Pooja Gandhi

Pooja در سال 2018 به عنوان مهندس سرپرست تجزیه و تحلیل به Pluralsight پیوست. او یک استاد ذن 2x Tableau Zen و یک پزشک تجربی در زمینه تجزیه و تحلیل و تجسم است. Pooja به عنوان یک متخصص در زمینه کار خود ، در مورد علاقه خود به داده ها در کنفرانس های مختلف جهانی صحبت کرده است. او به همراه آدام کراخن از Pluralsight بنیانگذار thedataduo.com بودند که در آن گالری بزرگی از تجسم داده ها درباره موضوعات مختلف وجود دارد. کار The Data Duo در یونیسف ، سازمان ملل و چندین سازمان خبری در سراسر جهان ظاهر شده است. در گذشته ، Pooja برای شرکت های پیشرو مانند Comcast NBCUniversal ، GlaxoSmithKline و Dow Chemicals کار کرده است.
دوره های این مدرس:

آموزش متخصص دسکتاپ تابلو - مدیریت ویژگی های داده

Tableau Desktop Specialist - Managing Data Properties

Tableau یک ابزار تجسم داده پیشرو در صنعت است. این دوره به شما می آموزد که چگونه می توانید ویژگی های داده را در Tableau برای سهولت استفاده در طراحی و هنگام ارائه به کاربران نهایی خود تغییر دهید.


آموزش Tableau Desktop Specialist: اشتراک گذاری بینش

Tableau Desktop Specialist: Sharing Insights

ارائه داده ها به شیوه ای روشنگر یک هنر است. این دوره آموزش خواهد داد شما چگونه می توانید طراحی داشبورد خود را ارتقا دهید و آن را در یک صفحه ارائه دهید راه موثر.


آموزش Tableau Desktop Certified Associate - اتصالات داده

Tableau Desktop Certified Associate - Data Connections

این دوره به شما می آموزد که چگونه از Tableau با دموهای عملی با استفاده از اتصالات داده استفاده کنید تا پاسخ های مناسب را در آزمون کاردانی معتبر دسکتاپ Tableau دریافت کنید.


آموزش Tableau Desktop Certified Professional - مهارت های فنی پیشرفته

Tableau Desktop Certified Professional - Advanced Technical Skills

آماده شدن برای Tableau Desktop Certified Professional نیاز به تمرین دارد. این دانش به شما کمک می کند تا برای سؤالات عملی در آزمون حرفه ای گواهی دسکتاپ Tableau آماده شوید.


آموزش Tableau Desktop Certified Associate - سازماندهی و ساده سازی داده ها

Tableau Desktop Certified Associate - Organizing & Simplifying Data

این دوره به شما می آموزد که چگونه از Tableau با دموهای عملی با استفاده از تکنیک های سازماندهی و ساده سازی برای دریافت پاسخ های مناسب در آزمون کاردانی معتبر دسکتاپ Tableau استفاده کنید.


آموزش جمع آوری و آماده سازی داده ها برای Tableau Desktop

Collecting and Preparing Data for Tableau Desktop

با نحوه جمع آوری ، تهیه و تبدیل داده های خود در Tableau آشنا شوید. بیاموزید که چگونه می توانید به طور موثر از قابلیت پردازش تحلیلی سریع Tableau برای انجام کارهایی مانند پیوستن ، ترکیب و اتحادیه ها استفاده کنید.


آموزش Tableau Desktop Specialist - اتصال به داده ها و آماده سازی آن

Tableau Desktop Specialist - Connecting to and Preparing Data

با نحوه اتصال به منابع داده مختلف در Tableau آشنا شوید. این دوره تفاوت بین اتصال زنده، استخراج و منبع داده ذخیره شده را به شما آموزش می دهد.


آموزش ساخت داشبوردهای موثر با Tableau Desktop

Building Effective Dashboards with Tableau Desktop

بیاموزید که چگونه در این دوره پیشرفته همه عناصر خود را (به معنای واقعی کلمه) جمع کنید. با برخی از دانش های موجود در زمینه داشبورد و کلیه مهارت های فنی لازم برای ارائه محتوای با کیفیت بالا برای هر دستگاه در Tableau Desktop آشنا خواهید شد.


آموزش Tableau Desktop Certified Associate - محاسبات

Tableau Desktop Certified Associate - Calculations

این دوره به شما می آموزد که چگونه از Tableau با دموهای عملی با استفاده از محاسبات برای دریافت پاسخ های مناسب در آزمون کاردانی تایید شده دسکتاپ Tableau استفاده کنید.


آموزش متخصص دسکتاپ تابلو - درک تجمعات

Tableau Desktop Specialist - Understanding Aggregations

Tableau یک ابزار تجسم داده پیشرو در صنعت است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه ابعاد و اندازه ها را در Tableau جمع آوری کنید.


آموزش متخصص دسکتاپ تابلو - سازماندهی داده ها و اعمال فیلترها

Tableau Desktop Specialist - Organizing Data and Applying Filters

Tableau یک ابزار تجسم داده پیشرو در صنعت است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه می توانید داده های خود را سازماندهی کنید تا بتوانید از آنها به روش های معنی داری استفاده کنید.


آموزش استفاده از فیلدهای محاسبه شده در Tableau Desktop

Using Calculated Fields in Tableau Desktop

با محاسبات پشت صحنه که Tableau هنگام کشیدن و رها کردن زمینه ها انجام می دهد ، آشنا شوید. مفاهیم را محاسبه کنید و با اطمینان مشکلات تجاری را حل کنید.


آموزش Tableau Desktop Specialist - قالب بندی نماها برای ارائه ها

Tableau Desktop Specialist - Formatting Views for Presentations

Tableau یک ابزار تجسم داده پیشرو در صنعت است. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه می توانید قالب بندی پیش فرض Tableau را تغییر دهید تا طراحی خود را ارتقا دهید.


آموزش Tableau Desktop Specialist: کاوش و تجزیه و تحلیل داده ها

Tableau Desktop Specialist: Exploring and Analyzing Data

ایجاد نمودارها یک مهارت ضروری برای هر کسی است که نکات مهمی از داده ها را به اشتراک می گذارد. این دوره به شما یاد می دهد که چگونه نمودارهای اساسی ایجاد کنید، داده ها را سازماندهی و تجزیه و تحلیل کنید.


آموزش Tableau Desktop Specialist: اتصال به داده ها و آماده سازی آن

Tableau Desktop Specialist: Connecting to and Preparing Data

با نحوه اتصال به منابع داده مختلف در Tableau آشنا شوید. این دوره به شما تفاوت های بین انواع مختلف اتصال، ایجاد و مدیریت یک مدل داده و مدیریت ویژگی های داده را آموزش می دهد.