Joshua Gaines

جاش یک هنرمند فنی در زمینه تقلب در حرفه هنرهای الکترونیکی است. او در حالی که به طور غیر مستقیم در FIFA ، UFC ، NHL و PGA Tour از طریق پیشرفت فن آوری مشترک کار کرده است ، بر روی چندین عنوان NBA LIVE و Madden کار کرده است. او علاقه زیادی به ایجاد دکل های کنترل شخصیت ، تغییر شکل آناتومیکی ، ابزارهای سفارشی و افزایش عملکرد از طریق بازده های گردش کار دارد. جاش دارای مدرک کارشناسی علوم انیمیشن رایانه ای از دانشگاه فول سیل و مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از دانشگاه جانسون است.
دوره های این مدرس:

آموزش تقلب موازی پسند در مایا 2018

Parallel-friendly Rigging in Maya 2018

مایا 2018 همچنان با پیشرفت های مختلف ، از جمله گسترش گره های پشتیبانی شده از GPU ، عملکرد موازی را افزایش می دهد. این دوره ارزیابی موازی را بررسی می کند ، یک دکل موازی پسند ساخته و تکنیک های اشکال زدایی عملکرد را ارائه می دهد.


آموزش مقدمه ای بر توسعه پلاگین C# برای Maya 2019

Introduction to C# Plug-in Development for Maya 2019

این دوره درک درستی از راه‌اندازی توسعه، مروری بر ماژول‌های API Maya، آناتومی یک پلاگین C#، محدودیت‌ها و مروری بر برخی از نمونه‌های devkit را ارائه می‌دهد.