آموزش مقدمه ای بر توسعه پلاگین C# برای Maya 2019

Introduction to C# Plug-in Development for Maya 2019

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: این دوره درک درستی از تنظیمات توسعه، مروری بر ماژول‌های API Maya، آناتومی یک پلاگین C#، محدودیت‌ها، و مروری بر برخی از نمونه‌های devkit را ارائه می‌دهد. معرفی شد، توسعه دهندگان توانایی ایجاد پلاگین C# برای مایا را با استفاده از فناوری دات نت مایکروسافت به دست آوردند. مانند API Maya Python، API .NET از API C++ Maya تولید می‌شود، اما با مزیت اضافه داشتن کلاس‌های متناظر حاوی نام‌ها و مجموعه‌ای از توابع مشابه. در این دوره آموزشی، مقدمه ای بر توسعه پلاگین C# برای Maya 2019، درک بهتری از نحوه استفاده از Maya .NET API برای توسعه پلاگین های سی شارپ به دست خواهید آورد. ابتدا، نحوه ایجاد یک گره وابستگی را کشف خواهید کرد. در مرحله بعد، درک بهتری از طراحی Maya API خواهید داشت. در نهایت، ویژگی‌های گره را بررسی می‌کنید و افزونه‌ها را از devkit مایا بررسی می‌کنید. پس از اتمام این دوره، باید درک بهتری از نحوه استفاده از توسعه پلاگین C# برای Maya 2019 داشته باشید.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

برای توسعه مایا دات نت راه اندازی کنید Set up for Maya .NET Development

  • اهداف آموزشی مرور کلی ماژول Module Overview & Learning Goals

  • نصب Devkit شبکه توسعه دهنده Autodesk The Autodesk Developer Network & Devkit Installation

  • ویژوال استودیو را برای توسعه پلاگین دات نت راه اندازی کنید Set up Visual Studio for .NET Plug-in Development

  • ماژول مایا برای توسعه توزیع شده Maya's Module for Distributed Development

  • اولین نمونه های Devkit پلاگین مایا C# من My First C# Maya Plug-in & Devkit Examples

مبانی API Maya برای دات نت اعمال شد Maya API Basics Applied to .NET

  • اهداف آموزشی مرور کلی ماژول Module Overview & Learning Goals

  • آشنایی با طراحی Maya API Understanding the Maya API Design

  • انواع کلاس Maya API Class Types of the Maya API

  • 10 کلاس پرکاربرد - قسمت 1 10 Frequently Used Classes - Part 1

  • 10 کلاس پرکاربرد - قسمت 2 10 Frequently Used Classes - Part 2

  • انواع ویژگی Node از Maya API - قسمت 1 Node Attribute Types of the Maya API - Part 1

  • انواع ویژگی Node از Maya API - قسمت 2 Node Attribute Types of the Maya API - Part 2

  • ویژگی های مشترک ویژگی های آرایه - قسمت 1 Common Attribute Properties & Array Attributes - Part 1

  • ویژگی های مشترک ویژگی های آرایه - قسمت 2 Common Attribute Properties & Array Attributes - Part 2

  • مزایا و محدودیت های توسعه پلاگین دات نت Benefits and Limitations of .NET Plug-in Development

کاوش پلاگین های مایا دات نت Exploring Maya .NET Plug-ins

  • اهداف آموزشی مرور کلی ماژول Module Overview & Learning Goals

  • ساخت یک گره وابستگی Interp خطی Making a Linear Interp Dependency Node

  • ساخت یک الگوی AE برای Interp خطی Making an AE Template for Linear Interp

  • بررسی 3 نوع پلاگین در Devkit مایا Examining 3 Plug-in Types in Maya's Devkit

  • خلاصه پایانی Closing Summary

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر توسعه پلاگین C# برای Maya 2019
جزییات دوره
1h 35m
21
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Joshua Gaines
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Joshua Gaines Joshua Gaines

جاش یک هنرمند فنی در زمینه تقلب در حرفه هنرهای الکترونیکی است. او در حالی که به طور غیر مستقیم در FIFA ، UFC ، NHL و PGA Tour از طریق پیشرفت فن آوری مشترک کار کرده است ، بر روی چندین عنوان NBA LIVE و Madden کار کرده است. او علاقه زیادی به ایجاد دکل های کنترل شخصیت ، تغییر شکل آناتومیکی ، ابزارهای سفارشی و افزایش عملکرد از طریق بازده های گردش کار دارد. جاش دارای مدرک کارشناسی علوم انیمیشن رایانه ای از دانشگاه فول سیل و مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از دانشگاه جانسون است.