Barret Hudson

Barret سیستم های اقتصادی و بازی را به عنوان بخشی از تیم کار بر روی The Division در Massive Entertainment طراحی می کند. او بیش از 4 سال در صنعت بازی های ویدیویی در استودیوهای مختلف از استارت آپ های مستقل گرفته تا Blizzard Entertainment فعالیت داشته است. در آن زمان ، او طیف گسترده ای از نقش های طراحی ، از جمله طراح سطح ، طراح فنی و طراح بازی را داشته است. Barret همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد در زمینه بازی و طراحی سطح از The Guildhall در SMU است. تجربه و تحصیلات صنعت او مجموعه وسیعی از علایق و مهارت ها را از طراحی بازی مفهومی گرفته تا اجرای پیچ و مهره و تمرکز روی برنامه نویسی به زبان C # ، Lua و سایر زبان های ویژه موتور به او می دهد.
دوره های این مدرس:

آموزش مبانی طراحی سطح حرفه ای

Fundamentals of Professional Level Design

طراح سطح حرفه ای بودن به موارد دیگری بیش از دانستن چگونگی استفاده از ویرایشگر سطح برای ایجاد نقشه نیاز دارد. این دوره خارج از ویرایشگر است تا فرایندها و تکنیک های مورد نیاز برای ایجاد مرتباً سرگرم کننده را به شما آموزش دهد.