Tableau Desktop Specialist - اصلاح اتصالات داده

Tableau Desktop Specialist - Modifying Data Connections

Tableau یک ابزار تجسم داده پیشرو در صنعت است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه داده های خود را با استفاده از اتصالات، روابط، اتحادیه ها و ترکیب کردن به هم متصل کنید تا بتوانید داده های خود را در Tableau Desktop تجسم کنید.


آموزش نگاشت داده های مکانی در Tableau Desktop

Mapping Spatial Data in Tableau Desktop

بیاموزید که در پاسخ دادن به س questionsالات مکانی در Tableau حرکت کنید. شما اصول و مفاهیم نقشه برداری ، نحوه شخصی سازی سبک ها و لایه های نقشه و نحوه استفاده از خدمات و پسوندهای نقشه را در حالی که تقریباً همه نوع نقشه را در Tableau ساخته اید ، یاد خواهید گرفت.


آموزش Tableau Desktop Specialist - ایجاد و اصلاح یک داشبورد

Tableau Desktop Specialist - Creating and Modifying a Dashboard

Tableau یک ابزار تجسم داده پیشرو در صنعت است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه تمام تحلیل های خود را کنار هم قرار دهید تا بتوانید تحلیل خود را به طور موثر ارائه دهید.